Dreamhack BYOC Biljetter 2 styck

Permalänk

Dreamhack BYOC Biljetter 2 styck

Hej!

PGA ändrade omständigheter så säljer jag mina två biljetter. Ni får dem genom en kod som ni kan knappa in på hemsidan så att de blir personliga för just er.

Träffas gärna i GbG om ni vill så att det går så smidigt som möjligt. Det går dock att lösa smidigt på distans också, vi delar bara uppgifter så skickar jag först om det behövs.
Biljetterna ger er alltså möjlighet att ta med egen dator, ger tillgång till alla events under hela perioden 16 till 19 Juni och tillgång till exempelvis sovsal.

Pris: 600 kr st / 1000kr för båda.

Mvh

Ord pris: 999kr st.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Det är insidan och inte utsidan av burken som räknas >:) .

Permalänk
Medlem

Pris: 500:-
Pris: 600:-

Visa signatur

[5600x @4.6ghz + Arctic freezer 34] [B550 Gaming x v2] [Ripjaws 2x8gb @3200mhz cl14] [3060 Ti] [Cooler master V850]

https://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers#sp...

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av Marmend:

Pris: 500:-
Pris: 600:-

Till TS; det han menar är att du skrivit 500kr som annonsen pris och sedan skriver du 600kr i annonstexten.

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk

@andreas_dock: @marmend

Tjena. Alltså 500 kr st för 2st i paketpris. (1000kr/2=500)
Men skulle de inte bli sålda tills imorn kväll så kan du få en st för 500kr också! Detta då de flesta vill dra iväg med minst en kompis.

Under det så skiter jag nog i att sälja dem och drar bara på slutfesten med en kompis istället. (eventbiljetterna kostar 600kr st exempelvis).

Visa signatur

Det är insidan och inte utsidan av burken som räknas >:) .

Permalänk

@SpamDemon: Hade du bokat två platser brevid varandra hade det varit enklare. Tyvärr bara enskilda platser kvar

Visa signatur

Bulldozer since 2017-12-15
[8700k @ 4.9 ghz ¤ ASUS PRIME Z370-A ¤ Corsair Vengeance LPX DDR4 16gb 3000 mhz ¤ Asus EVGA RTX 2070 8GB BLACK GAMING ¤ Seasonic Focus 650w ¤ Fractal Define Define C TG ¤ Samsung 860 Evo 1TB ¤ Seagate Ironwolf 2TB ¤ Chassifans: Noctua Redux Series 1x120mm 2x140mm * Cryorig H5 Ultimate]

Permalänk

@SE_Larsson: Trodde att de var personliga varför jag inte bokade något. Kan du länka vart man kan se vilka platser som är kvar?

Nevermind, hittade det, det finns fortfarande 2x platser faktiskt! Det finns massor av platser kvar. Speciellt i hall B Eller inte massor men säg 20 x 2.

https://seatmap.dreamhack.com/dhs18

Visa signatur

Det är insidan och inte utsidan av burken som räknas >:) .

Permalänk
Medlem
Skrivet av SpamDemon:

Hej!

PGA ändrade omständigheter så säljer jag mina två biljetter. Ni får dem genom en kod som ni kan knappa in på hemsidan så att de blir personliga för just er.

Träffas gärna i GbG om ni vill så att det går så smidigt som möjligt. Det går dock att lösa smidigt på distans också, vi delar bara uppgifter så skickar jag först om det behövs.
Biljetterna ger er alltså möjlighet att ta med egen dator, ger tillgång till alla events under hela perioden 16 till 19 Juni och tillgång till exempelvis sovsal.

Pris: 600 kr st / 1000kr för båda.

Mvh

Ord pris: 999kr st.

Läs hela annonsen här

Hej, vart skriver man in dessa koder? Har en egen, men hittar inte vart de ska skrivas in

Skickades från m.sweclockers.com