Permalänk
Medlem

Ducky one TKL *blue* Nordic

Har 2st tangentbord Ducky one realativt nya *5mån* med kvitto o kartong.
Nypris 1599:- fortfarande.
https://cdon.se/hemelektronik/ducky-one-tkl-rgb-dkon1687st-ch...
Skitbra men klickar lite väl mycket för min smak.
Bytes mot annat roligt eller säljes för minst 800:-. Letar tex efter annat TKL tangentbord om någon har något likvärdigt men vill prova ett DUCKY. Logitech är mitt favvomärke annars. t.ex ett Logitech G Pro Mechanical Gaming Keyboard
Finns i Göteborg

Säljer/byter med vem jag vill.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Jag har ett corsair k95 platinum (bruna) och ett logitech g810 (romer-G) om något av det är intressant.

EDIT: K95 är typ 4 mån gammalt och logitech är dryga halvåret. Kvitto finns på båda.

Permalänk
Medlem

hej jag undra hur mkt frakten ligger på för tangentbordet? (skåne)

Visa signatur

Lian LI O11 XL | Crosshair VIII Hero | 5950x | 32 GB RAM | ASUS RTX 3080 TUF | WD SN850 2TB + 2TB Intel 660p | Fiio 5K Pro | Sennheiser HD650 | Logitech G Pro | GPW+G502W | RM1000i | ASUS SWIFTx2 |

Permalänk
Medlem

@minh: skulle tro på hundralappen. Går ju göra en tradera annons o använda deras pris. Isf 89 med schenker.

Permalänk
Medlem

@Emgard: okej men jag hoppar tack för svar iaf..

Visa signatur

Lian LI O11 XL | Crosshair VIII Hero | 5950x | 32 GB RAM | ASUS RTX 3080 TUF | WD SN850 2TB + 2TB Intel 660p | Fiio 5K Pro | Sennheiser HD650 | Logitech G Pro | GPW+G502W | RM1000i | ASUS SWIFTx2 |

Permalänk
Medlem

Jag kan ge dig 800 för ett av tangentborden eller 1500 för båda om de finns i närheten av Mölndal.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@denzelu: kärra. Men det går säkert ordna o mötas upp närmre.
Ett e borta o ett e kvar.