Permalänk
Medlem

Att spela utomlands utan egen dator

Jag åker till Malaga/Marbella snart och kommer att vara där i 30 dagar. Min stationära PC kommer jag såklart inte kunna ta med mig, så jag undrar om det finns exempelvis good game där? Någon som vet? Är inte så bra på sådant vet liksom inte vad jag ska söka på, men ett ställe man kan spela på helt enkelt, som till exempel GoodGame som vi har i Sverige. Man betalar en summa för att kunna spela liksom. Tacksam för svar!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

:(){ :|:& };:

🏊🏻‍♂️   🚴🏻‍♂️   🏃🏻‍♂️   ☕

Permalänk
Medlem

Varför inte bara njuta av att vara utomlands och spendera tiden med dom du reser med? Läs en bok och njut av en härlig sangria!

Visa signatur

Main. - Fractal Design Meshify C - Corsair AX860 - Asus Strix B550-E - AMD Ryzen 5 3600 - 32gb Corsair Vengeance 3200mhz - Asus Strix GTX 1080 - Samsung 970 Evo 250gb - Kingston A200 1tb - 1x 840 Pro 256GB - 2x 850 Pro 256GB - 2x 840 Evo 250GB RAID0 - 2x Samsung 850 Evo 500GB - Logitech G502 - Corsair K95 RGB - BenQ XL2420T - Sennheiser Game One
2018 Macbook Pro 13" 2018 iPad Pro 12,9"
Projekt 13 - Bygglogg WIP

Permalänk
Medlem

Är väl bara att googla "internet cafe Marbella"? Men är det inte bättre att bara njuta av utlandet?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

6600k, 1070ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tandborste:

Varför inte bara njuta av att vara utomlands och spendera tiden med dom du reser med? Läs en bok och njut av en härlig sangria!

Skrivet av Glanzy:

Är väl bara att googla "internet cafe Marbella"? Men är det inte bättre att bara njuta av utlandet?

Skickades från m.sweclockers.com

För en del av oss är lite ostörd kvalitets tid framför ett spel det bästa sättet man kan spendera en semester på

Permalänk
Medlem

Som nån annan sa njut av att vara utomlands du är ju bara där i 30 dagar det kommer gå snabbt och spelen kommer finnas kvar när du kommer hem..

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svensktiger:

För en del av oss är lite ostörd kvalitets tid framför ett spel det bästa sättet man kan spendera en semester på

Okej, det är väl förståeligt. Är själv utomlands just nu men har lyckats tänka på annat. Att köpa ny skärm, bland annat!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

6600k, 1070ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tandborste:

Varför inte bara njuta av att vara utomlands och spendera tiden med dom du reser med? Läs en bok och njut av en härlig sangria!

Jag gissar att personen inte är myndig för jag kan inte föreställa mig att en myndig person skulle vilja sitta inne och spela i marbella

Visa signatur

CPU: Ryzen 5600xGPU: 1080 TI ROG Strix RAM:2x16GB G.skill Trident @ 3600MHz MoBo: Asus B550FPSU: Corsair SF750
En resa till Nordkorea
2 dagar i Tjernobyl

Permalänk
Medlem

köp en gaming laptop

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | EKWB 360 Elite | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 | Asus ROG PG279Q | Keychron Q1 moddat | Xtrfy m42 wireless | Logitech G PRO X Wireless |

Permalänk

När jag reser utgår jag ifrån att alla internet-cafe-datorer har keyloggers och alla öppna nätverk övervakas... så jag skulle inte logga in på mitt Steam konto från Marbella.