Permalänk
Medlem

Asus Zenwatch 3

Säljer en smartwatch Asus Zenwatch 3, den absolut snyggaste smartklockan på marknaden. Ska även fungera till iPhone, dock inget jag testat själv.
Den är ip67 klassificerad och då alltså vattentät nog att duscha med.

En elegant stilren smartklocka helt enkelt.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Numera NUC + TV
Samt:PS5 och Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

Inte för att vara taskig, men klockan verkar inte direkt finnas i större skala i butiker längre (gått ut) & senaste listpris ca. 2900kr - tror du får skriva att klockan är nästintill ny(om den är det) för att få ut 2000

Permalänk
Medlem

Lanserad för 2699:- i november 2016. Såld för 2490:- Juni-September 2017. Ingen bild på den faktiska klockan. Om skicket är dåligt, på den "snyggaste smartklockan på marknaden", säljer Asus reservdelar här, men det blir fort relativt asdyrt. (och eftersom jag inte får hemsidan att fungera kan jag inte garantera något här, men antagligen måste man få det skeppat via USA och en mellanhand...)
Och när det kommer till det kosmetiska finns inte alla alternativ, som mörka läderremmar osv.

Jag bjuder en 500'ing, och får stå där med ett skambud när TS lägger upp en bild på klockan i originalförpackning, utan en skråma, helt i nyskick.

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Avstängd

Huawei Classic Smartwatch är ju klart snyggare

Visa signatur

-

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fraction_91:

Huawei Classic Smartwatch är ju klart snyggare

"snygg" är så jäkla objektivt, så det är nästan meningslöst som grund för en jämförelse.

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Avstängd

@-=Mr_B=-:

Thats My point.

Visa signatur

-

Permalänk
Medlem

Och jag höll med. Jag tyckte även jag gjorde det ganska tydligt att det var min åsikt redan i mitt första inlägg.
Men vi kanske ska lämna ämnet, och återgå till annonsen, om killen ska få sålt klockan? Inget svar på mitt bud på en 500'ing så långt, jag förväntade mig åtminstone en bild på den faktiska klockan...

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Medlem

Här var det visst livat och diskussionerna flyger vilt.

Här har du en bild, klockan är i toppskick.
Kartongen ligger nog i förrådet som jag inte orkar gå ut till just nu.

http://imgur.com/gallery/911bkw5

Skickades från m.sweclockers.com

Edit: Här har ni länk till proshop som säljer den, såldes inte speciellt mkt i Sverige mig veterligen.
Kan dock ha fel, eftersom jag inte tokbevakade marknaden.

https://www.proshop.se/Pulsmaetare-Stegraeknare/ASUS-ZenWatch...

Visa signatur

Numera NUC + TV
Samt:PS5 och Nintendo Switch

Permalänk

Finns klockan kvar?

Visa signatur

🎮 → Ryzen 5 5600X • EVGA GeForce RTX 3080 10GB XC3 ULTRA • 32GB G-skill TridentZ DDR4 3600MHz • MSI MPG B550i Gaming Edge WiFi
🖥️ → LG 42" OLED C2 • 🥽 → VR: HTC Vive
💻 → Dell XPS 13 9343
🎧 → AKG K702 | V-MODA BoomPro | Schiit HEL 2
🖱️ → Logitech MX Master 3 | ⌨️ → Logitech MX Keys