Permalänk

Köpråd, ny Tv för 7-8k

Hej!
Är på jakt efter en ny TV som framförallt kommer användas till att kolla netflix och Youtube. Det kan dock hända att jag spelar konsol spel på den också såsom FIFA och Fortnite.
Budget är mellan 7-8k.
Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

Kolla upp Sonys 55" med HDR, sjukt bra TVs!

Permalänk
Skrivet av fesoj:

Kolla upp Sonys 55" med HDR, sjukt bra TVs!

Du hade inte kunnat tänka dig att länka än? Hittade ingen med HDR i min prisklass.
Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

Skulle jag köpa TV idag, skulle jag direkt köpa den här:

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4141758

Permalänk
Medlem

Det är faktiskt vad jag planerar att göra

EDIT: eller alltså något i den stilen. Det viktiga, för mig, är att det är Sony, 55", HDR och 4k. Kollat mkt i butiker och det slår mig att Sony är överlägset bäst, åtminstone i de här prisklasserna.

Permalänk
Skrivet av fesoj:

Det är faktiskt vad jag planerar att göra

EDIT: eller alltså något i den stilen. Det viktiga, för mig, är att det är Sony, 55", HDR och 4k. Kollat mkt i butiker och det slår mig att Sony är överlägset bäst, åtminstone i de här prisklasserna.

Tack för svar!
Någon annan som har input på det hela?

Permalänk
Medlem

Köpte en sån (sony bravia xe8096) För en vecka sedan och jag är nöjd. Bilden har jag kalibrerat efter mina förutsättningar och den är klart godkänd för priset. Dock så kör jag smart tv via en android box (minix u1) istället då apputbudet är mycket bättre.
Är också lite besviken då skillnaden från min gamla plasma tv inte var så mycket bättre.
Men på det stora hela en bra tv för priset. Rekommenderas.

Visa signatur

Asus tuf B450 pro gaming. Amd Ryzen 5 3400g, Kingston A2000 M.2 250GB, HyperX Fury RGB 16GB 3200MHz DDR4