Far Cry 5 åker till Mars i nya expansionen Lost on Mars

Permalänk
Cylon

Far Cry 5 åker till Mars i nya expansionen Lost on Mars

Med Vietnamnkriget avhandlat förflyttar sig Far Cry 5 ut i rymden i nästa expansion. Närmare bestämt handlar det om planeten Mars, där spelaren ska förhindra en invasion av jorden.

Läs hela artikeln här

Permalänk
Medlem

Någon som kan förklara hur det här kommer gå till?

Citat:

...som teleporteras till Mars för att "mosa skalbaggar" och rädda jorden från en stundande utomjordingsinvasion.

Kommer man gå runt och faktiskt mosa fiender med fötterna eller är det vapen som vanligt? @André kanske kan klargöra lite

Har ju knappt klarat ut själva grundspelet än och ändå är det två DLCs man har och köra igenom. Hörde att den första inte var så jättebra, tyvärr.

Permalänk
Medlem

Hmm, så lite samma "stuk" som Blood Dragon till Far Cry 3 då månne?
Spelade aldrig genom den DLC:n av nån anledning.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av ClintBeastwood:

Någon som kan förklara hur det här kommer gå till?
Kommer man gå runt och faktiskt mosa fiender med fötterna eller är det vapen som vanligt? @André kanske kan klargöra lite

Haha, det är nog vapen. Beskrivningen av DLC:t var "squash bugs", därav formuleringen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av André:

Haha, det är nog vapen. Beskrivningen av DLC:t var "squash bugs", därav formuleringen.

Jaha, okej. Missade det helt. Tack för förklaringen!

Permalänk
Medlem

Kan inte påstå att jag är direkt superpeppad inför dessa DLC:s till Far Cry 5. Ett tag trodde jag att jag hamnat på FZ istället för Swecklockers med denna typ av artiklar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Roger W:

Hmm, så lite samma "stuk" som Blood Dragon till Far Cry 3 då månne?
Spelade aldrig genom den DLC:n av nån anledning.

Den var nästan bättre än originalet

Helt annan story osv men väldigt underhållande, även om den var väldigt kort.

Permalänk
Medlem

Jag körde Vietnamn DLC någon halvtimma innan jag tröttnade, och Mars känns lika menlöst. Zombie DLC däremot är jag redigt taggad inför.

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av Sveklockarn:

FC5: Doom, alltså?

Fast med aliens istället för demoner

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

yes.

jag ser fram emot det här!

Permalänk