Gigabyte Radeon HD7950 Windforce 3GB

Permalänk
Medlem

Gigabyte Radeon HD7950 Windforce 3GB

Fungerar utan problem och aldrig varit överklockad. Kvitto och kartong finns. Kan skickas mot fraktkostnad.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

i5 4690k @4,3GHz || GTX 780ti || Gigabyte GA-Z97X-GAMING 3 || Fractal Design Define R2 XL || Noctua NH-U12P SE2 || Crucial Ballistix Sport 16GB || 128GB + 240GB SSD || 700GB + 3TB HDD

Permalänk

200:- + frakt

Permalänk
Medlem

700 spänn för ett 4 generationer gammalt kort?

Visa signatur

Ducati Streetfighter 848, -2013
Yamaha FZR 1000, -1987

Permalänk
Medlem
Skrivet av daskedennis:

700 spänn för ett 4 generationer gammalt kort?

Är du inte intresserad behöver du inte kommentera tack
Det går liknande för ännu högre priser och dom är fortfarande bra gpu'er för sin ålder. Så med tanke på att kvitto och kartong mm fortfarande finns kvar och den är i bra skick så anser jag att den är värd det jag lagt ut den för

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5 4690k @4,3GHz || GTX 780ti || Gigabyte GA-Z97X-GAMING 3 || Fractal Design Define R2 XL || Noctua NH-U12P SE2 || Crucial Ballistix Sport 16GB || 128GB + 240GB SSD || 700GB + 3TB HDD

Permalänk
Medlem
Skrivet av NRG:

Är du inte intresserad behöver du inte kommentera tack
Det går liknande för ännu högre priser och dom är fortfarande bra gpu'er för sin ålder. Så med tanke på att kvitto och kartong mm fortfarande finns kvar och den är i bra skick så anser jag att den är värd det jag lagt ut den för

Skickades från m.sweclockers.com

Tja, vill du inte ha kommentarer så gör ingen tråd utan endast PM då? Jag tycker det är rent ockerpris.

Visa signatur

Ducati Streetfighter 848, -2013
Yamaha FZR 1000, -1987

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Presterar oftast som ett GTX 1050. Det kan köpa för 1000 kr på tradera. Sen drar förvisso 1050 en tredjedel så mycket ström. Men prestandan är rätt lika. 7950 klockar bra också.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av daskedennis:

Tja, vill du inte ha kommentarer så gör ingen tråd utan endast PM då? Jag tycker det är rent ockerpris.

Vill bara inte ha onödiga kommentarer tycker du priset inte passar så är det bara att ge det ett skratt och scrolla vidare

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5 4690k @4,3GHz || GTX 780ti || Gigabyte GA-Z97X-GAMING 3 || Fractal Design Define R2 XL || Noctua NH-U12P SE2 || Crucial Ballistix Sport 16GB || 128GB + 240GB SSD || 700GB + 3TB HDD

Permalänk
Medlem

Oron är ju att kortet har rätt många år på nacken, rent fysiskt. Men jag skulle behöva ett lite bättre kort i en maskin än det som sitter, som i sig är rätt gammalt också. Frågan därför har du bytt kylpasta på det?

Bjuder 400kr + frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Paddanx:

Oron är ju att kortet har rätt många år på nacken, rent fysiskt. Men jag skulle behöva ett lite bättre kort i en maskin än det som sitter, som i sig är rätt gammalt också. Frågan därför har du bytt kylpasta på det?

Bjuder 400kr + frakt.

Jo det är 5 år gammalt men presterar fortfarande tillräckligt för att kunna köra dom flesta spel än idag på ~medium settings, low på dom riktigt krävande möjligtvis
Jag har ej bytt kylpasta i den, inget som har behövts gjort
Noterat 👍

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5 4690k @4,3GHz || GTX 780ti || Gigabyte GA-Z97X-GAMING 3 || Fractal Design Define R2 XL || Noctua NH-U12P SE2 || Crucial Ballistix Sport 16GB || 128GB + 240GB SSD || 700GB + 3TB HDD

Permalänk

Hej finns det kvar ?

Permalänk
Medlem

@NRG: Hej har du kortet kvar köper det gärna + frakt

Permalänk
Medlem

Jag började faktiskt undra också när och om @NRG tänkte sluta ev auktion/försäljning. Jag har inte fått någon info, så jag antog budgivningen var igång än.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BIG MaMa CheFFo:

Hej finns det kvar ?

Japp

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5 4690k @4,3GHz || GTX 780ti || Gigabyte GA-Z97X-GAMING 3 || Fractal Design Define R2 XL || Noctua NH-U12P SE2 || Crucial Ballistix Sport 16GB || 128GB + 240GB SSD || 700GB + 3TB HDD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ahlmen:

@NRG: Hej har du kortet kvar köper det gärna + frakt

Pm

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5 4690k @4,3GHz || GTX 780ti || Gigabyte GA-Z97X-GAMING 3 || Fractal Design Define R2 XL || Noctua NH-U12P SE2 || Crucial Ballistix Sport 16GB || 128GB + 240GB SSD || 700GB + 3TB HDD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Paddanx:

Jag började faktiskt undra också när och om @NRG tänkte sluta ev auktion/försäljning. Jag har inte fått någon info, så jag antog budgivningen var igång än.

Varit upptagen i helgen så har ej kunnat kolla tråden

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5 4690k @4,3GHz || GTX 780ti || Gigabyte GA-Z97X-GAMING 3 || Fractal Design Define R2 XL || Noctua NH-U12P SE2 || Crucial Ballistix Sport 16GB || 128GB + 240GB SSD || 700GB + 3TB HDD

Permalänk
Medlem
Skrivet av NRG:

Varit upptagen i helgen så har ej kunnat kolla tråden

Skickades från m.sweclockers.com

Så då du redan skickat PM till någon annan, antar jag att det nu är sålt, eller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Paddanx:

Så då du redan skickat PM till någon annan, antar jag att det nu är sålt, eller?

Inte fått något meddelande av han än så det finns kvar

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5 4690k @4,3GHz || GTX 780ti || Gigabyte GA-Z97X-GAMING 3 || Fractal Design Define R2 XL || Noctua NH-U12P SE2 || Crucial Ballistix Sport 16GB || 128GB + 240GB SSD || 700GB + 3TB HDD