Behöver hjälp att hitta historik

Permalänk

Behöver hjälp att hitta historik

Hej!

Är inte så freakat som det låter, jag undrar bara om det på något sätt går att hitta text som jag själv har skrivit i ett kontaktformulär på internet?

Jag skrev till Ett företag som heter Lab Pharma och sade upp ett abonnemang på nån hårprodukt som min sambo hade startat utan att veta att det var ett abonemang. Jag använde ett kontaktformulär på Lab Pharmas hemsida som bara det var nästan omöjligt att hitta. Skrev in min egen epost samt en kod som visades på förhand samt mitt meddelande. Sände iväg den 22 maj men fick ingen bekräftelse eller kopia på min epost.

Nu hävdar Lab Pharma att de aldrig har mottagit något från mig i maj utan först andra gången jag skrev nu i juli. Kan jag i min egen dator hitta något som styrker att jag har skickat något till deras webformulär eller nåt som bevisar något? Meddelandet går kanske inte att hitta/återskapa?

Andreas

Permalänk
Medlem

Historiken att du besökte formuläret samt konfirmationssidan typ "tack för ditt meddelande" ska du ju kunna hitta i webhistoriken.

Visa signatur

CPU: I7 4770K Grafik: Poseidon Platinum GeForce GTX 980Ti Moderkort: Asus Maximus VI Hero Z87 RAM: 16Gb Corsair Dominator Platinum CL9 Nätagg: Corsair HX1050 Gold SSD: Corsair Force GT 240Gb SSHD: Seagate Desktop 4TB Låda: Corsair Graphite 600T