DICE bjuder på Battlefield-expansionerna Turning Tides och Second Assault

Permalänk
Melding Plague

DICE bjuder på Battlefield-expansionerna Turning Tides och Second Assault

Inför Battlefield V släpper DICE och EA expansioner gratis under begränsad tid för de tidigare titlarna. Senast ut är Turning Tides och Second Assault för Battlefield 1 respektive Battlefield 4.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av gonace:

"bjuder" just saying...

Om man tidigare varit tvungen att köpa något och nu ger företaget bort produkten så bjuder dom väl ändå på den? Förklara gärna hur du menar. Skitsamma vad man tycker om hela grejen med DLC nu.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

Är ju ingen som spelar expansionpacksen iallafall. Totaldött och alla servrar kör bara standard bf1 banorna i rotation.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Lite OT men.. Låste igår upp den berömda "Peacemaker" revolvern (med massa animationer) efter ha nötat igenom alla morsekoder och lamp-pussel med mera. Otroligt tillfredsställande vapen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blub:

Är ju ingen som spelar expansionpacksen iallafall. Totaldött och alla servrar kör bara standard bf1 banorna i rotation.

Skickades från m.sweclockers.com

Man måste ju ha DLC för att kunna göra de daily operations väl?
Detta har dock gjort att det är endast dessa operations som spelas nu för tiden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av wooprat:

Man måste ju ha DLC för att kunna göra de daily operations väl?
Detta har dock gjort att det är endast dessa operations som spelas nu för tiden.

Så kan det nog vara. Det stör mig dock att man plöjde ner pengar i premium för att köra frontlines/TDM/warpigeon och sen är det endå bara original bf1 banorna som körs :/

Permalänk
Lego Master

Blev helt till mig och anslöt till datorn hemma för att norpa det direkt. Visar sig att jag redan hade Season Pass nånstans ifrån...antiklimax. =P

Säger en del om hur lite jag spelar BF1.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem
Skrivet av gonace:

"bjuder" just saying...

Ja? Bjuder... Man har tidigare tagit betalt för DLCn och nu ger man bort den gratis. Alltså bjuder man på den.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact w/ Dark Tint | Intel i5 12600K | Asus ROG Strix B660-F | 32 GB Corsair DDR5 5600 MHz CL36 | MSI Geforce RTX 3060 TI Ventus 2X OCV1 | 512 GB Samsung Pro 850 SSD + 2TB WD Black SN850 NVME PCI-E 4.0 | Corsair RM750X |