DICE bjuder på Battlefield-expansionerna Turning Tides och Second Assault

Trädvy Permalänk
Inhibitor
Registrerad
Dec 1999

DICE bjuder på Battlefield-expansionerna Turning Tides och Second Assault

Inför Battlefield V släpper DICE och EA expansioner gratis under begränsad tid för de tidigare titlarna. Senast ut är Turning Tides och Second Assault för Battlefield 1 respektive Battlefield 4.

Läs hela artikeln här

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa leder till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Okt 2001

"bjuder" just saying...

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2011
Skrivet av GonAce:

"bjuder" just saying...

Om man tidigare varit tvungen att köpa något och nu ger företaget bort produkten så bjuder dom väl ändå på den? Förklara gärna hur du menar. Skitsamma vad man tycker om hela grejen med DLC nu.

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Sep 2012

Är ju ingen som spelar expansionpacksen iallafall. Totaldött och alla servrar kör bara standard bf1 banorna i rotation.

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlstad
Registrerad
Feb 2007

Lite OT men.. Låste igår upp den berömda "Peacemaker" revolvern (med massa animationer) efter ha nötat igenom alla morsekoder och lamp-pussel med mera. Otroligt tillfredsställande vapen

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Växjö
Registrerad
Okt 2010
Skrivet av Blub:

Är ju ingen som spelar expansionpacksen iallafall. Totaldött och alla servrar kör bara standard bf1 banorna i rotation.

Skickades från m.sweclockers.com

Man måste ju ha DLC för att kunna göra de daily operations väl?
Detta har dock gjort att det är endast dessa operations som spelas nu för tiden.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Sep 2012
Skrivet av wooprat:

Man måste ju ha DLC för att kunna göra de daily operations väl?
Detta har dock gjort att det är endast dessa operations som spelas nu för tiden.

Så kan det nog vara. Det stör mig dock att man plöjde ner pengar i premium för att köra frontlines/TDM/warpigeon och sen är det endå bara original bf1 banorna som körs :/

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
NV Skåne
Registrerad
Jun 2007

Blev helt till mig och anslöt till datorn hemma för att norpa det direkt. Visar sig att jag redan hade Season Pass nånstans ifrån...antiklimax. =P

Säger en del om hur lite jag spelar BF1.

i5 8600k@4.68 GHz || ASUS ROG STRIX GTX 1080 || 16GB RAM 3000MHz || ASUS Z370-H Gaming || Be Quiet! 580W Modular || Noctua NH-D15 || Fractal Design Define R6 || 2x 250GB SSD, 5TB HDD || ASUS VG278HE & 2x BenQ RL2450HT || Logitech G710 & G700 & G13 & G533
* De gav mig en present. Jag gav dem en present. Vet du inte skillnaden, använd "dom".
* Fraktfritt på Inet för verifierade SweC-medlemmar

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Piteå
Registrerad
Jul 2017
Skrivet av GonAce:

"bjuder" just saying...

Ja? Bjuder... Man har tidigare tagit betalt för DLCn och nu ger man bort den gratis. Alltså bjuder man på den.

NZXT H440 | Intel i7 7700K @ 5 GHz | Asus strix Z270H Gaming | 16GB Corsair DDR4 3200 mhz | Asus strix GTX 980 | 512 GB Samsung Pro 850 SSD | Corsair HX750 |