Sapphire AMD Radeon R9 290 Tri-X OC 4GB, Kass fläkt

Permalänk

Sapphire AMD Radeon R9 290 Tri-X OC 4GB, Kass fläkt

Säljer ett Sapphire AMD Radeon R9 290 Tri-X OC 4GB GDDR5 med 2 av 3 fläktar som lossnat. De är nog inte sönder, man kan sätta tillbaka dem men vet inte hur det är bäst att göra för att de inte ska lossna igen.

Det säljs alltså med kass fläkt men annars fullt fungerande.

Startbud 200:-. Kan hämtas i Malmö men kan även skickas med Postnord, DHL, Schenker m.m.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd

200 kr bjudet

Permalänk
Medlem

300kr plus frakt

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

500kr + frakt

Permalänk

Har ett sånt kort där jag har bytt ut en fläkt mot annan modell. Den i mitten har extra varvtalsräkningskabel. Jag satte på en fläkt av annat märke och lödde ihop, också märkt 12v, men den gick extremt mycket snabbare än andra i idle. Bara tips till den som köper att testa innan ni monterar. Också konstiga avstånd mellan hålen, många fläktar passar ej.

Permalänk

Alla bud noterade, tänkte avslut efter fotbollen på söndag så kan jag få iväg kortet på måndag.

Skrivet av likeabawz:

Har ett sånt kort där jag har bytt ut en fläkt mot annan modell. Den i mitten har extra varvtalsräkningskabel. Jag satte på en fläkt av annat märke och lödde ihop, också märkt 12v, men den gick extremt mycket snabbare än andra i idle. Bara tips till den som köper att testa innan ni monterar. Också konstiga avstånd mellan hålen, många fläktar passar ej.

Bra info!

Permalänk
Medlem

600 plus frakt

Visa signatur

Har en lättare form av dyslexi därav stavning m.m

Permalänk

Har ett trasigt sånt kort om någon vill ha kylaren/fläktarna

Visa signatur

Surf: FD S/\Msi Mpg Gaming Edge/\i9 9900k
(H150i pro)/\5700 xt (H90)/\32G 3200mhz/\970 pro/\860 evo

Htpc/spel: Ghost S1/\Msi Gaming Edge/\ 9600k
GTX 1660TI windforce 3x/\ 16G 3000mhz/\860 evo

Permalänk
Medlem

650kr inkl frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av kalle@anka:

Har ett trasigt sånt kort om någon vill ha kylaren/fläktarna

Vad tänkte du för den?

700 plus frakt

Visa signatur

Har en lättare form av dyslexi därav stavning m.m

Permalänk
Medlem

750 kr, kan mötas upp i malmö på måndag.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Avslutar nu ,tack alla som budat

Permalänk

Fortsätter med budgivningen i och med att folk drar sig ur. Nästa bud 600:- exklusive frakt. Vänligen buda endast om ni tänker fullfölja affären.