Permalänk
Medlem

Söker mining slitet GPU

Kort sagt: Jag söker modell bättre typ 980+ som använts för mining för att få en bra deal.

Ge mig era offers.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Evga Gtx 980ti
Ger bild endast med två skärmar inkopplade, men bara i den andra skärmen, bilden blir grön och flimrar till rosa ibland.

Med en skärm inkopplad blir skärmen svart eller saknar signal

Ena fläkten saknar två fläktblad som ger ifrån ikonisk helikopter ljud, måste upplevas.

Har ghetto Moddad ström då kondensatorerna gett upp, så sitter en bit av ett moderkort på baksidan med kardborreband. Kortet tar 4 single slot platser

Finns att hämta mot utbyte till ett flak jolt cola från hemlig plats följ instruktionerna från pm.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Moderkort: Aorus z390 elite CPU: INTEL i9 9900KS
SSD: 970 evo plus 1TB Intel 750 1.2TB, Samsung 850 PRO 1TB GPU: Titan X Pascal
Ljud: PC360Sennheiser+SB ZxR RAM: Corsair Vengeance lpx 2600mhz cl15 32GB
SKÄRM1: Asus Rog Swift PG279Q 165hz 27" 2560x1440 CHASSI: Define R5
SKÄRM2: ASUS PB278QR 27" 2560x1440 KYLNING: NH-D15 NÄTDEL: Corsair AX860W

Permalänk
Medlem
Skrivet av hurrai:

Evga Gtx 980ti
Ger bild endast med två skärmar inkopplade, men bara i den andra skärmen, bilden blir grön och flimrar till rosa ibland.

Med en skärm inkopplad blir skärmen svart eller saknar signal

Ena fläkten saknar två fläktblad som ger ifrån ikonisk helikopter ljud, måste upplevas.

Har ghetto Moddad ström då kondensatorerna gett upp, så sitter en bit av ett moderkort på baksidan med kardborreband. Kortet tar 4 single slot platser

Finns att hämta mot utbyte till ett flak jolt cola från hemlig plats följ instruktionerna från pm.

Skickades från m.sweclockers.com

God daym!

Permalänk
Medlem
Skrivet av hurrai:

Evga Gtx 980ti
Ger bild endast med två skärmar inkopplade, men bara i den andra skärmen, bilden blir grön och flimrar till rosa ibland.

Med en skärm inkopplad blir skärmen svart eller saknar signal

Ena fläkten saknar två fläktblad som ger ifrån ikonisk helikopter ljud, måste upplevas.

Har ghetto Moddad ström då kondensatorerna gett upp, så sitter en bit av ett moderkort på baksidan med kardborreband. Kortet tar 4 single slot platser

Finns att hämta mot utbyte till ett flak jolt cola från hemlig plats följ instruktionerna från pm.

Skickades från m.sweclockers.com

Förhållandena i gruvan är inte förlåtande. :'(

Visa signatur

CITERA MIG SÅ ATT JAG HITTAR TILLBAKA!
| MSI B550 Gaming Plus | Ryzen 5 5600x | Strix RTX 4080 | 32GB Corsair Vengeance | EVGA Supernova G2 850W | ROG Chakram (liten joystick ju!!) | L33T Muninn Headphones | KeyChron K3 | Predator X34 |

Permalänk
Medlem

@Charkel: Har tyvärr inga 980 kort eller Nvidia kort alls faktiskt. Har dock ett par RX480/580 kort som ska säljas, både 8gb och 4gb. Varav 1 8gb med referens kylare, övriga är aftermarket. Något som kan tänkas vara intressant?

Visa signatur

Intel i9 10900k @5,2Ghz, MSI Z590 Gaming EK-X, G-Skill Elite Royal 4x8gb @3600mhz cl16, Asus TUF 3080ti OC, 2xSamsung 960 EVO 1Tb M2, Seasonic Prime 1300W Platinum, EK D5 Revo, 2x360mm EK SE, Acer X34P 1440p 120hz IPS G-sync, CSFG The Crow
Galleri Ancalagon The Black | Galleri The White Crow

Permalänk
Medlem

Charkel went on his quest "Jolt for 980Ti Volt" only too never be seen again...

Permalänk

Har några gtx 980 men de har inte använts till mining

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Observera att annonskapning ej är tillåtet. Egen affär=egen annons.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Har ett zotac 1060 6gb med trasig fläkt. Fläkten gick sönder efter renblåsning med kompressor. Ny fläkt kostar för övrigt 5$ på ebay.

Tänker mig 1500:- för denna.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

headake

Permalänk
Medlem
Skrivet av hurrai:

Evga Gtx 980ti
Ger bild endast med två skärmar inkopplade, men bara i den andra skärmen, bilden blir grön och flimrar till rosa ibland.
................................................................................................
Finns att hämta mot utbyte till ett flak jolt cola från hemlig plats följ instruktionerna från pm.

Fan att jag behöver stöd för båda mina tre displayer annars hade jag gett mig ut på skattjakt haha

Skrivet av headake:

Har ett zotac 1060 6gb med trasig fläkt. Fläkten gick sönder efter renblåsning med kompressor. Ny fläkt kostar för övrigt 5$ på ebay.

Tänker mig 1500:- för denna.

Skickades från m.sweclockers.com

Glömde bort denna tråd lite. Fått en del offers på PM men skulle säga att du leder @headake. Fläktarna kommer jag hiva så långt jag kan kasta oavsett skick då jag har egen kylare att montera

BUT HOLD UP ONE MINUTE! Fläkten gick sönder efter renblåsning med kompressor.
HUR?! Du måste blåst upp den till 25.000 RPM. Ett tips, håll fast fläkten så den inte snurrar vid renblåsning

Permalänk
Medlem
Skrivet av williamab007:

Har några gtx 980 men de har inte använts till mining

Kan alltid gå SLI även om jag bara har en superkylare så får köra stock på ena. Men med tanke på priserna jag får på de minade korten som jag är jäkligt sugen på så kan jag nog inte ge mer än 1000kr/st. För ett par begagnade 980
Ev. lite mer men de ska dfraktas också och jag är riktigt sugen på ett kort med mer än 3GB VRAM

Varför har du flera om jag får fråga om de inte använts till mining?

Sorry for dubble skulle edit

Permalänk

Köper och säljer delar men vill tyvärr ha minst 2000 per kort

Permalänk
Medlem
Skrivet av williamab007:

Köper och säljer delar men vill tyvärr ha minst 2000 per kort

Förstår är det ej slitna så. Och jag är dålig på hårdvara 980 verkar ju nästan nå upp till 1070 om man googlar lite?
Vad är skillnaden? Samma prestanda på mindre vatt?