Privat tvist imellan två parter, bilköp

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kristianstad
Registrerad
Sep 2010
Skrivet av da-li:

Grymt bra jobbat, wasprocker!

Kunde personalen hos Kronofogden svara på om han redan "fanns hos dem"?
Om inte så har du nog väldigt goda chanser att få dina pengar.
Och, om han hör av sig och är sur är det bara att svara att du inte hade något annat val eftersom han inte höll vad han lovade ...

Trevlig sommar!
B-)

Jag glömde fråga. Men det lät som dom pratade om något sådant när jag höll på att fylla i formulär. Lyssnade tyvär bara med ett öra.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Småland
Registrerad
Dec 2012

Hur har det gått här?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kristianstad
Registrerad
Sep 2010
Skrivet av Rama:

Hur har det gått här?

Jag har ej hört någonting. Vet ej hur lång tid det brukar ta innan kronofogden kommer fram till något men gissningsvis minst en månad.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2004

Fan vad skönt att höra att det löser sig @WaspCustoms! Hoppas du får igen det du ska ha plus ränta så snyltaren lär sig en läxa.

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Sabertooth P67 | CPU: INTEL 2600K & Antec Kühler H2o 620 | GPU: Gigabyte GTX 680 2GB| SSD: Samsung 850 Pro 256 GB | RAM: G.Skill Ripjaws 4x4096MB CL9 1600Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: Asus PCE-AC68 |

|| Citera för svar! ||

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kristianstad
Registrerad
Sep 2010
Skrivet av FireFox:

Fan vad skönt att höra att det löser sig @wasprocker! Hoppas du får igen det du ska ha plus ränta så snyltaren lär sig en läxa.

Jadu vi får se!:) Han kan ju bestrida kravet och då blir det rättegång

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Vaggeryd
Registrerad
Maj 2014

Får man bara utav ren nyfikenhet fråga hur pass mycket pengar det gällde? Tycker du gjorde helt rätt, är bara nyfiken

Rigg:
Chassi: NZXT H440 | CPU: Intel Core i7 4790K | MB: Msi Z97 Gaming 5 | GPU: 2x Nvidia Geforce GTX 980ti SLI | PSU: EVGA Supernova G2 750W | OS: Windows 10 PRO | RAM: Corsair Vengeance Pro DDR3 1600MHz 16GB | SSD: 480gb | Corsair H110i | Gaming Monitor: ASUS 24" VG248QE 144Hz
Citera för svar!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Där min VPN visar att jag är såklart
Registrerad
Jan 2005

Bra jobbat att du tog tag i det.
*Följer spänt*

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2006

Sjukt jobbig situation. Hoppas att det löser sig!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kristianstad
Registrerad
Sep 2010
Skrivet av ZyntaaX:

Får man bara utav ren nyfikenhet fråga hur pass mycket pengar det gällde? Tycker du gjorde helt rätt, är bara nyfiken

Det står någonstans i tråden tror jag? Iaf så handlar det om cirka 25k

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kristianstad
Registrerad
Sep 2010

En update! Jag har ej hört av från kronofogden ännu. Väntar ett litet tag till annars hör jag av mig