Permalänk
Medlem

Rensning

Hej tänkte sälja/ev byta saker!

Det jag har:

-Asus z170i impact som har använts av en extrem OCare här på forumet. Den har en svart färg på pcb:n och en minnes plats har halvt trasig fastspännare på en sida dock inget som hindrar funktionen. Allt fungerar som det skall dock vill ja nämna att när jag fick moderkortet så vägrade det starta och skickades tillbaka till säljarn som fixa till det(vet ej vad som gjordes) och sedan dess har jag inte haft ett enda problem med det. Kommer i org kartong med vad jag tror skall vara alla tillbehör.

-Asus z170i pro gaming i jättefint skick och kommer i org kartong med tillbehör(bör vara komplett)

-6600k; deliddad utav mig med kniv. Har slipat IHSn så bra jag har kunnat samt försökt ta bort allt klister ifrån pcb:n. Har tyvärr råkat skrapa lite på tre små punkter av pcbn dock inget som har hindrat funktionen.(väldigt små skrap som visar lite koppar färgat). Använt cool laboratories liquid ultra och det har fungerat bra.
Nu var det så pass längesen jag hade den överklockad så jag kommer tyvärr inte ihåg exakta volten jag hade vid viss ghz dock kom jag upp till 4.6 utan större bekymmer. 4.7 fungerade bra också dock skruva ja ner lite då jag inte hade tillräckligt med kylning. Har även legat i närheten av 4.8 dock vågade jag inte stressa den nämnvärt mycket då den blev väldigt varm.
Detta är nog ett bra exemplar dock har jag inte orken längre eller kylning för att pressa den. Chansar på att den gör 4.9 i rätt händer.
Vi kör en intressekoll på denna. Får jag inte bra bud behåller jag den.

i3 6100; inga konstigheter här, en helt vanlig i3a.

Fractal nano S; i OK/bra skick inga bucklor eller repor vad ja kan se. Vet tyvärr inte om den är komplett med tillbehör då jag inte kommer ihåg vad exakt som följde med den.

Node 804; i helt OK skick men samma problem här. Vet inte riktigt vad som följde med. hddvaggor följer med.

H5SF kylare som är använd dock i bra skick. Bör bara komplett.

Har en massa fläktar från olika märken också

Dessa saker finns i södertälje och skickar helst inget. Kommer inte skicka något chassi/impact moderkortet då jag vill att ni med egna ögon inspekterar sakerna. Sakerna köpes i befintligt skick.
Har köpt och sålt en massa gånger här, bara att söka på mitt alias i forumdelen för referenser så ser ni.
Byten som kan vara intressanta är senaste ryzen cpuer+moderkort. Även amd gpuer.
Vi kör budgivning på allt utan riktpris.

mvh

Läs hela annonsen här

Permalänk
Proffsmoddare

Om man köper på egen risk, orkar du skicka Impact ändå då?

Visa signatur

Crystal 280X ~ i7 8700K ~ B360M MORTAR ~ GTX1080ti ~ 32GB DDR4 ~ RM650i ~ AOC 34" IPS ~ Virtuoso SE
The Red One ~ Cold Winter ~ CURV3D ~ BarPC ~ F4DE

För allt om PC-moddning ~ Minimalistic PC

Permalänk
Medlem

Intresserad av fläktar, vad har du för några, 140mm är av intresse.

Permalänk
Medlem
Skrivet av C4B12:

Om man köper på egen risk, orkar du skicka Impact ändå då?

Jo det går nog att lösa men som sagt jag kan inte ta ansvar för postens dåliga hantering av paket.

Skrivet av bektil:

Intresserad av fläktar, vad har du för några, 140mm är av intresse.

Tyvärr är det 120mm fläktar.

Permalänk
Medlem

@criscros: Budar 800kr för 6600k + frakt.

Visa signatur

If it works, it works.

Permalänk
Medlem
Skrivet av criscros:

Jo det går nog att lösa men som sagt jag kan inte ta ansvar för postens dåliga hantering av paket.

Tyvärr är det 120mm fläktar.

De va synd!

Permalänk
Medlem

850:- + frakt för 6600k

Permalänk
Medlem

Pro gaming moderkort + i5 6600k 1500kr. Hämtar.

Visa signatur

MB:Asus B550-I Gaming ROG Strix CPU:Ryzen 5600X RAM:G.Skill Trident Z 32gb@3200 SSD:Samsung 970 EVO Plus 1TB GPU:3080 FE PSU:Corsair SF600 CASE:Louqe ghost s1

Permalänk
Medlem

Budar 900kr + frakt för 6600k.

Visa signatur

If it works, it works.

Permalänk
Medlem

100 kr för node 840?

Skickades från m.sweclockers.com