Börjar bli less på allt jag spelar

Permalänk
Medlem
Skrivet av pzaren:

Haha menar du att det är något fel på 800 x 600?

Skickades från m.sweclockers.com

Haha, finns ju en mod som fixar 1600x1200 vad jag vet. Man ser fienden innan fienden ser dig. Nackdelen är att gubben och allt annat blir pyttelitet

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Medlem

Factorio, grymt spel att köra med en kompis! Otroligt rolig timesink <3

Visa signatur

"En riktig gamer har två skärmar. På toa."

Permalänk
Medlem

Fallout-serien, The long dark, Dota 2, Warcraft 3, Smite, Mafia 2-3, GTA 5, The Witcher-serien, Mount & Blade:Warband

Permalänk
Medlem

som @the187 redan föreslagit så kan Star Citizen eventuellt vara något för dig.
Spelet är dock långt från färdigt även om det görs stora framsteg. Om du kan stå ut med ett ofärdigt och buggigt spel med trevlig community så slå till. Annars vänta tills efter patch a3.3 (september/oktober) där en vital del av spelmekaniken kommer implementeras.

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem

Känner igen mig i frågeställningen. Har helt slutat spela sedan årsskiftet och väntar nu på att suget ska återkomma. Gillar egentligen skarpt bra SP-spel men har helt enkelt inte haft någon lust det senaste. Blir mycket Netflix och filmer istället och mina tre katter.

Visa signatur

Core i7 5820K @ 4.5GHz | Asus Strix X99 Gaming | Palit Super Jetstream GTX 1080 | 16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2666MHz | Intel® 750 SSD 400GB PCIe, Samsung 840/850 Evo 750GB & 1TB | Asus 12x Blu-Ray Combo | Phanteks Enthoo Luxe | 3x Nanoxia Deep Silence 140mm + 5x 120mm | Corsair H105 | Corsair AX1200i 1200W | Windows 10 Pro | Asus ROG Swift PG348Q | Audio Pro Addon T12 | Sennheiser HD650 | Corsair Vengeance K70 | Mad Catz R.A.T. 7 MMO

Permalänk
Medlem

Känner samma med alla spel förutom PUBG, tröttnar fan aldrig

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fenix:

som @the187 redan föreslagit så kan Star Citizen eventuellt vara något för dig.
Spelet är dock långt från färdigt även om det görs stora framsteg. Om du kan stå ut med ett ofärdigt och buggigt spel med trevlig community så slå till. Annars vänta tills efter patch a3.3 (september/oktober) där en vital del av spelmekaniken kommer implementeras.

Mycket bra inlägg
Spelar du med oss?

Permalänk
Medlem
Skrivet av The187:

Mycket bra inlägg
Spelar du med oss?

Nej

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fenix:

Vilka spelar du med då?
Du är väl medveten om att det bara finns en riktigt seriös organisation i Sverige
Och med den största flottan

Permalänk
Medlem

Rollspel med papper o penna ^^

Visa signatur

Main : AMD Ryzen 5900X @ 4.55 | NZXT Kraken X73 | 32 GB DDR4 Gskill 3600mhz @ 3800 CL16 | Asus ROG STRIX B550-A GAMING | Sapphire Radeon 7900 XT nitro+ | Samsung 970 evo 1TB | Windows 10 | Lian Li PC-O11 Dynamic EVO | Corsair RM 750 | AOC cu34g2x + Dell u3415w / 1st 24"
Htpc / server : Intel G3258 | Nvidia GTX 670 | 12 GB | 6TB lagring | Fractal design Node 804 | Win 10+Kodi

Permalänk
Medlem

Ge inga pengar till Star Citizen. Vänta tills det är klart på riktigt och inte bara en massa moduler som inte fungerar tillsammans.

Permalänk
Medlem

Var i samma sits som du och funderade t.o.m på om jag blivit för gammal för spelandet, tills jag kom på att jag gillade XCOM: Enemy Unknown när det begav sig runt 2012 eller så. Så jag började spela XCOM 2 för ett par veckor sedan. Och spelglädjen är tillbaka med full kraft! Så jävla roligt!

Visa signatur

| Ryzen 7 3700X | Radeon RX 6800 |

Permalänk
Medlem

Köp dig en handkontroll och köp Rocket League rakt av!

Permalänk
Medlem
Skrivet av FabriciusRex:

Ge inga pengar till Star Citizen. Vänta tills det är klart på riktigt och inte bara en massa moduler som inte fungerar tillsammans.

Har du spelet?

Permalänk

Ifall du har ett PS3 så föreslår jag Last of Us.
PC? Spelar Starcraft 2, single player för tillfället.
Men kan rekommendera Doom, Super Hot, The Settlers serien, Total War och Fallout serierna.

Permalänk
Medlem

Känner detsamma

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Dem två spelen som går varmast hos mig just nu är:
1. Escape from Tarkov
2. Sqaud

Jag rekommenderar att du kikar in både två och se ifall det är något för dig.
Escape from Tarkov har en ganska hög tröskel men har aldrig spelat ett spel som ger en sådant adrenalinpåslag.

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | ASUS Strix Z370-F | ASUS Rog Strix 2080 Ti

i7 8700K | Noctua NH D15 | Corsair 32GB/3200MHz/DDR4 | M.2 NVME 1000gb | SSD 250gb + 500gb | Corsair RM750X

Fidelio X2 | Sennheiser HD 58X | Mayflower ARC | Vortex Pok3r | Logitech G Pro Wireless | Asus PG279Q

Permalänk
Medlem

Intrycket jag får av spelen du spelar är att det är typiska grind-spel. Har själv lagt många timmar på samma spel och var i en liknande sits, tog en paus och spelade inget annat än singleplayer med stort fokus på story.

Visa signatur

"Far and away the best prize life offers, is the chance to work hard at work worth doing"

Permalänk
Medlem

Det finns ett gäng olika Survival spel där ute som är jävligt roliga

Permalänk
Medlem

@nisse240: Om du äger Overwatch så är får du en gratis kopia av Destiny 2 just nu. Skaffade det i början av veckan och har redan 10+ timmar.

Visa signatur

Dator: i7 8770K, 2x250GB Corsair SSD RAID + 250GB SAMSUNG M2 SSD + 3TB HDD, Aorus Z370 Gaming 5, 32GB DDR4, ASUS GeForce GTX 1080 Strix, Corsair 850W, Dell U2713HM 60Hz
Mobil: OP3

Permalänk
Medlem
Skrivet av nisse240:

Jag börjar bli less på alla spel förut lirade jag mycket wow, lol, cs, Diablo 3 mm. Men jag har tappat all lust att spela dessa spel och spelar endast fortnite nu men börjar även bli less på det nu. Någon som har några tips på vad man kan lira.

BF5 såklart!!!
Made in Sweden

Visa signatur

Ryzen 5 3600 @ 4.2 Ghz - Cooler Master Hyper 212 Black Edition
MSI B450M Mortar Max - Corsair Ryzen LPX 32GB 3600MHz / DDR4
Phanteks Eclipse P300 - PNY GeForce RTX 3070 8GB - Seasonic Focus+ / 650W / 80+ Gold
Samsung SSD 850 EVO 500GB - Kingston A400 SSD 480 GB
ACER Predator X34GS - Nobelchair Hero Black Edition

Permalänk
Avstängd

Brädspel är roligare.
Jag lirade 8 timmar datorspel om dagen förut sen började jag bli less alltmer på datorspel.
bara startade spelet, spelade 5 mninuter o sen stängde.
Kändes skitbull o spela, precis som att man hade "blivit vuxen".
Sen övergick jag till brädspel o blev helt hooked.

Permalänk
Avstängd

Känner det samma och har kommit fram till att alla spel idag är skit.

Path of exile kanske? om du gillar diablo eller dota2 om du aldrig kört det så borde du prova det.