Permalänk
Medlem

2x Powercolor 7970

Säljes för 500 kr för båda (300 kr för ena, föredrar helst att sälja tillsammans). Föredrar att sälja till någon i Stockholmsområdet då jag slipper skicka och fixa isåfall.

Crossfirebryggor ingår tyvärr inte, kaste dom när jag uppgraderade grafikkort senast. Bilder kan mailas vid önskemål, korten har fungerat bra för mig vid spelande och har inte använts vid mining.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

600 plus frakt

Visa signatur

;)

Permalänk
Medlem

600kr hämtar

Permalänk
Medlem

900+frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bitfenix:

600kr hämtar

Hej, detta erbjudande är låter smidigt för mig då jag slipper skicka kortet. Jag uppskattar om du har möjlighet att testa korten hemma hos dig då jag inte har någon smidig testrigg att skicka in och ut kort i. Jag har möjlighet att överlämna varorna från tisdag eller onsdag och framåt, då jag är bortrest till dess.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dannesthlm:

Hej, detta erbjudande är låter smidigt för mig då jag slipper skicka kortet. Jag uppskattar om du har möjlighet att testa korten hemma hos dig då jag inte har någon smidig testrigg att skicka in och ut kort i. Jag har möjlighet att överlämna varorna från tisdag eller onsdag och framåt, då jag är bortrest till dess.

Det låter bra, vi kan träffas på tisdag.

Permalänk
Medlem

650:- + upphämtning

Permalänk
Medlem

700 + hämtning

Permalänk
Medlem

Hej, då jag gav @bitfenix besked om affär vill jag ge honom möjlighet att köpa korten för det priset vi kommit överens om. Dock är onsdag en bättre tid för affär då jag räknar med att komma hem lite senare på kvällen på tisdagen och jag inte vet bestämd tid. Du kan väl höra av dig så snart som möjligt om detta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dannesthlm:

Hej, då jag gav @bitfenix besked om affär vill jag ge honom möjlighet att köpa korten för det priset vi kommit överens om. Dock är onsdag en bättre tid för affär då jag räknar med att komma hem lite senare på kvällen på tisdagen och jag inte vet bestämd tid. Du kan väl höra av dig så snart som möjligt om detta.

Onsdag går också bra

Permalänk

Bjuder 1000kr

Skickades från m.sweclockers.com