Bilder på ditt senaste inköp (2018) [inga produktbilder]

Permalänk
Skrivet av Überklass:

Som ett stort fan av strategiska brädspel så pirrade det till lite extra när jag såg bilden. Är det en del av ett spel eller bara ett hobbybygge?

bra fråga, jag vet inte än. prio nummer 1 är ett episkt stort och historiskt korrekt slagfält, det är det jag arbetar på. när det är klart så kan det mycket väl hända att jag tar delar utav någon arme och spelar med dem(skulle vara fränt att spela med en sådan gigantisk arme, men spel armeerna är mycket mindre än denna, spel regler osv), men det är inget jag har som prioritet just nu. få klart detta och sedan börja på nästa episka slagfält, det är där fokusen ligger.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Octopath Traveler Compendium Edition

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Nya hörlurar känns bra.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Jag förstår, men vad menar du?

Permalänk
Medlem

Fick bli 2 homies till.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Det enda jag ångrar med detta spelet, är att jag inte köpte det tidigare. Lätt det bästa VR spelet just nu. Påminner om Stepmania som jag nötte sönder början på 2000-talet, bara att armarna fladdrar istället för fingrarna. Moddat in 200+ låtar också

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flutters:

Octopath Traveler Compendium Edition

https://i.imgur.com/piaYRhY.jpg

Åhh, väntar fortfarande på min.

EDIT: Där kom den! Lägger inte upp någon bild då du redan postat en.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Capitán General borde visa bilder på sina pellets...
Skippy R.I.P. 17/7 2006

Permalänk
Musikälskare

Bästa köper jag har gjort, katten tackar också!

Kan inte ha tvärdrag i lägenheten så temperaturen blev olidlig

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av flashen:

Bästa köper jag har gjort, katten tackar också!

Kan inte ha tvärdrag i lägenheten så temperaturen blev olidlig

https://i.imgur.com/7Iyl71w.jpg

Vart hitta du den? Länk?

Har nämligen samma problem här.

Visa signatur

MB:Asus B550-I Gaming ROG Strix CPU:Ryzen 5600X RAM:G.Skill Trident Z 32gb@3200 SSD:Samsung 970 EVO Plus 1TB GPU:3080 FE PSU:Corsair SF600 CASE:Louqe ghost s1

Permalänk
Musikälskare
Skrivet av Dekkan:

Vart hitta du den? Länk?

Har nämligen samma problem här.

Jag köpte den lokalt här i Malmö och det var deras sista tyvärr :/ verkar vara slut överallt

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dekkan:

Vart hitta du den? Länk?

Har nämligen samma problem här.

https://www.elon.se/luftvard-varme/luftforbattring/luftkondit...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Cpu: AMD 7800X3D + Noctua NH-U14S | Mobo: ASUS TUF B650M-Plus WIFI | Ram: G.Skill Flare X5 DDR5 6000MHz 32GB | Gpu: Gigabyte RTX 2070 Super | Ssd: Kingston A2000 1TB, Crucial MX500 2TB | Psu: Corsair AX 760W | Case: Fractal Design Define Mini C | Monitors: Dell Alienware AW2723DF, Acer Predator XB271HU

Permalänk
Medlem

Ny POK3R med bruna switches, samt EnjoyPBT blanka keycaps.

Permalänk
Medlem

Blev en ny leksak i värmen!
Edit: En Seadoo trixx 3up -18 om någon undrar. Var väldigt skeptisk till orange först men tycker den ser riktigt snygg ut på vattnet.

Permalänk
Medlem

Det är inte varje dag man köper ett nytt Amigaspel. CD och Diskett. Pusseläventyr i stil med LOLO.
Då min 500 & 600 står i källaren så kör jag spelet på min relativt nyinköpta CD32 och det fungerar fint.

Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=Iq_9-0SUrvQ

Visa signatur

För övrigt anser jag att Capitán General borde visa bilder på sina pellets...
Skippy R.I.P. 17/7 2006

Permalänk
Medlem

Nya järn

Permalänk
Medlem
Skrivet av vargeEEEEn:

Fick äntligen hem min nya cykel; Giant Propel Advanced 2 54,5cm. Körde en liten premiärtur ikväll på 30km och den känns riktigt, riktigt bra än så länge, lite justeringar att göra på min sittposition bara.

https://i.imgur.com/oYckrnm.jpg

Skulle vrida ner styret ett par grader om jag vore du, vill du ha lite högre "cockpit" är det bättre att flippa styrstammen för att få upp det lite istället. eller om den känns något lång skaffa en stam som är 1-2 cm kortare.'
Men naturligtvis ska det kännas rätt för dig.
Ingen vits att ställa om bara för syns skull.

Bästa "uppgraden" själv var att gå från en snabb/lätt Bianchi sadel efter ett par hundra semiplågsamma mil till en 70-tals Brooks som var ordentligt inkörd. Som att byta från kökspall till en fåtölj.
Bör påpeka att nya läder Brooks känns förjävliga de första hundra milen innan de börjar mjukna.
Däremot ska Brooks Cambiumlinje vara rätt nära en inkörd plus att de inte är väderkänsliga så man behöver inte vara nitisk med överdrag..

Permalänk
Medlem

En ny klocka till samlingen.
Casio Pro Trek PRW-7000-3

Visa signatur

13900K - NH D15 - Maximus Z790 Hero - 32gb G-Skill 7200Mhz - Intel 900P 480Gb -Kingston Renegade 2Tb -Samsung 980 PRO 2TB - Samsung 980 PRO 1TB - Gigabyte RTX 4090 GAMING OC - AX 1600i - Phanteks P600s -Alienware AW3423DW - Beyerdynamic T5 MK III - Creative Sound Blaster GC7 - ROG Strix SCAR 16 (2023) - G634JZ-NM015W.

Permalänk
Medlem

Lite öl.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av willienelpson:

Skulle vrida ner styret ett par grader om jag vore du, vill du ha lite högre "cockpit" är det bättre att flippa styrstammen för att få upp det lite istället. eller om den känns något lång skaffa en stam som är 1-2 cm kortare.'
Men naturligtvis ska det kännas rätt för dig.
Ingen vits att ställa om bara för syns skull.

Bästa "uppgraden" själv var att gå från en snabb/lätt Bianchi sadel efter ett par hundra semiplågsamma mil till en 70-tals Brooks som var ordentligt inkörd. Som att byta från kökspall till en fåtölj.
Bör påpeka att nya läder Brooks känns förjävliga de första hundra milen innan de börjar mjukna.
Däremot ska Brooks Cambiumlinje vara rätt nära en inkörd plus att de inte är väderkänsliga så man behöver inte vara nitisk med överdrag..

Tack för tipsen, har experimenterat runt lite med olika styrvinklar och ska testa att vända stammen nästa vecka. Annars blir det nog en lite kortare stam för att göra hojen en liten aning bekvämare 😊

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Medlem

Det gamla la av så nu fick det bli ett nytt

Ja det är ett slutsteg på 2X1000 Watt i 4ohm

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

Nya delar till burken (och lite minne till mobilen), saknar bara ett nytt grafikkort och en gamingskärm nu.

Visa signatur

"NO! I dont wanna die. There are still too many things I don't own..."
I7 13700K | Asus Prime z690-a | 32GB DDR5 | Asus 3080ti | Samsung 970 m.2 250 + 2000 + några 1tb 870s | 3 x Asus 27´ 1440p 165hz
NAS Synology DiskStation DS920+ 4x12TB WDred / Ender 3 PRO / Ender 3 S1

Permalänk
Livsnjutare 😎

Köpte nya stumpor med ”Beats by Dre” loggan på.
#Fräckt

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreas_dock:

Köpte nya stumpor med ”Beats by Dre” loggan på.
#Fräckt

https://i.imgur.com/SgrfWTI.jpg

Såg liknande i ett skyltfönster för några dar sedan och blev nyfiken, du får återkomma med recension

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Fractal Design R4 Titanium | Fractal Design Newton R3 | Intel i7 3770K
Corsair Vengeance 16 GB | Asus 1060 Strix | ASRock Z77 Extreme4
Samsung 840 | Seagate 3 TB | Acer XB270HU
Samsung P2450 | Steelseries Sensei Raw | Steelseries Siberia 650
Ducky Shine II Tenkeyless MX Red

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreas_dock:

Impulsköpte en soundbar på lunchen idag
Tänkte inte ha något superavancerat, och pristaket låg väl runt 3-4k tänkte jag mig, gärna lite mindre.

Men efter jag fått en demo utav denna pjäsen så var det de trådlösa saterliterna som fick mig att hosta upp nästan det dubbla som jag först hade tänkt mig.

Subben går ju på 220v (men är trådlös i övrigt) liksom så klart, men satelliterna har inbyggda batterier som håller ~10 timmar och enkelt klickas ihop med soundbaren med magneter och laddas därigenom / kan användas som främre ljudprojektorer också om de sitter fast i limpan.

Men möjligheten att kunna ta loss satelliterna och bara ställa dem bakom sig bara sådär ”klick” utan att man behöver göra något / kan göras när de är igång och därmed får den fulla surround -upplevelsen, riktigt gött !

JBL Bar 5.1
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4515302
https://farm2.staticflickr.com/1723/28538363278_ae49e9fa93_h.jpg

Mer info direkt från JBL;
https://www.jbl.se/soundbar-hogtalare/JBL+Bar+5.1.html?cgid=s...

Tänkte bara höra vad du tycker om soundbaren nu när du haft den ett tag? Är inne på att köpa lillebror JBL Bar 3.1 då den ligger mer inom min budget. Jag antar att enda skillnaden mellan dessa är dom löstagbara högtalarna.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreas_dock:

Köpte nya stumpor med ”Beats by Dre” loggan på.
#Fräckt

https://i.imgur.com/SgrfWTI.jpg

Det är väldigt bekvämt med strumpor av bambu, men kvalitén är väldigt dålig, tyvärr. De brukar dock vara ganska billiga.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dreijer:

Det är väldigt bekvämt med strumpor av bambu, men kvalitén är väldigt dålig, tyvärr. De brukar dock vara ganska billiga.

Hållbarheten är kanske ett bättre ord än kvaliteten.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dreijer:

Det är väldigt bekvämt med strumpor av bambu, men kvalitén är väldigt dålig, tyvärr. De brukar dock vara ganska billiga.

Skrivet av fantomsmurfen:

Hållbarheten är kanske ett bättre ord än kvaliteten.

Walkings bambustrumpor tycker jag verkar hålla mycket bättre än exempelvis H&M:s bomullsstrumpor. (De verkar främst säljas på lite märkliga ställen dock.)

Visa signatur

# = Brädgård
FD Nano S|Corsair SF450 V2|Asrock B450 ITX|AMD 2400G|Ballistix Sport 2666Mhz CL 16|Samsung 860 EVO 250GB|Dell U2415|Logitech K400+
Kan nån vara snäll och berätta vad åbäket kan vara värt, i den här tråden: #19710305

Permalänk
Skrivet av Evanswachtz:

Logitech X-56 Pro.
Ska användas till X-Plane 11, DCS, Elite Dangerous och Star Citizen. Verkade som ett bra val då Logitech har gjort en ny variant som fixade alla problem på den äldre (blåa) X56 varianten.

https://i.imgur.com/x5Z3LvH.png

Hur fungerar den nya X-56? Den något äldre varianten har ju fått minst sagt blandad kritik.
Har själv idag T.16000 + TWCS till Elite: Dangerous men funderar på nya X-56. Skulle gärna vilja har lite fler reglage på själva stickan.

Visa signatur

Asrock Fatal1ty Z370 Gaming ITX/ac | 8700K | 32GB | MSI RTX 3080 Suprim X
Corsair SF750 | Noctua NH-U12A | NR200P || G603 | G915 TKL | T16000 | TWCS

Permalänk
Rekordmedlem

Tänkte byta monitor/er men då behöver man nått att koppla den i så >
Första steget.

Andra steget

Så ska det monteras ihop så jag kan få nytta av kaffe o glass efteråt medans man funderar vidare på vilken låda man ska placera det i...

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Skrivet av RetarDeD:

Köpte en drös med dyra bambu-strumpor, slet ut alla på på runt 10-15 användningar..
Rimligt värdelöst
Hoppas dina håller, håll oss uppdaterade. De var jävligt sköna..

Skrivet av Dreijer:

Det är väldigt bekvämt med strumpor av bambu, men kvalitén är väldigt dålig, tyvärr. De brukar dock vara ganska billiga.

Skrivet av LaoLao:

Walkings bambustrumpor tycker jag verkar hålla mycket bättre än exempelvis H&M:s bomullsstrumpor. (De verkar främst säljas på lite märkliga ställen dock.)

Har själv köpt Walkings och dessa ser ut som nya efter 12 tvättar ca (dock en del småludd på utsidan). Använt dom aktivt i 8/9 timmar i denna värmen (plockade ut 5 par av dessa 15 för att kunna räkna på antalet användningar ) Så framtiden får avgöra om dom håller, men jag gissar med antalet par jag har och visuellt lite slitage än så länge så skulle jag räkna köpet rätt billigt (om man slår ut på hur länge jag kan använda dessa).

Har jag inte fel, har jag sett på ullared (just Walkings strumpor).

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar