Skyrim Mods (Bra mods här)

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2015

Jag förstår precis hur mycket jobb det är och det är ett sorgligt resultat som framkommit på de fyra år eller vad det är dem jobbat på eländet. Att de jobbar på olika provinser/projekt är bevisligen deras största hinder för att släppa något alls. Att folk bara kommer och går säger också en hel del om seriositeten. Då är de andra stora moddarna som Falskaar betydligt mer imponerande. Det lilla som kom förra sommaren var bra men betyget blir ändå bara medioker pga utvecklingstiden

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ower the rainbow
Registrerad
Sep 2006

Har du provat Enderall? Ett eget spel kan man säga, det bygger öht inte på skyrimloren eller storyn utan börjar helt från noll, med egna gubbar och sådant.

Jag tyckte att det var riktigt bra. (SureAI brukar göra bra grejer sedan Enderall tiden tycker jag)

Vänligen Besvara också de SISTA inläggen i trådarna inte bara de första! (Det första inlägget kan mycket väl ha hunnit bli inaktuellt.)

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2015

Ja, spelade både den och den motsvarande för Oblivion. Misstaget med d den tidigare var att den var på tyska vid tillfället 😛

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ower the rainbow
Registrerad
Sep 2006
Skrivet av MsSmith:

Ja, spelade både den och den motsvarande för Oblivion. Misstaget med d den tidigare var att den var på tyska vid tillfället 😛

Den för Oblivion heter Nehrim.
Såg det som en chans att bättra på min krattiga gamla skoltyska, det är dock textat på Engelska om man väljer det i inställningsmenyn.

Enderall är bättre koordinerad mot Engelska vad jag kommer ihåg, har för mig att de fick tag på tillräckligt med voice actors för att även få till dialogerna på Engelska i uppföljaren.

(Sure AI är en ideell grupp, patcharna är fria att hämta)

Vänligen Besvara också de SISTA inläggen i trådarna inte bara de första! (Det första inlägget kan mycket väl ha hunnit bli inaktuellt.)

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2015

@Mizzarrogh: Tänkte samma men satt mest och smålog åt inläst tyska Men båda spelen är bra, helt ny värld och upplägg men Elder Scrolls känslan är verkligen kvar!