Permalänk

Bröt högerarmen igen

Hej!
Bröt nyss min arm igen och blev opererad för 4:e gången på samma arm. Har alltså blivit felopererad 3 gånger. Då undrar jag vad jag ska göra på min fritid? Hela mitt år har iaf blivit förstört pga karolinska sjukhuset som förstört min arm helt.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Valter2002:

Har alltså blivit felopererad 3 gånger.

Hur drog du den här slutsatsen? En arm som varit bruten är ju lättare att bryta igen, det behöver väl inte betyda att sjukhuset har gjort något fel vid de tidigare olycksfallen.

Permalänk
Proffsmoddare

Använda vänsterarmen.

Visa signatur

Crystal 280X ~ i7 8700K ~ B360M MORTAR ~ GTX1080ti ~ 32GB DDR4 ~ RM650i ~ AOC 34" IPS ~ Virtuoso SE
The Red One ~ Cold Winter ~ CURV3D ~ BarPC ~ F4DE

För allt om PC-moddning ~ Minimalistic PC

Permalänk
Medlem

Öva teckning, kalligrafi

Skrivet av C4B12:

Använda vänsterarmen.

Visa signatur

Kan en del om trä
Ctrl-Shift-N

Permalänk
Medlem

Finna en helt ny uppskattning för spel som Heroes.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreaz1:

Hur drog du den här slutsatsen? En arm som varit bruten är ju lättare att bryta igen, det behöver väl inte betyda att sjukhuset har gjort något fel vid de tidigare olycksfallen.

Är väl precis tvärtom om brottet har läkt är det starkare än innan. Det fick jag åtminstone göra när jag bröt mitt ben. När något hoppat ur led däremot, så är det lätt hänt att det hoppar ur led igen

Visa signatur

VR: Oculus Rift CV1 + Touch
Dator: Ryzen 2600X | 16GB 2933 MHz | RTX 2070 FE | 2 x Samung 850 SSD 250GB | Corsair SF600 | Louqe Ghost S1 | Noctua L12
Server: HP ProLiant MicroServer G7 N54L

Permalänk
Medlem
Skrivet av Valter2002:

Hej!
Bröt nyss min arm igen och blev opererad för 4:e gången på samma arm. Har alltså blivit felopererad 3 gånger. Då undrar jag vad jag ska göra på min fritid? Hela mitt år har iaf blivit förstört pga karolinska sjukhuset som förstört min arm helt.

Låter hemskt, går kanske att anmäla detta som en sk "vårdskada" och kräva skadestånd?

https://www.1177.se/Stockholm/Regler-och-rattigheter/Lex-Mari...

Visa signatur

XripperX

Permalänk
Medlem

Antar att du är intresserad av datorspel eftersom att du hänger på SweC och att du nu inte kan spela snabba FPSs som Fortnite och CSGO pga armen. Du kan ju spela taktiska spel istället, som Factorio eller Civilization, eller singler-player som The Witcher 3.

Permalänk
Medlem

Har en på jobbet också som är född i ett kvinno chasi fast han är man, så nu går han med gipsad näve andra sommaren i rad. Träna eller skaffa kropps arbete så kanske det blir bättre?

Visa signatur

Xp1700+@Max 2689 mhz FSB@Max 250 SC(Synk) NF7-S rev 1.2
Thorton@Max 2801.8mhz+(L2@512) FSB@Max 291+! 2,5.3.4.11 DC(1/1)3.54 Vdimm 2x256 mb bh5 Dfi Lanparty Rev B(4440+/4095+)

Permalänk
Medlem

Du borde kunna reklamera armen. De har bara tre chanser på sig att reparera den, sedan är det pengarna tillbaka som gäller.

Visa signatur

i7 8700k – Scythe Mugen 5 Rev.B-kylare // Galax RTX 3080 SG // 16GB G.Skill DDR4 3200 // Corsair RM750i // Phanteks Eclipse P400 TG