Permalänk
Föredetting

Asful AMD-tröja

Då det verkar krylla av AMD-talibaner på Sweclockers tänkte jag göra ett försök att avyttra den hemska Threadrippertröjan de delar ut på diverse event.

Tröjan är förstås helt ny och oanvänd, i storlek M, men kan vara förädlad med diverse katthår (se bild). Handplockad av mig för att passa en inte speciellt storbyggd man på cirka 180cm (alltså mig själv). Motivet är hemskt, ser ut som valfri Iron Maiden-turnétröja, fast ännu töntigare. Med en Threadripper-tröja vet alla att du inte fått ligga sedan 2006 när Core 2 Duo introducerades.

Turnén i sig är pågående, tröjan representerar inte bara en möjlighet att visa för dina bekanta att du lämnat din lägenhet åtminstone en gång de senaste tre åren i jakt på aktuella happenings, utan ger även sken av att bäraren är en internationell, världslig, berest man, då samtliga turnéstopp är i utlandet, där utlänningar finns. ***bort/mod***

Framsida:

Rygg:

Vänster ärm:

Storlekstagg:

Budgivning gäller, högsta bud måndag 30/7, 23:59 vinner. Tröjan skickas obönhörligen med DHL, jag vill inte träffa vinnaren av budgivningen, inte ens om du bor i Tullinge där tröjan är belägen. DHL:as iväg på tisdag eller onsdag, frakten går på 69:- utöver budsumman.

Budstart en krona, vill bara bli av med fanskapet. Höjningar i steg om 10:- (fast vi går från 1 till 10 kronor i första steget), om ni nu råkar bli flera intressenter. Betalning med Swish.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Internet of Things. Translation: Anything that connects to the internet, no matter how useless nor how much of a security risk it poses.

Permalänk
Medlem

Vill inte ha den. Episk annons dock

Visa signatur

10900K @ 5.3GHz || Asus Maximus XII Hero || Custom Loop || EK-CoolStream RAD XE 360 + Alphacool Nexxos XT45 || EK Quantum Velocity CPU Block || EK FLT 360 D5 || Asus Strix RTX 3090 OC || 32GB g.skill Trident-Z CL16 @ 4000MHz || 1TB Samsung 970 EVO Plus - 1TB WD SN750 || Phanteks Enthoo Pro 2 || Seasonic Prime TX 1000W || Asus PG27VQ ||

Permalänk
Medlem

Hade lätt köpt om jag kunnat bära medium, mest för att knäcka frugan. Fruktansvärt ful T-shirt.

Permalänk

tack för gott skratt! XD

Permalänk
Medlem

Absolut bästa annonsen jag läst här på SweC! Hahah

Är tyvärr för stor för tröjan, annars hade jag gladeligen lagt ett bud.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Börjar på 100 kronor! Hemleverans till Gävle om jag vinner?

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Hahaha! Fantastiskt kul.

Permalänk
Medlem

Haha ouch!

Visa signatur

Råd tas på eget ansvar.

Permalänk
Medlem

Hade det varit L eller främst XL så hade jag definitivt varit intresserad, M har nog inte passat de senaste 25 åren.

Visa signatur

Riggen:ASRock X570M Pro4 - AMD Ryzen 7 3700X - Corsair 32GB DDR4 3200MHz - Corsair MP510 960Gb NVME - EVGA 1080ti SC2 - 3x Samsung 840 500GB - EVGA SuperNOVA G1+ 650W - Fractal Design Meshify C Mini Dark TG
NAS: FreeNAS @ HP Proliant MicroServer Gen 8 - Xeon E3-1230 V2 - 16Gb Kingston ECC RAM - Intel 530 120Gb - IBM m1015/LSI 9220-8i - 4x WD Red 3Tb

Permalänk
Sötast

Jag hoppas att Sweclockers betalt DIG för denna annons <3

Permalänk
Medlem

Hahaha inte fått ligga sedan core 2 duo!!

Visa signatur

ok

Permalänk
Föredetting
Skrivet av Allexz:

Jag hoppas att Sweclockers betalt DIG för denna annons <3

Det verkar reda ut sig, Jacob har ju bjudit en hundring. Censuren av den bästa biten bjuder resten av Sweclockers på, men jag ska inte klaga.

Visa signatur

Internet of Things. Translation: Anything that connects to the internet, no matter how useless nor how much of a security risk it poses.

Permalänk
Medlem

Den var ju rätt badass om man jämför med ryzen gen 1 tröjan som visades upp vid lanseringen. Den var as ful!

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem

Vilken underbar annons! Tack för skrattet såhär på natten!

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

Rolig annons, mindre roligt annonsobjekt. Ser verkligen ut som en gammal Iron Maiden-tröja från 80-talet

Permalänk

Hahahaha bjuder 110kr plus frakt. Bara jag fick ett gott skratt. Så jäkla rolig annons har jag inte läst på länge. Tackar blev gråtfärdig av garv. Kommer försöka få på tröjan för va rolig framför frun. (Är 186cm lång och är 100kg stor) så blir roligt😂

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem

Fan inget fel på maiden tröjor... Shut up! 😂

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Min musik: https://www.youtube.com/channel/UCZKidNeIKsz8LZMO3VRcBdQ

Ryzen 3900x. Skärm: AOC cu34g2x/bk 144hz 34" ultrawide. RTX 2080ti

Laptop: MSI GT80 Titan Sli

Permalänk
Föredetting
Skrivet av djdennistm:

Hahahaha bjuder 110kr plus frakt. Bara jag fick ett gott skratt. Så jäkla rolig annons har jag inte läst på länge. Tackar blev gråtfärdig av garv. Kommer försöka få på tröjan för va rolig framför frun. (Är 186cm lång och är 100kg stor) så blir roligt😂

Ledande bud i nuläget, noterat.

Visa signatur

Internet of Things. Translation: Anything that connects to the internet, no matter how useless nor how much of a security risk it poses.