Vattenkylningsdelar; pump, radiator, reservoir och kopplingar

Permalänk
Medlem

Vattenkylningsdelar; pump, radiator, reservoir och kopplingar

Tjenare!

Har lite vattenkylningsgrejer som kanske någon kan ha användning för. Jag rengör naturligtvis grejerna lite bättre innan de byter ägare.

Alohacool VPP655T (Laing d5) + EK-D5 x-top

8-24V dc
max 37W

EK Dual Bay SPIN Reservoir w/ Flow Meter

Passform: 2st 5,25''-platser
Mått (LxHxD): 144x84x60mm
Volym: ~250ml
Öpnningarr för slang: 4st G1/4"
För påfyllning: G3/8"
Färg: svart nickel

EK-CoolStream RAD XT 240mm

Dimensioner (LxBxH): 276x123x47mm
Fläktstorlek: 120mm
Fläktplatser: 2x120mm på vardera sida (M3)
Trycktestad: 1bar
Gängstorlek: G1/4
Vikt: 876g
Material: Mässing, Koppar

Kopplingar 1/4'':

18st 6st raka EK-PSC 13/10 nickel/black nickel
9st 2st EK-PSC 45° nickel/black
7st 2st EK-PSC 90° nickel/black

10st Phobya vibrations/ljuddämpande fläkthölje 120mm (7mm tjock)
Från aquatuning

Lägg ett vettigt bud på något så är det ditt. Kan skicka mot förskottsbetalning om du inte kan hämta.

Mvh,
swekat

Läs hela annonsen här

Visa signatur

"The two most important days of your life are the day you were born and the day you realise why you were born."

Permalänk

Är intresserad utav dom nickelfärgsde böjda kopplingarna dvs 45 och 90 graders vinklade jag får det till 12st totalt och kan ge 20kr styck dvs 240kr plus frakt för dom, vet inte om det är ett vettigt bud men det är vad jag kan ge

Permalänk
Medlem

Är sugen på både pump och 10st raka kopplingar.
Bara för att dubbelkolla innan jag kommer med bud, hitta inte det ordagrant på EKs hemsida men dessa fittings är för hardtube eller hur?

Väl mött,
Max

Visa signatur

5800x | RTX 3090 | Crosshair VIII Hero | Dominator Platinum @3800 | O11 PCMR | PG348Q | 3x360 Custom

Permalänk
Medlem
Skrivet av snskiller:

Är intresserad utav dom nickelfärgsde böjda kopplingarna dvs 45 och 90 graders vinklade jag får det till 12st totalt och kan ge 20kr styck dvs 240kr plus frakt för dom, vet inte om det är ett vettigt bud men det är vad jag kan ge

Det rätta antalet är det som står, några blev bara inte med på bild. Men det tycker jag är rimligt. Ta kontakt via pm.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"The two most important days of your life are the day you were born and the day you realise why you were born."

Permalänk
Medlem
Skrivet av BoilInBagRis:

Är sugen på både pump och 10st raka kopplingar.
Bara för att dubbelkolla innan jag kommer med bud, hitta inte det ordagrant på EKs hemsida men dessa fittings är för hardtube eller hur?

Väl mött,
Max

Nu är jag osäker på vilken skillnad det gör. De är justerbara 10/13mm

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Lägger ett bud på 120 kr inkl. frakt för vibrationsdämparna.
Jag skulle gissa att de går att skicka i ett tjockare kuvert men jag låter dig lösa det.

Permalänk
Medlem

10st fläkthöljen, 200kr inkl frakt