Chassi, fläktar och ljudkort, budgivning!

Permalänk
Medlem

Chassi, fläktar och ljudkort, budgivning!

Hittade en massa fläktar uppe i vinden. Alla fungerar (testade).

Chassi: Phanteks P400S Silent Black, mycket fint och bra chassi. Chassit är i riktigt bra skick, kartong finns kvar och tror även att kvittot finns men måste dubbelkolla.

Pris: Budstart 350:- (hämtning endast)

1. Originalfläkt som medföljer Hyper 212, PWM fläkt. Pris: BUD

2. Corsair SP120 Röd led, Pris: BUD

Länk: https://www.webhallen.com/se/product/201841-Corsair-SP120-Red... (Dock inte 2st utan en som jag säljer)

3. Cooler Master random fläkt 120mm. Pris: BUD

4. Noctua NF-P12. Pris: BUD

5. Noctua NF-P14. Pris: BUD

2 st Corsair AF 140 Quiet Röd led som sitter i datorn nu, relativt nya (några månader) Kartong och kvitto finns tror jag (kan kika på det). BUDSTART: 100 kr

Länk: https://www.webhallen.com/se/product/246131-Corsair-LED-flakt...

Ljudkort som är oanvänt, XONAR DG. Budstart: 150 kr

Länk: https://www.webhallen.com/se/product/134031-ASUS-XONAR-DG-PCI...

Kan hämtas söder om Stockholm.
Kan skicka, köparen står för frakt. Avslutar budgivningen relativt snabbt. Prioriterar paketköp, dvs tar rubbet.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

12700K | 32GB DDR5 | STRIX Z690-G | RTX 4080

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem

Börjar med ett bud på 350:- för alla fläktar, dvs 1,2,3,4,5 plus 2st corsair AF 140.

Mvh Tommy

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lejman84:

Börjar med ett bud på 350:- för alla fläktar, dvs 1,2,3,4,5 plus 2st corsair AF 140.

Mvh Tommy

Noterat, ledande bud.

Visa signatur

12700K | 32GB DDR5 | STRIX Z690-G | RTX 4080

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem

Vart söder om Stockholm är det? Bor själv i södra Stockholm, i Vårby.

Visa signatur

Moderkort: X370 - CPU: 5600G - RAM: 32GB - M.2: 1.25TB - SSD: 500GB - GPU: RTX3060Ti - Chassi: Eclipse P400 - Skärm: AOC Q2770PQU + Mi Curved Gaming Monitor 34”

Permalänk
Medlem
Skrivet av riger:

Vart söder om Stockholm är det? Bor själv i södra Stockholm, i Vårby.

Skogås, kan däremot mötas vid Kungens Kurva

Visa signatur

12700K | 32GB DDR5 | STRIX Z690-G | RTX 4080

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem

100:- för Corsair AF 140

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av chrippe7:

100:- för Corsair AF 140

Skickades från m.sweclockers.com

Prioriterar alla fläktar i ett och har ett bud där redan, om han drar sig ur så leder du budgivningen.

Visa signatur

12700K | 32GB DDR5 | STRIX Z690-G | RTX 4080

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem
Skrivet av ottomanslap:

Skogås, kan däremot mötas vid Kungens Kurva

Ok, verkligen juste

Chassi: Phanteks P400S Silent Black.
4. Noctua NF-P12.
5. Noctua NF-P14.

Lägger ett bud på 350:- för ovan

Visa signatur

Moderkort: X370 - CPU: 5600G - RAM: 32GB - M.2: 1.25TB - SSD: 500GB - GPU: RTX3060Ti - Chassi: Eclipse P400 - Skärm: AOC Q2770PQU + Mi Curved Gaming Monitor 34”

Permalänk
Medlem
Skrivet av riger:

Ok, verkligen juste

Chassi: Phanteks P400S Silent Black.
4. Noctua NF-P12.
5. Noctua NF-P14.

Lägger ett bud på 350:- för ovan

Fläktarna är reserverade och affären sker imorgon. Chassit kan jag däremot sälja, den är i absolut toppskick med kartong kvar (tror även kvittot finns)

Visa signatur

12700K | 32GB DDR5 | STRIX Z690-G | RTX 4080

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem
Skrivet av ottomanslap:

Fläktarna är reserverade och affären sker imorgon. Chassit kan jag däremot sälja, den är i absolut toppskick med kartong kvar (tror även kvittot finns)

Aha... bjuder 300:- för chassit

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Moderkort: X370 - CPU: 5600G - RAM: 32GB - M.2: 1.25TB - SSD: 500GB - GPU: RTX3060Ti - Chassi: Eclipse P400 - Skärm: AOC Q2770PQU + Mi Curved Gaming Monitor 34”

Permalänk
Medlem
Skrivet av riger:

Aha... bjuder 300:- för chassit

Skickades från m.sweclockers.com

Noterat, du leder budgivningen.

Visa signatur

12700K | 32GB DDR5 | STRIX Z690-G | RTX 4080

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem

Allt är sålt förutom Ljudkortet. 100:- och hämta det, det är helt nytt och mycket bättre än ett integrerat.

Visa signatur

12700K | 32GB DDR5 | STRIX Z690-G | RTX 4080

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk

@ottomanslap: Jag köper gärna ljudkortet om du har det kvar!

Permalänk

VARNING!
Denna användare har tagit emot min betalning efter så fick man inget svar alls. När man väll fick ett svar skulle han skicka paketet i söndags eller måndags. Fick ett svar igår under tisdagen och då sa han att han personligen kan lämna det direkt till mig. Men sen inga mer svar och han kom givetvis inte och han har inte skickat paketet ens.

Kollade igenom mer hans historik på Sweclockers här, verkar som att han slutar svara folk och drar tillbaka annonser som varit på budgivning.
VARNING!

Jag förlorade i detta fall endast 160kr men väldigt sorgligt att det ska behöva bli så, han loggar in flera gånger om dagen men svarar aldrig och när han väll svarade var det saker som ändå inte gjordes/stämde.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Husramash:

VARNING!
Denna användare har tagit emot min betalning efter så fick man inget svar alls. När man väll fick ett svar skulle han skicka paketet i söndags eller måndags. Fick ett svar igår under tisdagen och då sa han att han personligen kan lämna det direkt till mig. Men sen inga mer svar och han kom givetvis inte och han har inte skickat paketet ens.

Kollade igenom mer hans historik på Sweclockers här, verkar som att han slutar svara folk och drar tillbaka annonser som varit på budgivning.
VARNING!

Jag förlorade i detta fall endast 160kr men väldigt sorgligt att det ska behöva bli så, han loggar in flera gånger om dagen men svarar aldrig och när han väll svarade var det saker som ändå inte gjordes/stämde.

Hej! Jag hade missat ditt meddelande och betalade tillbaka dina 160:- efter att jag såg ditt meddelande. Du hetsade med leverans direkt efter att du betalade, tyvärr tog det för lång tid för mig den här gången att skicka men har gjort över 100 affärer här på Sweclockers utan några som helst problem med någon. Har goda referenser. Jag skulle aldrig lura någon här eller i verkliga livet, aldrig gjort och kommer aldrig hända och för 160:- ? Never.

// Onur

Visa signatur

12700K | 32GB DDR5 | STRIX Z690-G | RTX 4080

MBP 14'', Legion 5 Slim