Kan jag få hjälp med att hitta dator

Permalänk

Kan jag få hjälp med att hitta dator

Jag vill ha en dator för 3000-4000kr som klarar fortnite utan lagg

Permalänk
Inaktiv

Skulle vara mer värt om du kanske sparade till 9+k och köpte en data för det istället. Sen om du tröttar på fortnite och exempel vill ha Gta. Så kan du inte spela det på en sådan dator och då är har du kastat pengarna i sjön.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Kika på blocket och länka hit om du hittar något som verkar intressant. Du kan få några nyckelord av mig som kan ge tecken på att datorn kan vara intressant, gtx970, gtx980 gtx780, gtx780ti, i5 och i7.

Nu finns det mer än det jag har skrivit ovan som kan vara av intresse men för att iaf ge dig något att börja med när du letar.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

För den budgeten kanske konsol ger en bättre upplevelse utan lagg om du inte måste ha mus och tangentbord.

Dock moste man han en prenumeration för online på ps4 och x-box one. Fast då får man även spel varje månad med, som du kan spela hur länge du vill så länge du betalar

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p