Permalänk

Hjälp med prissättning!

Tjena!
Funderade på att byta ut min cirka 3-4 år gamla Dark rock pro 3 mot en AIO, då jag nyligen införskaffat mig ett chassi där jag faktiskt kan se insidan av min dator. Kylaren har hållit min CPU på cirka 40 grader så enda anledningen att byta hade egentligen varit för estetiska skäl.
Jag vill inte lägga så mycket pengar på det så jag undrar därför hur mycket jag skulle kunna få för min nuvarande kylare. Finns inga märken eller defekter, finns inte heller låda men jag är 95% säker att jag har alla tillbehör. Kvitta går också att skriva ut om det skulle behövas.
Hur mycket hade du kunna betala eller tror att den är värd?

Permalänk
Medlem

200-250kr.

Tänk att fläkten har snurrat i 4år = ”skrot”. Ingen betalar något gör gamla fläktar.

Visa signatur

| CPU: Intel i7 7700k | RAM: Crucial DDR4 OC @2400mhz 16GB (2x8GB) | GPU: EVGA GeForce RTX 2080 XC GAMING| Mobo: MSI H110I Pro | SSD: Crucial BX200 240GB 2.5" SSD | SSD2: Samsung 850 EVO 500GB 2.5" SSD | Nätagg: be quiet! SFX L Power 600W | Kylare: NZXT Kraken X62 | Chassi: Fractal Design Nano S | OS: Windows 10 Pro

Permalänk

@Implor: Okej tack så mycket. Får nog vänta med ny kylare tills jag faktiskt behöver en i så fall.