10gbit Dual Port NIC - Intel X540-T2

Permalänk
Medlem

10gbit Dual Port NIC - Intel X540-T2

Har 4st Intel X540-T2 till salu. Utbytta pga. byte till SFP+.

Dessa är dualport RJ45 coppar 10gbit kort. Mer info om dessa finns på denna länk.
https://ark.intel.com/products/58954/Intel-Ethernet-Converged...
Lågprofil bracket (för 2U rack) finns till korten.

1500:- /st eller 5000:- ifall man köper alla fyra.

Betalning via Swish.
Kan skickas och köparen står då för eventuell frakt. Finns annars att hämta i Borås.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Inaktiv

@vitek
Har dessa Intels blåa "Yottamark" på baksidan? Vart är dem köpta? Kvitto?
Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon265474:

@vitek
Har dessa Intels blåa "Yottamark" på baksidan? Vart är dem köpta? Kvitto?
Mvh

@anon265474
Alla kort har blå Yottamark och har verifierat dem med QR koderna. Korten är köpta vid olika tillfällen under senaste åren från Ebay om jag kommer ihåg rätt. Kan försöka hitta mer information om det är nödvändigt, tvivlar på att någon säljare jag har köpt dessa av har kvar någon "garanti".
Korten i sig har fungerat helt felfritt under perioden jag har haft dem.

Permalänk
Inaktiv

@vitek Okej, toppen. 4400 + frakt med blocketpaketet bjudet för allihopa

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon265474:

@vitek Okej, toppen. 4400 + frakt med blocketpaketet bjudet för allihopa

@anon265474
Tack för budet. Men kommer inte gå under 5000 då jag hellre behåller dem ifall ingen vill ha dem för det priset. Blocketpaketet funkar det bra eller, aldrig provat men får läsa på lite?

Permalänk
Inaktiv

@vitek Blocketpaketet är riktigt bra tycker jag, köparen betalar för att hämta ut paketet och har 24h på sig att kolla så att man fått rätt grejer och dem funkar, skulle det inte vara det kan man skicka tillbaka paketet och få pengarna tillbaka. Tycker det är skönt att använda det för lite större köp, är lite obekväm med att skicka stora summor i förskott.

Kan höja mitt bud, men vill isåfall vänta lite med affären om det går bra för dig. Har lite andra utgifter som jag skulle vilja lösa först.

Permalänk
Inaktiv

@vitek 5000kr + frakt med blocketpaketet bjudet

Permalänk
Medlem

@anon265474:
Bud accepterat. Jag är dock inte hemma i helgen. Kommer sent imorgon. Men vi kan ta dialogen vidare i medelanden, praktiska detaljerna.

Permalänk
Inaktiv

@vitek Topp topp. Inga problem, har inte bråttom med att få dessa. Hörs i PM då