Permalänk

Samsung note 9

Tjo,

Jag har förbeställt samsung note 9 undrar om någon som har kört dockstationen på note 8 ? Funkar det bra med att koppla det till skärm ?
Tänkte köpa en dockningsstation till min note 9 gissar att det funkar med samma station som till 8:an ?

/Force

Permalänk
Medlem

Jag fick dockstationen när jag köpte note 8, men har aldrig testat. Men har för mig att det var många på swedroid som testade det. När man förbokade note 8:an så fick man med den.

Visa signatur

Intel i7 7700K, Sapphire RX 5600 XT Pulse 6 GB, 16 gb, EVGA G2 750w | Nikon D500 | Nikon D750 | Nikon Z6 | Nikon D7200

Permalänk

Mmm... såg inget om det när jag förbokade den. Fick rdda på att dockan är samma som till note 8.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Den har dubbla kameror, vad är meningen med dubbla kameror ?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Du behöver inte köpa en dockingsstation till note 9, den fungerar med bara en HDMI adapter (såvida du inte också behöver koppla en mus & tangentbord till)

Skrivet av forcevision:

Den har dubbla kameror, vad är meningen med dubbla kameror ?

Skickades från m.sweclockers.com

https://www.digitalcameraworld.com/features/why-do-some-phone...

Visa signatur

PSU: Seasonic FOCUS Plus 750W Gold | MOBO: ASUS ROG STRIX X570-E | CPU: AMD Ryzen 9 5900X w/ NZXT Kraken x72 | GPU: EVGA GeForce GTX 1070 Ti FTW ULTRA SILENT GAMING | RAM:Corsair Vengeance DDR4 3200MHz CL16 (2X32GB) | SSD(s): 2X NVMe M.2 Samsung 970 EVO PLUS 1TB
AKA:FakeNinja

Permalänk
Skrivet av FakeNinja:

Du behöver inte köpa en dockingsstation till note 9, den fungerar med bara en HDMI adapter (såvida du inte också behöver koppla en mus & tangentbord till)

https://www.digitalcameraworld.com/features/why-do-some-phone...

Tanken var att ha blåtand tangentbord och mus till den. Men funderar varför den har två kameror ?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

@forcevision: Mobiler har två kameror av olika anledningar men i det här fallet så har du en med vidvinkel och en vanlig mer inzoomad. Jag har typ samma på min telefon och det är, för mig i alla fall, mer användbart än jag trodde det skulle vara. Vidvinkelfoton är användbart i en del lägen men framför allt är det fint att kunna växla mellan dem när man filmar då det funkar utmärkt att byta kamera utan avbrott i filmningen.

Permalänk

bara att köra