Garderobsrensning! Ducky tgt bord, rival 300 fade edt, ek supremacy block ddc pump mm

Permalänk

Garderobsrensning! Ducky tgt bord, rival 300 fade edt, ek supremacy block ddc pump mm

Tjena!

Tänkte rensa lite bland sakerna som ligger å inte används just nu! Tänkte att vi kör budgivning i tråden nedan, hämtas i Göteborg/Partille alternativt skickas men då står du för frakt och betalas via swish innan skickande

1. Ducky shine 2 röda brytare http://www.duckychannel.com.tw/en/DK9008_shine2.html
Fint skick med utbytta wasd knappar till några med lite struktur. (orginal finns också men w är skavd) Utgångspris 300kr

2. Steelseries rival 300 csgo fade edition bra skick Utgångspris 150kr

3. Div EK-WB delar:
EK-DDC 3.2 PWM Elite Edition Inte rullat så många timmar då den satt i första bygget och snabbt blev uppgraderat till en D5 med inbyggd res, legat i låda sen dess. Utgångspris 300kr

EK-Supremacy EVO samma här i bytet så köpte jag ett monoblock utgångspris 150kr

Xres tube 2 olika storlekar samt fästen utgångspris 50kr

Kan med fördel säljas som ett paket utgångspris 450kr för alla vattenkylningsdelar.

Bud i tråd avslutar när jag känner mig nöjd

//Alexander

Läs hela annonsen här

Visa signatur

PC master race!

Permalänk
Medlem

Budar 300kr + upphämtning på ducky shine 2

Permalänk
Medlem

450kr för vattenprylarna, hämtar

Permalänk
Medlem

Tar tillbaka mitt bud på tangentbordet.

Permalänk

Vilken LED färg har tangetbordet?

Permalänk
Medlem

@Kaninjägarn: Hojta till om du känner dig nöjd med startbudet för vattenkylningsprylarna.

Permalänk

@Sundling#: är blå bakgrundsbelysning

Visa signatur

PC master race!

Permalänk

@letshack:

Tja! Sorry för sena svaren har varit mycket annat, det blir kanon skicka pm så tar vi mer info där

Visa signatur

PC master race!