Rensning - 4790k-dator, 2600k-paket med mera...

Permalänk
Medlem

Rensning - 4790k-dator, 2600k-paket med mera...

Bestämt mig för att göra mig av med min andradator samt delar som ligger och samlar damm. Då det är äldre komponenter så har jag tyvärr inte lådor osv kvar, därför föredras hämtning i Surte(När som helst) alternativt Lindholmen(Vardagar) i Göteborg.

Budgivning som gäller i tråden, inte i pm. Eventuella frågor kan tas i pm.
Om det ska skickas är det förskottsbetalning via Swish och PostNords Skicka Lätt som gäller och jag ansvarar inte för eventuella fraktskador. Köparen står för frakt.

Säljes som paket/komplett dator men kan även säljas i delar förutsatt att allt blir sålt.

Paket:

  • CPU: i7 2600k

  • MB: P8Z68-V Pro/Gen3(Ink. IO-plåt samt 3 SATA-kablar)

  • RAM: 2x4Gb Corsair Vengeance LP DDR3 1600MHz

Komplett dator mitx(Inga kablar/skruvar utöver de som krävs för nuvarande setup):

  • CPU: 4790K

  • MB: Z97I-PLUS(Inkl IO-plåt och en SATA-kabel)

  • RAM: 2x4Gb Corsair Vengeance Pro DDR3 1600MHz

  • SSD: Crucial MX500 250gb

  • GPU: Sapphire Pulse RX 560 4GB(Endast kortet)

  • Chassi: Fractal Design Node 304

  • PSU: Fractal Design Integra M 450W

Har tyvärr inga riktpriser att gå efter då jag är lite osäker på vad det är värt. Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill hur jag vill och om inget rimligt pris ej uppnåtts när budgivningen är slut att ej sälja varan. Har ett gäng referenser i marknadsreferenstråden. Lägg inga bud om ni inte avser fullfölja köpet!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

3500kr för mITX datorn och kan hämtas fram till söndags eftermiddag i Göteborg/Surte/Lindholmen.

Permalänk

3700:- plus frakt för ITX-datorn

Permalänk
Medlem
Skrivet av djdennistm:

har du klockat 2600k? I sådana fall vilken volt och vad kom du upp för hastighet?

I annat fall bjuder jag 800kr plus frakt för moderkort och minnen i 2600k paketet. Har redan en 2600k men den klockar inte så mycket som jag vill (ingen golden sample om jag säger så) kisel lotteri liksom. Kan bjuda 1200kr plus frakt för hela 2600kr OM den klockar helt okej med låg volt

Den har enbart körts i stock så länge jag haft den så vet tyvärr inte hur den klockar.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

4500+frakt för allt

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk

4000:- hämtar

Permalänk
Medlem

@jensvo: har det mest lockande budet just nu.

Permalänk
Skrivet av Svertel:

@jensvo: har det mest lockande budet just nu.

Vad är det för pris du vill åt för 2600k paketet?

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem
Skrivet av djdennistm:

Vad är det för pris du vill åt för 2600k paketet?

Kollat lite andra annonser så skulle kunna tänka mig runt 1000 vid hämtning. Något mer om det ska skickas då jag behöver lösa emballage osv.

Permalänk
Skrivet av Svertel:

Kollat lite andra annonser så skulle kunna tänka mig runt 1000 vid hämtning. Något mer om det ska skickas då jag behöver lösa emballage osv.

1100kr plus frakt?

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem

4700+frakt för allt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem
Skrivet av Molotov:

4700+frakt för allt

Skickades från m.sweclockers.com

Noterat!

Permalänk
Medlem

2600k-paket

1200 kr + blocketpaket

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define C TG | Nätdel: Corsair RM750X 750W | Moderkort: Asus TUF GAMING B650-PLUS WIFI ATX AM5 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | RAM: Kingston FURY Beast 32 GB DDR5-6000 CL36 | GPU: ASUS TUF Gaming Radeon™ RX 7800 XT OC Edition 16GB

Permalänk
Medlem

@Svertel

Har du beteckningen på ram-minnena?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define C TG | Nätdel: Corsair RM750X 750W | Moderkort: Asus TUF GAMING B650-PLUS WIFI ATX AM5 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | RAM: Kingston FURY Beast 32 GB DDR5-6000 CL36 | GPU: ASUS TUF Gaming Radeon™ RX 7800 XT OC Edition 16GB

Permalänk
Medlem

@burkfane: Kan plocka ur dem och ta en bild när jag kommer hem från jobbet.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

@Svertel:

Tackar!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define C TG | Nätdel: Corsair RM750X 750W | Moderkort: Asus TUF GAMING B650-PLUS WIFI ATX AM5 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | RAM: Kingston FURY Beast 32 GB DDR5-6000 CL36 | GPU: ASUS TUF Gaming Radeon™ RX 7800 XT OC Edition 16GB

Permalänk
Medlem

@Molotov leder budgivningen. Avslutar troligtvis ikväll.

Permalänk
Medlem

2500-paket
1400 kr + blocket paketet

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define C TG | Nätdel: Corsair RM750X 750W | Moderkort: Asus TUF GAMING B650-PLUS WIFI ATX AM5 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | RAM: Kingston FURY Beast 32 GB DDR5-6000 CL36 | GPU: ASUS TUF Gaming Radeon™ RX 7800 XT OC Edition 16GB

Permalänk

4800:- plus frakt för allt

Permalänk

Hur går det med detta?