Fira skolstarten och svindyra grafikkort med fri annonsering i SweClockers Marknad

Permalänk
Melding Plague

Fira skolstarten och svindyra grafikkort med fri annonsering i SweClockers Marknad

Kampanjerna årets skolgång är i full gång och svindyra grafikkort ligger för dörren. Frågar du dig själv hur du ska ha råd med hårdvaruhösten 2018? Sälj av prylar du inte behöver!

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Inaktiv

Hade jag gått i skolan så hade jag sålt mina skolläxor med en gång!

Nå jag ska hålla ögonen öppna för fynd, för även vi som främst ska köpa tjänar på detta.

Permalänk
Medlem

Synd bara att även om jag säljer hela min gamingrigg med tillbehör så är jag inte i närheten till halvvägs ett RTX 2080 Ti

Visa signatur

Do good. Be good. Repeat.

Permalänk
Medlem

haha strålspårning

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Mer strålspårning åt folket!

Permalänk

@TrueType: dom grejerna jag har i sign kanske hade räckt till 2080 om jag har tur ^^ 2080Ti om jag får ut dröm priser för dom <3

Permalänk
Medlem

Näää, nu har allt strålspårat ur!

Permalänk
Medlem

Haha rabattkoden, så dryga att man ler inombords. Kul!

Visa signatur

Bara fanboys kallar folk för fanboy!

Permalänk
Avstängd

Utan en RTX2080Ti i skolan så blir du mobbad och får IG i alla ämnen!

Visa signatur

"Företagsboendeförmedlare" | Min Überkill Dator: Processor: Intel Pentium P5 66 Mhz OC | Moderkort: ASRock P4I65G | Minnen: 2st Samsung 128MB PC133 | Grafikkort: Canopus GeForce 256 DDR | Lagring: IBM 350 4,4 MB | Operativsystem: DOS/360 | Chassi: Mercury Full-Tower ATX Chassis |

Permalänk

Trevligt med gratis annonsering

Permalänk
Avstängd

Vare gång dom kör med gratis så tänker jag ska lägga ut nästa dag och sen så glömmer jag bort det helt, jag är både snål och lat.

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Masyve:

Haha rabattkoden, så dryga att man ler inombords. Kul!

Dryg? Skulle jag?

Skrivet av pappaspizza:

Trevligt med gratis annonsering

Det tycker vi också! Kul att det uppskattas.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Skrivet av adzer:

Mer strålspårning åt folket!

Eller som man får höra hemma, sitt ner på toal..

Visa signatur

En del av mina bildlänkar hostas på egen maskin, är bildlänkarna trasiga, ha tålamod.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AplAy:

Utan en RTX2080Ti i skolan så blir du mobbad och får IG i alla ämnen!

IG? Haha, en pensionär är vad du är

Permalänk
Medlem
Skrivet av wranzzon:

IG? Haha, en pensionär är vad du är

Oss stackars 30-åringar har det tufft ;/
Hade dock inte varit fel att vara pensionär nu dock som du säger

Permalänk
Medlem

Fira skolstart och svindyra grafikkort???

Får mig att fundera på om jag fortfarande sover och bara har en mardröm.....

Visa signatur

Hemma hos mig är det en Microsoft-fri miljö..
Dator 1: iMac 27" 5K - i7 4,2GHz - 32GB 2400MHz CL14 - 512GB SSD - Radeon PRO 580 8GB - 2xDell P2715Q 4K - 4TB Lacie D2 Thunderbolt
HTPC: ASUS X99-M WS - i7 5960X - H100i GTX - 16GB 3000Mhz - Samsung SM951 512GB - ASUS GTX 780 DCU II OC - AX860 Platinum - Corsair 350D - Linux
Bärbar 1: MacBook PRO 15" 2018 / i7 / 512GB SSD NAS: Synology DS918+ 32TB+2x512GB SSD

Permalänk

Hur gör man för att annonsera gratis?

Aktivering etc. ser ut som vanligt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HansHagberg:

Hur gör man för att annonsera gratis?

Aktivering etc. ser ut som vanligt.

Jag testade precis och på sida 3/3 kan du skriva in aktiveringskoden.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk

@ClintBeastwood:

OK -
Min hjärna hoppade över allt dravel om 2080 och strålspårning så jag missade det innehållet.

Permalänk
Medlem

En annan orkar inte riva en vattenkyld dator för att byta ut moderkortet som sen ska säljas iväg X99 latmasken biter hårt i mig

Visa signatur

Låda thermaltake view 91 M-kort ASUS X399 ROG Zenith Extreme CPU AMD Ryzen Threadripper 1920X 3.5 GHz Kylning Hemma byggd vattenkylning 2 x 480mm + 1 x 420mm radiatorer Minne 8 X 16Gb DDR4 HD SSD 240GB OCZ Trion 100 Grafik Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB GAMING OC WATERFORCE WB AGG Corsair RM 1000w 80+ Gold Skärm ASUS 43" ROG Strix XG438QR 4K VA HDR 120 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Oss stackars 30-åringar har det tufft ;/
Hade dock inte varit fel att vara pensionär nu dock som du säger

Helt ärligt så närmar jag mig också 30. Som du säger så längtar jag bra mycket till pensionärsålder

Permalänk
Skrivet av superegg:

Vare gång dom kör med gratis så tänker jag ska lägga ut nästa dag och sen så glömmer jag bort det helt, jag är både snål och lat.

Ja det är jätte trevligt, men eftersom det är så populärt så känns det som att ens annons drunknar bland alla och man får inget sålt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Får man fråga om det rör sig om en annons? Eller funkar den flera gånger?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av lhugo:

Får man fråga om det rör sig om en annons? Eller funkar den flera gånger?

Det går bra att använda koden flera gångar, men observera att det inte är tillåtet att skapa flera annonser om samma vara.

Citat:

Skapa en annons per produkt eller typ av vara. Det underlättar vid sökningar och gör det lättare att hålla reda på budgivare.

Det är inte tillåtet att skapa flera annonser om samma vara.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

@Kent: Stort tack, där fick man för att inte läsa närmare än så.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av StuntmanMike:

Ja det är jätte trevligt, men eftersom det är så populärt så känns det som att ens annons drunknar bland alla och man får inget sålt.

Skickades från m.sweclockers.com

Sen beror det på vad man säljer för något med. Jag förstår att ni i Stockholm drunknar med all annonser men i Göteborg så är det inte lika mycket annonser.

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Avstängd

Vill ha ännu dyrare kort eftersom jag har råd o då blir jag ensam om att ha det bästa.. nästan ensam i iallafall=)

Permalänk
Medlem
Skrivet av joejjeman74:

Vill ha ännu dyrare kort eftersom jag har råd o då blir jag ensam om att ha det bästa.. nästan ensam i iallafall=)

Så du kände att du var tvungen att göra ett inlägg för att tala om för oss andra här på Sweclockers att du har mycket pengar? Detta är ditt tredje inlägg och i inlägg nummer så skrev du att din övre gräns var 6000 kr för ett grafikkort. Hur skall du ha det?

Permalänk
Avstängd

@lhugo:

Jag kan ju varit ironisk .. kan varit

Permalänk
Skrivet av lhugo:

Så du kände att du var tvungen att göra ett inlägg för att tala om för oss andra här på Sweclockers att du har mycket pengar? Detta är ditt tredje inlägg och i inlägg nummer så skrev du att din övre gräns var 6000 kr för ett grafikkort. Hur skall du ha det?

Vilka orkar ens hålla koll på användares namn och vad dom skriver? Wow

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Citera för svar!