Google Pixel 3 avtäcks den 9 oktober

Permalänk
Medlem
Skrivet av arvidh:

OnePlus? Köpte sexan häromdagen, 128gb. Kostar mindre än 8 lakan

Sen en ren generell fråga; varför ogillar folket notch?

Skickades från m.sweclockers.com

Estetiska skäl. Det är helt enkelt grymt full och tafflig design.

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX1660Ti/32/512GB], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem
Skrivet av huttala:

Nu har ju jag den vanliga modellen, så kan inte svara för XL. Men kan tänka mig att det kanske är lite tuffare att dra runt animationerna iom den högre upplösningen på XL.

Men iaf! Jag har inte upplevt några konstigheter alls, telefonen är rapp som tusan och allt fungerar bra. Jag har även väldigt, väldigt mycket bättre batteritid med min Pixel än jag har med Nexus 6P (med sprojlans nytt batteri) och min LG G6.

Låter utmärkt! Tack!

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX1660Ti/32/512GB], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk

@pi: swedroid har nu en undersökning på sin förstasida där endast 12% gillar notchen.

Visa signatur

i7 920 oc till 3.3ghz , gtx690, asusp6T, 75"tv som datorskärm, philips HUE och Lightpack i kombination med kodi :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av spikfavoriten:

@pi: swedroid har nu en undersökning på sin förstasida där endast 12% gillar notchen.

låter rimligt. lekte med en op6 en dag och jag var faktiskt förvånad hur distraherande notchen var. man kanske vänjer sig. men, det är helt klart en rejäl kompromiss. Tar bezel alla dar i veckan och tror att notchen om nåt år kommer att vara förpassad till historieböckerna.
men nog sagt om notchen, jag väntar ut utvecklingen som tar oss förbi den lilla puckeln i den tekniska utvecklingen.

Visa signatur

i5-12600K med Noctua 12A | MSI z690 d4 | 2x16 corsair ddr4 lpx 3200mhz | evga 3060ti xc | samsung 980 m2 | LG 27" GP850 | xfx pro 850w | fractal design r6

Permalänk
Hedersmedlem

Är det bara jag som fastnat i Moto-träsket? Upplever den som hyfsat ren i operativet jämfört med min S8 jag har på jobbet och jag trivs verkligen med det. Inte en massa appar och "skit" som vill ha min uppmärksamhet från start.
Har hittills haft G4 plus, G5, G5S plus i familjen och kommer nog att köpa en G6 plus i veckan till mig själv.

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk
Medlem

Tråkigt att se att dom inte lanseras i Sverige i år heller.

Visa signatur

🎥 Twitch.tv/ZeakQ

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZeakQ:

Tråkigt att se att dom inte lanseras i Sverige i år heller.

Förstår inte riktigt hur de tänker. Lanserar Google Home i många många fler länder, men telefonerna endast till 4 länder till?

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem

@Icte: yeah, såg att dom ska launcha google home och google mini här i Sverige den 24:e så antog att telefonerna skulle komma hit i år. Besviken..

Visa signatur

🎥 Twitch.tv/ZeakQ