Playstation 4 Slim hackar i spel som BF 1, Fortnite, BF V

Permalänk
Medlem
Skrivet av Milito:

Tack, bra svar.

Frågan kvarstår ju varför jag får mer fps-drops än mina vänner. Deras funkar ju bra!

Kan minne vara skadat? Processorn?

Jag testade att se nätverket i bf v och jag tror pkt loss var det som åkte upp och ner mycket. Betyder?

Hade någon hårdvara vart skadad hade din PS4 inte startat alls. Den fungerar garanterat precis som den ska om den inte överhettar eller ngt. Och du skrev ju tidigare att fläktarna verkar gå normalt. Så vi kan nog utesluta att din PS4 är problemet.

Dina vänner bör uppleva samma drops förövrigt. Har du kollat på när de lirat då? Så de inte är mindre känsliga än dig bara och inte reagerar som du. Lutar spontant åt att det helt enkelt inte är FPS drops utan ngt annat...

Du nämner ju att paketförluster ev kan vara stora enl BF1. Det kan orsaka rubberbanding. I regel reagerar man bara om det är extremt och folk eller man själv rentav teleporteras runt. Men det kan visa sig som små ryck också och då kanske upplevas som FPS-drops antar jag...lite dålig koll på det där exakt men tror det iaf.

Har dock ingen idé på lösning på det om du nu redan kör kabel, är ju annars typiskt ett problem om man kör trådlöst...Dålig router kanske, eller så ligger problemet utanför din bostad t.om. Ingen aning faktiskt. Andra med mer koll på den biten kanske kan komma ngn vart.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 6900XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |