Spela Battlefield V-betan med SweClockers den 4 september klockan 10:00

Permalänk
Skrivet av Aeqvist:

Är ju bara att sänka nån inställning, du lär inte se nån större skillnad på vissa saker som slukar fps ändå. Ultra är överskattat

Denna ger en liten hint om video settings: https://forums.battlefield.com/en-us/discussion/145928/the-ul...

Visa signatur

ASUS B450-f gaming||AMD Ryzen 3600||16Gb ram@3GHz||RTX 3080 10Gb||Dell S2721DGF||Logitech G305

Permalänk
Medlem

Dock så undrar jag lite över vilka som spelar betan? Alla verkar ju som rena proffsen... Man har ju inte en chans? Jag dör så fort jag spawnat, mer eller mindre....

Visa signatur

Phanteks Evolv mITX, i7 8700K, ASUS GeForce RTX 4070 12GB DUAL, Corsair DDR4 3200mhz 16GB, M.2 Samsung 970 EVO 500GB, Samsung EVO 860 SSD, OCZ ARC 100 SSD, WD Black 1TB, Gigabyte Aorus Pro WiFi Z390 mIXT. Audient ID14, Dynaudio LYD48. LG45GR95QE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ragnvlad:

Dock så undrar jag lite över vilka som spelar betan? Alla verkar ju som rena proffsen... Man har ju inte en chans? Jag dör så fort jag spawnat, mer eller mindre....

Då är det bara att träna.
Dör du alltid i 1vs1 dueller när ni båda ser varandra så träna på att skjuta i huvudet. Dör du alltid av folk i ryggen så tänk på hur du går och vart du tittar.

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem