Permalänk
Medlem

Köpa nytt tangentbord, hjälp uppskattas

Hejsan, söker ett mekaniskt enkelt tangentbord med armstöd! Har kollar lite på logitech g513 men den har inte cherry mx (säkert inge fel på dens switchar men jag föredrar cherry mx, den var också ganska dyr.) har också kollat på hyperx alloy men den har inget armstöd.
Jag föredrar cherry mx red och speed men vilket som går bra. Gärna billigt också (vilket är under 1200 typ??) men jag har inget krav på att det ska vara billigt.
Tacksam för svar! Ha en bra dag!

Permalänk
Medlem

@Wrk4Pwn:
Ett robust tangentbord med kvalité så säger jag Corsair Strafe MX Silent för den som inte vill bli döv av konstant smattrande tangenter. Slaglängden på tangenterna är kort.

Prislapp: Inte billig 😏

Kvalité: Har spillt kaffe på det två gånger 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️ och fungerar fortfarande med ren tur och mycket pilligt rengörande med alkohol. T-bordet är inte alls gjort för att skruvas upp och rekommenderas inte. Tangenterna är enkla att plocka av/byta som med alla mekaniska.

Värt att ha i åtanke: Spiller man läsk eller annat med socker i så är det garanterat kört för alltid och köpa nytt som gäller. Dyrt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av PoopI:

@Wrk4Pwn:
Ett robust tangentbord med kvalité så säger jag Corsair Strafe MX Silent för den som inte vill bli döv av konstant smattrande tangenter. Slaglängden på tangenterna är kort.

Prislapp: Inte billig 😏

Kvalité: Har spillt kaffe på det två gånger 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️ och fungerar fortfarande med ren tur och mycket pilligt rengörande med alkohol. T-bordet är inte alls gjort för att skruvas upp och rekommenderas inte. Tangenterna är enkla att plocka av/byta som med alla mekaniska.

Värt att ha i åtanke: Spiller man läsk eller annat med socker i så är det garanterat kört för alltid och köpa nytt som gäller. Dyrt!

Ok tack! Ska hålla koll på mk2 versionen

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Hedersmedlem

*Bump raderat*

Observera att vi inte tillåter bumpning/meningslösa inlägg. Detta då vi tycker det är viktigt att alla får samma chans att få sina trådar uppmärksammade (se §4 i forumreglerna).

Skrivet av Wrk4Pwn:

Ingen??? Kan vara typ vad som helst 😕

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kent:

*Bump raderat*

Observera att vi inte tillåter bumpning/meningslösa inlägg. Detta då vi tycker det är viktigt att alla får samma chans att få sina trådar uppmärksammade (se §4 i forumreglerna).

Ok

Skickades från m.sweclockers.com