Äntligen öppnar SweClockers-butiken med nördiga T-shirts, hoodies och muggar!

Permalänk

Tycker trycket är rätt snyggt, det orangea trycket.

Men ärligt är det lite mycket pengar att går runt som reklampelare, sen frakten verkar ju vara rätt dyr. Jaja verkar ju ändå sälja bra

Men kul att det händer på riktigt, får se vad framtida tryck blir.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem

Fick min T-shirt idag (den med loggan) och den såg helt OK ut och medium såg ut som medium. Men jag önskar Ni valt en "kraftigare" kvalitet, typ som Hanes T-shirtar (Hanes).

Jag vet personligen precis som @Dimestam skriver hur svårt det kan vara att få fram en vettig produkt, är ett jäkla jobb faktiskt. Själv har jag tagit fram personalkläder med tryck för butiksbruk ett antal gånger och det har varit en lång process för att få allt rätt och priserna ligger alltid i bakgrunden och påverkar.

Men som sagt ett betydligt kraftigare tyg hade gjort mig gladare (brukar köpa Hanes svarta T-shirtar från UK i 10-pack, de är bäst).

Visa signatur

Core i7 5820K @ 4.5GHz | Asus Strix X99 Gaming | Palit Super Jetstream GTX 1080 | 16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2666MHz | Intel® 750 SSD 400GB PCIe, Samsung 840/850 Evo 750GB & 1TB | Asus 12x Blu-Ray Combo | Phanteks Enthoo Luxe | 3x Nanoxia Deep Silence 140mm + 5x 120mm | Corsair H105 | Corsair AX1200i 1200W | Windows 10 Pro | Asus ROG Swift PG348Q | Audio Pro Addon T12 | Sennheiser HD650 | Corsair Vengeance K70 | Mad Catz R.A.T. 7 MMO

Permalänk
Skrivet av Dimestam:

@Utrymningsplan: Det är jag som tabbat mig och orsakat förseningen. Jag ber så mycket om ursäkt för detta!

Se #17556256

Jo jag vet, såg det. Men jag beställde ju medans det var i lager. var typ 10-15 mins efter det tråden fylldes med folk som var besvikna på att den inte var i lager
Så jag täntke att jag fick en av dom sista av första leveransen. Men inte mycket mer att göra än att vänta, lite surt man fått fakturan för flera dagar sen bara

Ser fram emot nya produkter "host"Helsvart hoodie med ett vertikalt Sweclockers på framsidan, som sedd io fredagspaneler"host"

Visa signatur

Idag använder jag min dator till Ingenting men den har

Ryzen 3700x b550 Gigabyte Aorus PRO, corsair 3600, b AOC 24"@144hz
Ryzen 2600x,Asus x470,Gigabyte 1080 Ti aorus
16 Gb vengeance @3000Mhz 1.37volt, Custom loop
|triple monitor|AOC24" AOC 24"@144hz, Dell Ultrasharp 24"

Permalänk
Livsnjutare 😎

Jag skulle önska en modell som är Pike samt t-shirt som har lite mer diskret (mindre) tryck över vänstra bröstet.

På ryggen hade jag velat ha SWECLOCKERS.COM i samma stil som loggan på hemsidan här.
Även en vävd logotype på pike -modellen hade varit snyggt, lite mer exklusivt.

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Bascule666:

Fick min T-shirt idag (den med loggan) och den såg helt OK ut och medium såg ut som medium. Men jag önskar Ni valt en "kraftigare" kvalitet, typ som Hanes T-shirtar (Hanes).

Jag vet personligen precis som @Dimestam skriver hur svårt det kan vara att få fram en vettig produkt, är ett jäkla jobb faktiskt. Själv har jag tagit fram personalkläder med tryck för butiksbruk ett antal gånger och det har varit en lång process för att få allt rätt och priserna ligger alltid i bakgrunden och påverkar.

Men som sagt ett betydligt kraftigare tyg hade gjort mig gladare (brukar köpa Hanes svarta T-shirtar från UK i 10-pack, de är bäst).

Jag gjorde en enklare undersökning bland moderatorerna och testpiloterna som visade att de allra flesta föredrar tunnare t-shirtar. En intressant detalj är att flera av de som uppgav att de gillar en tunnare t-shirt absolut inte kunde tänka sig att köpa en kraftigare variant eftersom de anser att dessa är obekväma och varma. Av de som gillade kraftigare t-shirt kunde dock de flesta även tänka sig att köpa modeller av tunnare textil.

Det är dock lätt ordnat att ta fram en modell med kraftigare tyg om många efterfrågar det!

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimestam:

Jag gjorde en enklare undersökning bland moderatorerna och testpiloterna som visade att de allra flesta föredrar tunnare t-shirtar. En intressant detalj är att flera av de som uppgav att de gillar en tunnare t-shirt absolut inte kunde tänka sig att köpa en kraftigare variant eftersom de anser att dessa är obekväma och varma. Av de som gillade kraftigare t-shirt kunde dock de flesta även tänka sig att köpa modeller av tunnare textil.

Det är dock lätt ordnat att ta fram en modell med kraftigare tyg om många efterfrågar det!

Smaken är uppenbarligen delad när det gäller tygets tyngd.

Jag anmäler intresse för en modell med kraftigare tyg, så då var det en i alla fall...

Visa signatur

Core i7 5820K @ 4.5GHz | Asus Strix X99 Gaming | Palit Super Jetstream GTX 1080 | 16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2666MHz | Intel® 750 SSD 400GB PCIe, Samsung 840/850 Evo 750GB & 1TB | Asus 12x Blu-Ray Combo | Phanteks Enthoo Luxe | 3x Nanoxia Deep Silence 140mm + 5x 120mm | Corsair H105 | Corsair AX1200i 1200W | Windows 10 Pro | Asus ROG Swift PG348Q | Audio Pro Addon T12 | Sennheiser HD650 | Corsair Vengeance K70 | Mad Catz R.A.T. 7 MMO

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimestam:

Jag gjorde en enklare undersökning bland moderatorerna och testpiloterna som visade att de allra flesta föredrar tunnare t-shirtar. En intressant detalj är att flera av de som uppgav att de gillar en tunnare t-shirt absolut inte kunde tänka sig att köpa en kraftigare variant eftersom de anser att dessa är obekväma och varma. Av de som gillade kraftigare t-shirt kunde dock de flesta även tänka sig att köpa modeller av tunnare textil.

Det är dock lätt ordnat att ta fram en modell med kraftigare tyg om många efterfrågar det!

Sett att en del varit intresserad utav Pikétröja. Tycker själv kvalitén på Clique's (newwave.se) piké är väldigt bra. Bara ett tips ni kanske kan kolla över om ni vill lägga till en piké med logo

https://www.newwave.se/B2B%20-%20NW%20Mode/all-products-46b14...

Visa signatur

Dell Latitude 7320 @ Ubuntu

Permalänk
Medlem

Någon mer info om när saker finns på lager igen eller kommer att skickas?

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500 RGB SE / Systemdisk Samsung 980 PRO SSD: Samsung 850 PRO 250GB / SSD: Samsung 850 EVO 250GB / SSD: Crucial MX300 1TB / CPU: Ryzen 7 3800X @ 4,2 Ghz / Kylning: Noctua NH-D15S push/pull / GPU: MSI 3080Ti SUPRIM X / PSU: Corsair RM1200i / MB: ASUS X470-f Gaming / RAM: HyperX Fury 2x16GB 3600 mhz / OS: W10 / Mus: Logitech G903 / TB: Logitech G915 TKL Wireless / Ljud: Sound BlasterX Pro-Gaming AE-9, Blue Yeti , Sennheiser HD660S, Skärm: Acer Predator X34P @3440x1440 UltraWide

Permalänk
Medlem

Efterlyser min mugg! *nudge*

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Valonen:

Någon mer info om när saker finns på lager igen eller kommer att skickas?

Skrivet av grazzt:

Efterlyser min mugg! *nudge*

Jag tabbade mig och missade att lägga en påfyllnadssorder på hoodies och muggar. Kollar upp på måndag hur det ser ut hos tryckeriet, men jag tror inte det ska dröja länge till!

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimestam:

Jag tabbade mig och missade att lägga en påfyllnadssorder på hoodies och muggar. Kollar upp på måndag hur det ser ut hos tryckeriet, men jag tror inte det ska dröja länge till!

Toppen, tack för update!

Har lagt en viss nivå på kontoret där alla nu förväntar sig grejer av högsta kvalisort.

Sakerna jag beställt och längtar efter:
FZ Logo – Zip-hoodie
FZ "På muggen" – Kaffemugg
SweClockers "Ditt modermodem" – Kaffemugg
Fragzone Retro Logo Tee – T-Shirt Herr

Kul att editera
Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500 RGB SE / Systemdisk Samsung 980 PRO SSD: Samsung 850 PRO 250GB / SSD: Samsung 850 EVO 250GB / SSD: Crucial MX300 1TB / CPU: Ryzen 7 3800X @ 4,2 Ghz / Kylning: Noctua NH-D15S push/pull / GPU: MSI 3080Ti SUPRIM X / PSU: Corsair RM1200i / MB: ASUS X470-f Gaming / RAM: HyperX Fury 2x16GB 3600 mhz / OS: W10 / Mus: Logitech G903 / TB: Logitech G915 TKL Wireless / Ljud: Sound BlasterX Pro-Gaming AE-9, Blue Yeti , Sennheiser HD660S, Skärm: Acer Predator X34P @3440x1440 UltraWide

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Valonen:

Toppen, tack för update!

Har lagt en viss nivå på kontoret där alla nu förväntar sig grejer av högsta kvalisort.

Sakerna jag beställt och längtar efter:
FZ Logo – Zip-hoodie
FZ "På muggen" – Kaffemugg
SweClockers "Ditt modermodem" – Kaffemugg
Fragzone Retro Logo Tee – T-Shirt Herr

Ingen dålig beställning! Hoppas du blir nöjd med allt.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

@Dimestam: Det är jag övertygad om!

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500 RGB SE / Systemdisk Samsung 980 PRO SSD: Samsung 850 PRO 250GB / SSD: Samsung 850 EVO 250GB / SSD: Crucial MX300 1TB / CPU: Ryzen 7 3800X @ 4,2 Ghz / Kylning: Noctua NH-D15S push/pull / GPU: MSI 3080Ti SUPRIM X / PSU: Corsair RM1200i / MB: ASUS X470-f Gaming / RAM: HyperX Fury 2x16GB 3600 mhz / OS: W10 / Mus: Logitech G903 / TB: Logitech G915 TKL Wireless / Ljud: Sound BlasterX Pro-Gaming AE-9, Blue Yeti , Sennheiser HD660S, Skärm: Acer Predator X34P @3440x1440 UltraWide

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimestam:

Jag tabbade mig och missade att lägga en påfyllnadssorder på hoodies och muggar. Kollar upp på måndag hur det ser ut hos tryckeriet, men jag tror inte det ska dröja länge till!

Trevligt att höra, började fundera om man skulle få se sin order eller ej.

Jag slog också till på stort och köpte ett av varje plagg för Swec. dvs.
Hardware Dreams Hoodie
Swec Logo + Hardware dreams för T-Shirt
och även Ditt modermodem muggen.

Blev en slant men det är det värt det! Ser fram emot att få sakerna.

Permalänk
Skrivet av Broken-arrow:

Tycker trycket är rätt snyggt, det orangea trycket.

Men ärligt är det lite mycket pengar att går runt som reklampelare, sen frakten verkar ju vara rätt dyr. Jaja verkar ju ändå sälja bra

Men kul att det händer på riktigt, får se vad framtida tryck blir.

tyckte inte de 70:- jag gav för DHL leverans var så farligt utan rätt normalt fraktpris med DHL med en paket på ~1.5Kg

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Geeks
SweClockers

Sådär, nu ska det förhoppningsvis lossna inom kort med hoodies och muggar. Jag väntar på ett exakt leveransdatum och återkommer så snart jag vet mer.

Edit: Muggarna levereras till lagret den 4 oktober och skickas omedelbart till alla som beställt. Jag ber så mycket om ursäkt för dröjsmålet!

Edit2: Hoodies anländer den 3 oktober.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

@Dimestam: då har vi ett ungefär på när de kan tänkas anlända då iallafall! Väntar febrilt på mina två muggar och en av varje sweclockers klädesplagg

Visa signatur

.:Main:.
Windows 11 | Fractal design Define R6 TG | LG 38'' 38GN950 + Acer 34" Predator X34A | ASUS PRIME Z690-P | i7-12700k | ASUS STRIX GeForce RTX 4090 | DDR5 32GB@5200mhz | Samsung 980 PRO M.2 NVMe
.:Hackintosh Mini-ITX:.
macOS Monterey | Cooler Master NR200P | Intel i7 6600k | AMD 5500 XT | 16GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimestam:

Sådär, nu ska det förhoppningsvis lossna inom kort med hoodies och muggar. Jag väntar på ett exakt leveransdatum och återkommer så snart jag vet mer.

Edit: Muggarna levereras till lagret den 4 oktober och skickas omedelbart till alla som beställt. Jag ber så mycket om ursäkt för dröjsmålet!

Edit2: Hoodies anländer den 3 oktober.

Tråkigt med försening men bra med uppdatering! Hypen är nu ännu större inför SweClockers merch!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Dimestam:

Sådär, nu ska det förhoppningsvis lossna inom kort med hoodies och muggar. Jag väntar på ett exakt leveransdatum och återkommer så snart jag vet mer.

Edit: Muggarna levereras till lagret den 4 oktober och skickas omedelbart till alla som beställt. Jag ber så mycket om ursäkt för dröjsmålet!

Edit2: Hoodies anländer den 3 oktober.

@dimestam

Tråkigt man får vänta nästan 1 månad men jädrans bra att du uppdaterar oss! Det uppskattas!
Blir köp av kläder när det finns en helsvart hoodie haha:)

Visa signatur

Idag använder jag min dator till Ingenting men den har

Ryzen 3700x b550 Gigabyte Aorus PRO, corsair 3600, b AOC 24"@144hz
Ryzen 2600x,Asus x470,Gigabyte 1080 Ti aorus
16 Gb vengeance @3000Mhz 1.37volt, Custom loop
|triple monitor|AOC24" AOC 24"@144hz, Dell Ultrasharp 24"

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Utrymningsplan:

@dimestam

Tråkigt man får vänta nästan 1 månad men jädrans bra att du uppdaterar oss! Det uppskattas!
Blir köp av kläder när det finns en helsvart hoodie haha:)

Jag skäms lite för att många fått vänta så länge, men jag ska göra mitt bästa för att det inte ska hända igen. Nu blir det betydligt enklare när vi kan lansera en pryl i taget och slipper hela uppstartsprocessen med butiken och allt.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

@Dimestam och alla som undrar om kvalitén.

Har haft mina 2 T-shirts i lite över 1 vecka nu, och även katten har fått "klättra"... då det är svårt att hindra honom.

Kan kort sagt säga att jag är mycket nöjd.
De har tålt både katt och passar även mig som är ganska stor.
Trycket är väldigt bra och kommer hålla, då det inte är något billigt plast-tryck ovan.
Tröjan i sig är väldigt mjuk, flexibel och man verkar vara av riktigt bra kvalité.

Blir utan tvekan fler köp när nya motiv som lockar en kommer fram

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Paddanx:

@Dimestam och alla som undrar om kvalitén.

Har haft mina 2 T-shirts i lite över 1 vecka nu, och även katten har fått "klättra"... då det är svårt att hindra honom.

Kan kort sagt säga att jag är mycket nöjd.
De har tålt både katt och passar även mig som är ganska stor.
Trycket är väldigt bra och kommer hålla, då det inte är något billigt plast-tryck ovan.
Tröjan i sig är väldigt mjuk, flexibel och man verkar vara av riktigt bra kvalité.

Blir utan tvekan fler köp när nya motiv som lockar en kommer fram

Riktigt kul att höra! Jag känner pressen att leverera nu.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som saknar följande i shoppen:
En propellermössa: https://d31ds8iyhta7z1.cloudfront.net/img/products/440/propel....

och en T-shirt med en björnunge på och text-trycket: "-Träffa en tjej ikväll..."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunde:

Är det bara jag som saknar följande i shoppen:
En propellermössa: https://d31ds8iyhta7z1.cloudfront.net/img/products/440/propel....

och en T-shirt med en björnunge på och text-trycket: "-Träffa en tjej ikväll..."

Nostalgi.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Erfarenhet är något man får precis efter man hade behövt det.
http://files.upl.silentwhisper.net/upload2/regel7.png

Permalänk

Nu har man fått mejl att min leverans är påväg!:) HYPE

Visa signatur

Idag använder jag min dator till Ingenting men den har

Ryzen 3700x b550 Gigabyte Aorus PRO, corsair 3600, b AOC 24"@144hz
Ryzen 2600x,Asus x470,Gigabyte 1080 Ti aorus
16 Gb vengeance @3000Mhz 1.37volt, Custom loop
|triple monitor|AOC24" AOC 24"@144hz, Dell Ultrasharp 24"

Permalänk
Medlem

Vore roligt med lite statistik på hur mycket som beställts.. 😋

Visa signatur

[ Sony 65" XE9305 + LG SJ9 | PS5 ] [ Samsung Galaxy Z Flip 4 ]
[ Ryzen 5800X3D | Arctic Freezer 34 eSports Duo | MSI B450 Tomahawk MAX | 4x8GB 3200MHz G.Skill TridentZ | Sapphire RX5700 XT Nitro+ | Kingston NV2 M.2 2TB | Corsair RM750X V2 ] [ LG 34WN750-B ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Utrymningsplan:

Nu har man fått mejl att min leverans är påväg!:) HYPE

Samma!:D

Visa signatur

En laptop atm för lättare spel/arbete/surfande

Permalänk
Medlem

Hmm.. min mugg verkar vara frånvarande...

Edit: Hoppas på leverans nästa vecka iaf

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av grazzt:

Hmm.. min mugg verkar vara frånvarande...

Edit: Hoppas på leverans nästa vecka iaf

Du bör ha den i början av nästa vecka.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Hämtade ut paketet med lite goodies idag