Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2018

@DunderKlumpen: Jag tror det kommer till PC. Första Red kom inte till PC för att de hade tappat bort koderna eller något, vad jag har hört? Jag funderar på att köpa Ultimate Edition. Vilken ska ni köpa och varför?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Arvika
Registrerad
Jul 2003
Skrivet av bylundjonas:

@DunderKlumpen: Jag tror det kommer till PC. Första Red kom inte till PC för att de hade tappat bort koderna eller något, vad jag har hört? Jag funderar på att köpa Ultimate Edition. Vilken ska ni köpa och varför?

Kommer köpa vanliga utgåvan, väldigt sällan om någonsin som jag köpt collectors eller liknande. Blir ett förköp under veckan på PSN store.

Undrar om man törs hoppas på nytt undead nightmare i framtiden 😂

Intel Core i5-3570K | Crucial DDR3 BallistiX Elite 1600Mhz 16GB | Intel SSD 330 Series 60GB, Seagate Barracuda Green 2TB | MSI Z77A-G43 | Fractal Design R4 White | Silver Power SP-SS850 850W | Corsair H80i | Dell U2414H | QPAD 5K Pro | Qpad QH-90 |

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2014

Om det kommer till PC så köper jag dirr

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2018

@N_Micke: Jag tror de kommer släppa Red2 på PC först, sen släpper de RDR1 och Nightmare. Det kanske är så de har tänkt? Jag vill ha The Warriors på PC. Fattar inte varför det inte har kommit ut ännu.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Arvika
Registrerad
Jul 2003

Sådär ja, inköpt. Bara 65 dagar kvar till pre load eller vad det stod

Intel Core i5-3570K | Crucial DDR3 BallistiX Elite 1600Mhz 16GB | Intel SSD 330 Series 60GB, Seagate Barracuda Green 2TB | MSI Z77A-G43 | Fractal Design R4 White | Silver Power SP-SS850 850W | Corsair H80i | Dell U2414H | QPAD 5K Pro | Qpad QH-90 |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kil
Registrerad
Nov 2010

Blev så taggad när jag såg nya trailern att det blev ett nytt ps4 pro.

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2018

Rockstargames har nu släppt information om karaktärerna och bilder till det med.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ronneby
Registrerad
Feb 2002

"NO! I dont wanna die. There are still too many things I don't own..."
I7 8700K | Asus Prime z370-a | 32GB | Asus GFX | Samsung 970 m.2 250 + 1000 | Asus 27´ 1440p 165hz

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2012

Någon som vet ifall det är bra att förboka på Elgiganten? Får man spelet på releasedagen?

Citera mig tack! så att jag vet att du svarat.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2018

@Darkie: Bättre att köpa det via steam så slipper man vänta på skivan.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2010
Skrivet av bylundjonas:

Då får du nog vänta i oändligheten.

Intel i5 4670K 4.4Ghz Delid | Asus MAXIMUS VI HERO Intel Z87
Corsair CX600M 600W | 4 x 4GB G.Skill Ripjaws DDR3 2133Mhz
MSI GeForce GTX 980 Ti Gaming | Samsung 840 EVO Series 250GB
Noctua NH-D15 | Fractal Design Define R4 | Winows 10

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Vänersborg
Registrerad
Jan 2008
Skrivet av bylundjonas:

Steam är oftast dyrare dessutom och oftast skickar de skivan (om det ens är en skiva) så du har det samma dag som spelet släpps.