Spel utan online spel

Permalänk

Spel utan online spel

Jag söker spel som jag kan ägna timmar åt. Är öppen för allt.
Är så trött på att vara en loser i spelvärlden online, suger verkligen på alla spel online så roligaste tycker jag är såna spel som man får egentid

är snart 40 och har tröttnat totalt på onlinespelare.
Jag söker allt men Gta 5 har ja spelat igenom ca 7 gånger och vill inte installera det igen nu. Har haft långt uppehåll på att spela, tänkte för mig själv att idag nu jävlar ska ja spela allt mellan himmel och jord när frugan är borta och båten är uppe, startar cs go, får stryk bara ja tittar fram,
startar World of tanks, samma där.. Funderar lite C&C generals va roligt men nä fan det funkar inte på min dator för windows 10 sätter stopp på skiten!

Visa signatur

Overloaded

Permalänk
Medlem

GOG.com har mycket gamla godingar om du är ute efter det. Witcher serien är kul och kan ta upp en hel del tid, Bardstale 4 ser kul ut, Divinity original sin 1 / 2 tar upp en del tid och är rätt så trevliga att spela. Men som sagt du kommer hitta massa gamla godingar du säkerligen växte upp med att spela på GOG.com, skulle ta och börja kolla runt där.

Permalänk
Medlem

Jag känner igen mig 100% i det du skriver...

CSGO t.ex, där tycker jag det är 100 ggr roligare att spela i ett lag med skön stämning och laganda och förlora, än hamna bland ilskna människor som ska vinna till varje pris. Det handlar ju mycket om vilka man spelar med.

Men i alla fall, offline-spel. Har du provat Far Cry? Far Cry 3 gav mig mååånga timmar när jag hade lite egentid. Far Cry 4 är också helt OK men personligen anser jag att 3:an är bättre.

EDIT: Gamla godingen Total Annihilation kan man bränna rätt många timmar på också, om man gillar gamla strategispel.

Permalänk
Medlem

Grim Dawn
Path Of Exile
Torchlight 2
Sid Meier's Civilization IV/V
Alpha Protocol, har jag inte kört ännu men har det på datorn.
Darkest Dungeon

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Medlem

Elder Scrolls: Skyrim

Permalänk
Sötast

Factorio - you can thank me later.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MsSmith:

Elder Scrolls: Skyrim

Ett spel som man aldrig tröttnar på. Tyvärr har jag bara ett kasst grafikkort (mitt bästa har pajat) så man kan ju inte spela spelet med vettig grafik.

Enda spelet jag väntar på är nästa spel i serien då det flesta spelen som släpps idag är bara en gäspning för mig

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Medlem

Nier: Automata
FFXV
Supreme Commander
MGSV: Phantom Pain
Warcraft 3/TFT
Tropico
Frostpunk
They are billions
Civilization
Prison Architect
Rimworld

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Medlem

Hitman: Blood money
Half Life 2 (bästa singelplayer spelet jag någonsin har spelat)
Prison Architect

Permalänk
Medlem

valfritt elder scrolls / fallout spel enligt mig, (helst alla)

beroende på hur känslig för grafik o så man är

Visa signatur

5800x3d | 4080 | 4x8 3600 | Strix X570-F

Permalänk
Medlem

Slaves to Armok: God of Blood Chapter II: Dwarf Fortress
Jag är seriös

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

The Witcher 3, helt klart

Visa signatur

i7 8700k – Scythe Mugen 5 Rev.B-kylare // Galax RTX 3080 SG // 16GB G.Skill DDR4 3200 // Corsair RM750i // Phanteks Eclipse P400 TG

Permalänk
Medlem

F.E.A.R 1-3
Condemned 1-2

You will definately thank me later

Visa signatur

- Gigabyte Z390M - Gainward RTX 3070Ti - Intel Core i9-9900K@5.0ghz with NZXT X73 360mm AIO - 32GB HyperX Predator/Fury 3200Mhz - 750w +80 Platinum - 500GB WD blue SSD - 512GB Samsung M.2 - 1TB Samsung 970 Evo M.2 -
- HyperX Alloy Elite RGB - HyperX Cloud II Wireless - HyperX Pulsefire Haste - HyperX Fury S XL -
- Acer Nitro XV322UX QHD IPS 270 Hz - AOC CQ32G1 -
- Svive Altair Gaming Desk - Svive Gemini DarkGrey Gamingchair -

Permalänk
Medlem

Diablo 3 och path of exile, de kan du lira online utan att få stryk av andra spelare

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Witcher 3 om du vill köra det bästa rollspel som producerats i modern tid! Där kan du lätt pytsa in 100 timmar om du klr DLC paketen också. Annars är ju Mass Effect serien riktigt bra också! Storytungt rollspel i vacker rymdmiljö. Originaltrilogin alltså, titta inte ens åt Andromeda. Ettan har ett antal år på nacken och det syns, men det är fortfarande ett bra spel. Tvåan är ett av mina favoritspel all times. Trean helt ok.

Visa signatur

CPU: Core i5 4690K | GPU: MSI GeForce GTX 970 Gaming | Mammabräda: Asus Maximus VII Ranger | Minnen: Corsair Vengeance 8 gb (2x4) 1600 Mhz | Kylare: Be Quiet! Pure Rock Slim | PSU: Evga SuperNova G2 750W | Chassi: NZXT H440 Red/Black