Permalänk
Avstängd

Ny mobiltelefon

Tjena!

Sitter och funderar på att uppgradera till annan telefon. Sitter i dagsläget på en LG G6 som jag är otroligt nöjd med (förutom batteritiden) Och gillar de nframför allt då den har Ultra Wideangle.

Sitter nu och sneglar på ny lur, och inser att det blir svårt att hitta annat fabrikat med Ultra Wideangle (Förutom Asus ROG phone samt nyligen pressenterade Samsung A7 2018.

Sneglat en hel del på både Vivo Nex S samt Oppo Find X, då jag gillar designen samt nytänkandet kring att få bort notchen så annars är väldigt ful och klumpig.

Såg att Nex S finns på Inet, men hittar inte Oppo Find X i ngn svensk butik..

Nu vet jag också att Oktober närmar sig, och att en rad nya produkter från diverse tillvekrare kommer att pressenteras... Värt att vänta?

Visa signatur

Huawei P30 || Huawei Watch GT2 (Classic)

Citera För Svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Genx031:

Tjena!

Sitter och funderar på att uppgradera till annan telefon. Sitter i dagsläget på en LG G6 som jag är otroligt nöjd med (förutom batteritiden) Och gillar de nframför allt då den har Ultra Wideangle.

Sitter nu och sneglar på ny lur, och inser att det blir svårt att hitta annat fabrikat med Ultra Wideangle (Förutom Asus ROG phone samt nyligen pressenterade Samsung A7 2018.

Sneglat en hel del på både Vivo Nex S samt Oppo Find X, då jag gillar designen samt nytänkandet kring att få bort notchen så annars är väldigt ful och klumpig.

Såg att Nex S finns på Inet, men hittar inte Oppo Find X i ngn svensk butik..

Nu vet jag också att Oktober närmar sig, och att en rad nya produkter från diverse tillvekrare kommer att pressenteras... Värt att vänta?

Vänta tills Pixel 3 har presenterats, 9 okt. Det är hög sannolikhet att de äntligen ska komma till Sverige

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk
Avstängd
Skrivet av frizzy10:

Vänta tills Pixel 3 har presenterats, 9 okt. Det är hög sannolikhet att de äntligen ska komma till Sverige

Har också hört detta, vilket i sin tur gör det till en väldigt intressant tfn. Gäller isf 3 XL och inte vanliga 3an..

Visa signatur

Huawei P30 || Huawei Watch GT2 (Classic)

Citera För Svar

Permalänk
Medlem

Själv har jag som Sony brukare beställt en xz3 som släpps i början av oktober.

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Medlem

Jag skulle väntat på A7:an och se hur den presterar.