Förslag på var man kan köpa gamla Pokemon spel? (GBA/GBC)

Permalänk
Medlem

Förslag på var man kan köpa gamla Pokemon spel? (GBA/GBC)

Har försökte köpa på tradera men förlorar bokstavligen i sista sekunden flera gånger, sen är det såklart svårt att se på bild om spelen är fake eller ej.

Vet någon en retrobutik som man kan kontakta och eventuellt få skickat hem? Där jag bor finns det inget. Har kollat online men är inte intresserad av en med box och allt för 1000-2000kr.

Edit - Lyckades till slut hitta ett av Pokemon spelen jag ville ha på Nostalgibutiken.

Permalänk
Medlem

Retrospelbutiken kanske
Blocket och face bok köp och sälj kanske har med.
Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Medlem

Kaptenkrok har jag handlat på förr, titta där om det kan tänkas finnas något av intresse.

Visa signatur

Chassi: Louqe Ghost S1 | CPU: AMD Ryzen 7 7700X | Kylare: Cooler Master MasterLiquid Lite 240 | Ram: Kingston Fury Beast RGB 32GB 6000MHz | GPU: AMD Radeon RX 6800 | MB: ROG STRIX X670E-I GAMING WIFI | PSU: Corsair SF750 Platinum | SSD: Samsung 970 EVO 1TB + Intel 660p 1TB | Skärm: Acer Nitro XV252QF@390hz | Ljud: HD650+Røde AI-1 | KB: Hemmabygge 60% | Mus: Logitech PRO X Superlight 2 |

Permalänk

http://www.mediapalatset.com har ett stort utbud av begagnade spel.

Permalänk
Medlem

@Mega-Dark: Varit och kollat där men tyvärr inget hittills. Sen så bor jag i Gävle så ännu mer begränsat.

Permalänk

Du skulle kunna lägga upp en köp-annons här på Sweclockers. Annars finns det andra forum som specifikt riktar in sig på retrospel. Vad de som riktar in sig på Nintendo heter minns jag inte, men du bör nog kunna googla fram dem. Brukar vara hyggligt folk som har nått i gömmorna

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tradera, eBay eventuellt om inte svensksålda spel är ett krav?

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk

Om du bara vill spela spelen skulle jag leta efter en emulator. Om du vill fysiskt äga spelen så får du nog acceptera att utbudet är litet och efterfrågan är stor på dessa, om du inte råkar ha väldigt tur har jag svårt att tro att någon säljer dessa här billigt, de säljs som du säger för ganska stora summor på tradera.