HP Spectre Folio är bärbar dator i premiumsegmentet med ett yttre av läder

Permalänk
Melding Plague

HP Spectre Folio är bärbar dator i premiumsegmentet med ett yttre av läder

HP avtäcker hybriddatorn Spectre Folio som bestyckats med ett ytskikt av garvat läder. På insidan syns strömsnåla Amber Lake-processorer och upp till 2 TB SSD-lagring.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Avstängd

30 tusen för en 13 tums bärbar.
Och man får inte med bulle o kaffe ens?

Permalänk
Medlem
Skrivet av tumvanten:

30 tusen för en 13 tums bärbar.
Och man får inte med bulle o kaffe ens?

Jo fast 2 TB SSD är ju inte så billigt.

Permalänk
Medlem

Snyggt. Vore ännu tjusigare med latex

Permalänk
Medlem

Ja varför inte. Den där i grundutförande räcker bra till för de flesta. Jag skulle lätt kunna tänka mig den där i mitt jobb. 16gb ram och 512GB ssd och med en skärm i full hd. Gillar batteritiden och storleken.

Visa signatur

Is it "for fucks sake" or "for fuck sake"? Its for a work email so it has to sound professional.

Permalänk
Medlem

Vet inte om BO ljudet är något att hänga i granen, känns som de sålt ut varumärket för HP trycker på märket på extremt många modeller.
Personligen tycker jag inte det låter bättre än det gjorde på tidigare modeller utan loggan.
Men det kanske inte kostar extra heller så då är det ju sak samma.

Permalänk
Medlem

Riktigt snygg. Men för dyr för mig.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Min musik: https://www.youtube.com/channel/UCZKidNeIKsz8LZMO3VRcBdQ

Ryzen 3900x. Skärm: AOC cu34g2x/bk 144hz 34" ultrawide. RTX 2080ti

Laptop: MSI GT80 Titan Sli

Permalänk
Medlem
Skrivet av tumvanten:

30 tusen för en 13 tums bärbar.
Och man får inte med bulle o kaffe ens?

20 tusen för en 6 tums telefon.
Och man får inte med bulle o kaffe ens?

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Birks:

Vet inte om BO ljudet är något att hänga i granen, känns som de sålt ut varumärket för HP trycker på märket på extremt många modeller.
Personligen tycker jag inte det låter bättre än det gjorde på tidigare modeller utan loggan.
Men det kanske inte kostar extra heller så då är det ju sak samma.

Köpte nyligen en HP med BO-ljud och det är verkligen inget speciellt. Det är bättre ljud i grabbens iPad

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

I7 4790k - Asus Z97 A - Palit Gtx 1070 JS - 16GB ram - 620 GB SSD - 2TB WD Black - Asus 24" 144hz

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Tagit bort ett sidospår som utmynnade i otrevliga och provocerande inlägg.

Citat:

§1.1 Var trevlig och respektera andra.
§1.5 Att uttala sig provocerande endast för att reta upp andra (så kallat trollande) är inte tillåtet.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...