Komplett.se - allmän diskussion

Permalänk
Medlem

Hej Komplett
Gäller er prismatchning när jag har använt en rabattkod på kundkorgen?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@Komplett; ni är på min svarta lista tyvärr efter ett dåligt hanterat kundtjänstärende.

Tur Amazon snart kommer till Sverige, så ni får mer konkurrens än vad ni kommer klara av.

Visa signatur

Fatal1ty FXM 200 Gaming Headset // Corsair Crystal 460X ATX RGB // ASUS B450 TUF Gaming Plus Motherboard // AMD Ryzen 5 2600X //ASUS Geforce GTX 1060 6GB Strix Gaming // Corsair Vengeance 16GB DDR4 RAM // Kingston SSD Now UV400 120GB // CoolerMaster B500 V2 // Zowie XL2411P 144Hz Gaming Monitor // Samsung 27" LCD Monitor // Zowie EC2-A Gaming Mouse // Corsair K65 LUX RGB Mechanical Keyboard // 100/10 Bahnhof Internet Fiber Connection.

Permalänk
Medlem

Vad har hänt med er kundtjänst över mail? Skickade i fredags och nu (tisdag) har ni fortfarande inte svarat

Inte köpt från er på länge men har ni fått värdelös kundtjänstavdelning på den tiden?

Permalänk
Medlem
Skrivet av LNDL:

Vad har hänt med er kundtjänst över mail? Skickade i fredags och nu (tisdag) har ni fortfarande inte svarat

Inte köpt från er på länge men har ni fått värdelös kundtjänstavdelning på den tiden?

Hmm, även Webhallen tycker jag har segat ner sina mail-svar. Jag fick problem med ett litet missljud på en av fläktarna till min GPU-kylare(Arctic), som jag köpt hos Webhallen. Jag mailade Arctic och Webhallen samtidigt, jag hann maila lite fram och tillbaka med Arctic samt få hem paketet med nya fläktar från utlandet innan Webhallen ens svarade.

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Komplett.se

@Elektron:

Jag är inte helt säker på att jag förstått situationen korrekt och jag skulle därför först gärna vilja dubbelkolla vad för rabattkod det rör sig om. (T.ex. presentkort, kampanjkod eller liknande). Skulle du ha möjlighet att kontakta mig via ett PM här på SweClockers med ditt ordernummer kan jag ta en närmare titt.

@LNDL

Om du inte fått besked sedan du mejlade i fredags får jag innerligen beklaga. Finns det något jag skulle kunna hjälpa till och du återkommer till mig med ditt ärendenummer via ett PM, ser jag till att göra mitt bästa för att få det löst så snabbt som möjligt!

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

@Jimemy:

Jag är inte helt säker på att jag förstått situationen korrekt och jag skulle därför först gärna vilja dubbelkolla vad för rabattkod det rör sig om. (T.ex. presentkort, kampanjkod eller liknande). Skulle du ha möjlighet att kontakta mig via ett PM här på SweClockers med ditt ordernummer kan jag ta en närmare titt.

@LNDL

Om du inte fått besked sedan du mejlade i fredags får jag innerligen beklaga. Finns det något jag skulle kunna hjälpa till och du återkommer till mig med ditt ärendenummer via ett PM, ser jag till att göra mitt bästa för att få det löst så snabbt som möjligt!

Frågan mer specifikt är om eran prismatchning gäller om man nyttjat dessa koder:
2000kr få 400kr rabatt
Använd rabattkoden hu83vGr2k
1000kr får 200kr
Använd rabattkoden xREjh64fd

Permalänk
Komplett.se

@badshroud:

Hej!

Det var hemskt tråkigt om något inte gått rätt till i ett tidigare ärende.
Är detta fortfarande är ett pågående ärende eller om du har några funderingar kring detta får du gärna kontakta mig på kundombud@komplett.se så skall jag se vad jag kan göra!

Med vänliga hälsningar,
Noa, Kundkoordinator, Komplett.se

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Komplett.se

@Elektron:

Hej igen,

Om detta är koder du tidigare har fått av oss men priset på produkten fortfarande är högre än en annan butik när koderna aktiverats har vi möjlighet att erbjuda prismatchning.

Det ser jag inte några som helst konstigheter med!

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Skrivet av Komplett:

@badshroud:

Hej!

Det var hemskt tråkigt om något inte gått rätt till i ett tidigare ärende.
Är detta fortfarande är ett pågående ärende eller om du har några funderingar kring detta får du gärna kontakta mig på kundombud@komplett.se så skall jag se vad jag kan göra!

Med vänliga hälsningar,
Noa, Kundkoordinator, Komplett.se

Hej, ärendet är avslutat och även min handel hos er.
Jag handlar numera hos Amazon, där de har snabba leveranser, bra kundservice samt ett uppdaterat lagersystem.
Ni kommer få rejält med konkurrens när de öppnar i Sverige. Man får hoppas att de konkurrerar ut er snabbt.

Visa signatur

Fatal1ty FXM 200 Gaming Headset // Corsair Crystal 460X ATX RGB // ASUS B450 TUF Gaming Plus Motherboard // AMD Ryzen 5 2600X //ASUS Geforce GTX 1060 6GB Strix Gaming // Corsair Vengeance 16GB DDR4 RAM // Kingston SSD Now UV400 120GB // CoolerMaster B500 V2 // Zowie XL2411P 144Hz Gaming Monitor // Samsung 27" LCD Monitor // Zowie EC2-A Gaming Mouse // Corsair K65 LUX RGB Mechanical Keyboard // 100/10 Bahnhof Internet Fiber Connection.

Permalänk

rabattkoder

Hej,

de tidigare rabattkoder för 2000:- samt 1000:- gäller tydligen inte längre, finns det nya? utan dessa är ni tyvärr mycket dyrare än konkurrenter.

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av badshroud:

Hej, ärendet är avslutat och även min handel hos er.
Jag handlar numera hos Amazon, där de har snabba leveranser, bra kundservice samt ett uppdaterat lagersystem.
Ni kommer få rejält med konkurrens när de öppnar i Sverige. Man får hoppas att de konkurrerar ut er snabbt.

Ja för tusan, död åt Komplett! Att du är missnöjd är säkert alla deras anställdas fel, verkar fullt rimligt att 100 personer ska mista jobbet pga din otur!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Medlem

En sak som kanske kan förbättras är att inte säga att saker och ting kommer att hinna skickas under dagen om dom inte gör det. Kontaktade igår er kundtjänst för att fråga huruvida paket går iväg samma dag man beställer. Vilken bryttid som gäller. Sa även vilken produkt det gällde. Fick höra att om jag beställde innan 12 så skulle det gå iväg samma dag. Döm av min förvåning (egentligen inte) när paketet, trots beställning kl 10, inte gick iväg under gårdagen. Trots att jag uttryckligen frågat om det, eftersom jag annars skulle beställt från Inet istället som skickar samma dag om du beställer innan 17, för att hinna få det innan helgen. Att det ska ta mer än en dag att få iväg ett paket med produkter som finns i lager känns inte hundraprocentigt 2018.

Kollar jag på era tidigare leveranser har posten i alla fall varit snabba, så jag hoppas det går iväg tidigt idag och att det hinner fram innan helgen ändå. Här uppe brukar 2 dagar vara regel..

/Rant

Visa signatur

Main: Strix B550-F | R9 5950X | 32GB@3600MHz | ASUS 3080 TUF | KC3000 | RM850 | LG 48CX
Server: Strix B450-I | R7 2700X | 64GB | 2x1TB 970 EVO Raid | 2TB BX500 | SF450

Permalänk
Komplett.se

@macmann1: Det var tråkigt att höra! Generellt går lagerförda varor iväg samma dag om man beställer innan kl 12. Ibland kan det finnas omständigheter som påverkar vår möjlighet att leva upp till detta. Återkom gärna till oss på telefon eller maila mig direkt på kundombud@komplett.se så ska vi se om vi kan hitta vad som hände med just din order.

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Skrivet av Aldric T:

Ja för tusan, död åt Komplett! Att du är missnöjd är säkert alla deras anställdas fel, verkar fullt rimligt att 100 personer ska mista jobbet pga din otur!

Skickades från m.sweclockers.com

Otur? Snarare ett dåligt hanterat kundserviceärende. Lätt för Komplett att skylla på "systemfel".

Men fortsätt du att handla där. Jag tänker inte göra det.

Visa signatur

Fatal1ty FXM 200 Gaming Headset // Corsair Crystal 460X ATX RGB // ASUS B450 TUF Gaming Plus Motherboard // AMD Ryzen 5 2600X //ASUS Geforce GTX 1060 6GB Strix Gaming // Corsair Vengeance 16GB DDR4 RAM // Kingston SSD Now UV400 120GB // CoolerMaster B500 V2 // Zowie XL2411P 144Hz Gaming Monitor // Samsung 27" LCD Monitor // Zowie EC2-A Gaming Mouse // Corsair K65 LUX RGB Mechanical Keyboard // 100/10 Bahnhof Internet Fiber Connection.

Permalänk
Medlem

Jag måste säga att jag är imponerad av kompletts support. Jag hade beställt en bärbar dator som inte längre fanns i lager fast det stod att 1 va påväg in. Då erbjöd dom mig en dyrare/bättre dator (1200:- dyrare med bättre gpu/cpu) för samma pris. Nu bestämde jag mig för att tacka nej till det ändå, men jag kommer inte glömma det mycket bra erbjudandet dom gav mig.

Sen att man kan avbryta orders på hemsidan är smidigt. Det kanske låter som det borde vara standard men har handlat på andra ställen där det inte gick och har varit tvungen att få hem varan. betala frakt för att skicka tillbaka den och krångla. Skönt att slippa det.

Permalänk
Medlem

Råkade komma över denna tråden eftersom den var aktiv och tänkte bara tacka Komplett för den bra supporten i tidigare ärenden och allmänt för att vara en riktig bra nätbutik! La en beställning i måndags lunchtid och hade det i handen 24 timmar senare, mycket bra.

Visa signatur

Ryzen 5600 | RTX 3080

Permalänk
Medlem

Ni bör se över er returhantering.

180731 - Jag öppnade ett ärende om retur.
180806 - Komplett mottog mina produkter (mail).
180913 - Mail från Komplett Bank som ber om mina bankuppgifter.
180924 - Pengarna kommer in på mitt konto.

Nuvarande status: Vara mottagen från kund, under behandling (2018-08-06)

Det tog alltså 49 dagar från det att ni mottog produkterna till dess att pengarna var på kontot och jag har inte fått något mail från Komplett under dessa dagarna. Ingenting om att de oöppnade produkterna godkänts, vilka produkter utbetalningarna gäller eller någonting. Det senaste var mail om att produkterna mottagits och sedan utskickat från Komplett Bank som bad om kontouppgifter utan att nämna vilka produkter det gällde. Statusen är fortfarande "under behandling".

Inget som kommer stoppa mig från att handla i framtiden men konstruktiv kritik på vad ni kan förbättra. Inser i efterhand hur naivt det var att be om att skjuta upp fakturan några dagar för att enbart betala mellanskillnaden.

Permalänk
Medlem

Jag förstår inte riktigt gällande frakt med postnord.

Jag väljer "Postnord ombud".
I listan får jag upp 5 (FEM!) totala ombud i hela Stockholm?
Har ni alltså någon typ av specialdeal där ni inte levererar till dom vanliga "postombuden", utan det är bara dessa 5 som gäller?
Av dessa 5 så ligger 3 på Södermalm, en i Lindhagen (långt ut på Kungsholmen), och den sista vid Östermalm/Karlaplan, eller nja, knappt det, vi snackar Garnisonen.

Det ger rätt fina "hål" i stora delar av staden...

Pick up point för 0:- är annars nice, men av någon festlig anledning stängde ni den i Stockholm...

Frågan är alltså: Är detta en bugg? Eller är det working-as-intended? Man ska sitta och åka halva stan för att hämta ut sitt paket?

Permalänk

Komplett haveri

För en knapp månad sedan tänkte jag att det var dags att investera i en ny dator. Valet föll på en ny modell av Asus ZenBook Pro. Smidigt format med en I9:a, 4K och skapligt grafikkort (GeForce GTX 1050 Ti) var några av de avgörande kriterierna. Komplett som jag handlat av många år, både privat och för företaget, verkade det naturliga valet av leverantör. Modellen fans inte i lager än men var på väg in, osäker leverans men beräknat till en vecka. Jag gjorde slag i saken och beställde datorn den 10 september. Någon timme senare var leveransdatumet flyttat fram ytterligare ett par veckor – nåja inte hela världen.

För precis en vecka sedan fanns datorn att hämta ut – skön Julaftonkänsla på en fredag! Uppackning följer och allt ser rätt ut initialt. Dock verkar skärmupplösningen egendomligt nog inte gå att ställa upp högre än full HD. Efter lite mer undersökning ser jag att processorn är en I7:a (8750H). OK här har det helt klart blivit fel. Kontaktar Kompletts kundservice som håller med att det blivit fel och skickar en ny omgående (och returanvisningar för den felaktiga). Vi har också en kort diskussion om att det inte borde gå att plocka fel då etiketten med streckkoden verkar matcha den felaktiga modellen.

Redan på måndagen finns den nya att hämta. Den här gången går det betydligt snabbare att konstatera att det är precis samma felaktiga modell som levererats. Ny kontakt med Kompletts kundservice som beklagar och inte förstår hur det kan ha gått till, men lovar att skicka en ny direkt. En erfarenhet rikare från förra gången ber jag honom säkerställa att det blir rätt den här gången. Han försvinner från telefonen och låter mig generöst lyssna på ”You sexy thing” under några minuter innan han låter meddela att ”Jo då nu ska det bli rätt modell”.

Så i förrgår kom då den tredje leveransen från Komplett och som ni redan säkert har gissat så består leveransen ännu en gång av den 8000:- billigare modellen. Den här gången erbjuder dom sig inte att skicka en ny men lovar att undersöka och återkomma. Ingen hör av sig så efter 24 timmar ringer jag upp. Beskedet är att det blivit en förväxling i lagret och två modeller bytt plats. Dessutom visar det sig att min modell nu är slut. Ett halvhjärtat förslag om att istället skicka någon helt annan dator tackar jag nej till. Att fixa fram rätt modell och dessutom kompensera på något sätt har dom ingen möjlighet till. Möjligtvis kan det ordnas med någon form av rabatt vid nästa inköpstillfälle.

Betalt har dom förstås tagit, för den första modellen och sedan skapat två ytterligare fakturor. Alla belopp på den dyrare modellen. Kreditering och makulering av dessa sker när dom verifierat att datorerna är tillbaka i nytt skick. Det ekonomiska löser sig säkert men jag har lite känslan att jag borde fakturera Komplett istället för tvärtom.

Så ett par råd till Komplett: Lär er av era misstag och se till att lösa kundens önskemål. Att sedan få tag i den här modellen visade sig inte vara så svårt alls. En alldeles korrekt leverans dök upp idag från Dustin och dessutom billigare då frakten var gratis.

Trevlig helg!

Permalänk
Skrivet av AndersMars:

https://i.imgur.com/e78kcLi.jpg

För en knapp månad sedan tänkte jag att det var dags att investera i en ny dator. Valet föll på en ny modell av Asus ZenBook Pro. Smidigt format med en I9:a, 4K och skapligt grafikkort (GeForce GTX 1050 Ti) var några av de avgörande kriterierna. Komplett som jag handlat av många år, både privat och för företaget, verkade det naturliga valet av leverantör. Modellen fans inte i lager än men var på väg in, osäker leverans men beräknat till en vecka. Jag gjorde slag i saken och beställde datorn den 10 september. Någon timme senare var leveransdatumet flyttat fram ytterligare ett par veckor – nåja inte hela världen.

För precis en vecka sedan fanns datorn att hämta ut – skön Julaftonkänsla på en fredag! Uppackning följer och allt ser rätt ut initialt. Dock verkar skärmupplösningen egendomligt nog inte gå att ställa upp högre än full HD. Efter lite mer undersökning ser jag att processorn är en I7:a (8750H). OK här har det helt klart blivit fel. Kontaktar Kompletts kundservice som håller med att det blivit fel och skickar en ny omgående (och returanvisningar för den felaktiga). Vi har också en kort diskussion om att det inte borde gå att plocka fel då etiketten med streckkoden verkar matcha den felaktiga modellen.

Redan på måndagen finns den nya att hämta. Den här gången går det betydligt snabbare att konstatera att det är precis samma felaktiga modell som levererats. Ny kontakt med Kompletts kundservice som beklagar och inte förstår hur det kan ha gått till, men lovar att skicka en ny direkt. En erfarenhet rikare från förra gången ber jag honom säkerställa att det blir rätt den här gången. Han försvinner från telefonen och låter mig generöst lyssna på ”You sexy thing” under några minuter innan han låter meddela att ”Jo då nu ska det bli rätt modell”.

Så i förrgår kom då den tredje leveransen från Komplett och som ni redan säkert har gissat så består leveransen ännu en gång av den 8000:- billigare modellen. Den här gången erbjuder dom sig inte att skicka en ny men lovar att undersöka och återkomma. Ingen hör av sig så efter 24 timmar ringer jag upp. Beskedet är att det blivit en förväxling i lagret och två modeller bytt plats. Dessutom visar det sig att min modell nu är slut. Ett halvhjärtat förslag om att istället skicka någon helt annan dator tackar jag nej till. Att fixa fram rätt modell och dessutom kompensera på något sätt har dom ingen möjlighet till. Möjligtvis kan det ordnas med någon form av rabatt vid nästa inköpstillfälle.

Betalt har dom förstås tagit, för den första modellen och sedan skapat två ytterligare fakturor. Alla belopp på den dyrare modellen. Kreditering och makulering av dessa sker när dom verifierat att datorerna är tillbaka i nytt skick. Det ekonomiska löser sig säkert men jag har lite känslan att jag borde fakturera Komplett istället för tvärtom.

Så ett par råd till Komplett: Lär er av era misstag och se till att lösa kundens önskemål. Att sedan få tag i den här modellen visade sig inte vara så svårt alls. En alldeles korrekt leverans dök upp idag från Dustin och dessutom billigare då frakten var gratis.

Trevlig helg!

Precis av dessa anledningar jag endast handlar av Amazon nuförtiden
Har hänt att jag fått fel produkter även av dem, men det har aldrig varit några problem att få pengar tillbaka m,m.
Det bästa var när jag fick en gratis vara som plåster för såren, samt debitering av 2 tidigare produkter.
Så skall en kund behandlas, inte som Komplett då de har mycket att lära i form av lagersystem, kundservice m,m

Blir synd om Komplett, CDon m,fl när de (Amazon) kommer till lilla Sverige

Visa signatur

Fatal1ty FXM 200 Gaming Headset // Corsair Crystal 460X ATX RGB // ASUS B450 TUF Gaming Plus Motherboard // AMD Ryzen 5 2600X //ASUS Geforce GTX 1060 6GB Strix Gaming // Corsair Vengeance 16GB DDR4 RAM // Kingston SSD Now UV400 120GB // CoolerMaster B500 V2 // Zowie XL2411P 144Hz Gaming Monitor // Samsung 27" LCD Monitor // Zowie EC2-A Gaming Mouse // Corsair K65 LUX RGB Mechanical Keyboard // 100/10 Bahnhof Internet Fiber Connection.

Permalänk
Komplett.se

@hackeron @FZL

Tack för trevlig feedback! Hoppas vi kan fortsätta hålla er nöjda.

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Komplett.se

@ducedo:
Ja, riktigt så lång tid ska ju inte ett ärende ta såklart. Vi jobbar på att bli bättre vad gäller den interna kommunikationen gällande vår samarbetspartner Komplett Bank, så vi tar till oss detta.

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Komplett.se

@BasseBaba:
Det fungerar som tänkt skulle jag säga, men vissa saker kan eventuellt komplicera det hela.

I kassan får du välj på 5 olika postombud. Dessa baseras på det postnummer som är inskrivet i din leveransadress. Det är de 5 geografiskt närmaste ombuden baserat på postnumret. Listan kommer direkt från Postnord.

Om inget av ombuden passar kan du prova att redigera adressen i kassan och se om andra ombud dyker upp. Vet av erfarenhet att en del postnummer i Stockholm kan vara lite kluriga med hur de beräknar det geografiska avståndet. Vi förlitar oss på listan från Postnord.

Återkom gärna med ditt postnummer så kan jag kika på det (Maila in till kundombud@komplett.se)

Med vänliga hälsningar
Jesper, Komplett.se

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Komplett.se

@AndersMars:

Ja det här var verkligen inte en kul historia. Precis som du skriver så hade vi tyvärr ett fel på lagret där dessa två varor förväxlats. Inte kul för någon inblandad, framförallt inte för dig som kund. Uppskattar trots detta ditt tålamod i ärendet, även om ajg har full förståelse för att du i slutändan valde att hitta produkten någon annanstans.

Vi slutbehandlade ditt ärende häromdagen och krediterat originalköp och fakturor för ersättningsprodukter. Återkom gärna till mig på kundombud@komplett.se så kan vi kika vidare på ditt ärende.

Med vänliga hälsningar
Jesper, Komplett.se

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av badshroud:

Otur? Snarare ett dåligt hanterat kundserviceärende. Lätt för Komplett att skylla på "systemfel".

Men fortsätt du att handla där. Jag tänker inte göra det.

Har handlat på komplett i över 5 år och säkert köpt varor för 30.000, alltid fått varan i tid, och kundservicen har varim perfekt, snabba returer och svar etc. Har massor av vänner som känner exakt samma sak. Sen att du vill så illa om komplett pga ETT dåligt kundärende är för mig väldigt konstigt

Permalänk
Medlem
Skrivet av badshroud:

Precis av dessa anledningar jag endast handlar av Amazon nuförtiden
Har hänt att jag fått fel produkter även av dem, men det har aldrig varit några problem att få pengar tillbaka m,m.
Det bästa var när jag fick en gratis vara som plåster för såren, samt debitering av 2 tidigare produkter.
Så skall en kund behandlas, inte som Komplett då de har mycket att lära i form av lagersystem, kundservice m,m

Blir synd om Komplett, CDon m,fl när de (Amazon) kommer till lilla Sverige

Så starta då en annan tråd om hur bra Amazon är istället för att sitta här och grina över Komplett.

Visa signatur

Intel i5-13600K Corsair V 16 GB EVGA RTX 3070Ti FTW3 ULTRA Zowie XL2546K 240hz + XL2536 144hz
Anne Pro 2 Gat. Brown • Zowie FK2 • RØDE NT-USB • Beyerdynamic DT 990 Pro • Behringer U-Phoria UMC22

CITERA FÖR SNABBARE SVAR

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gx rade:

Har handlat på komplett i över 5 år och säkert köpt varor för 30.000, alltid fått varan i tid, och kundservicen har varim perfekt, snabba returer och svar etc. Har massor av vänner som känner exakt samma sak. Sen att du vill så illa om komplett pga ETT dåligt kundärende är för mig väldigt konstigt

Är inte konstigt, är omoget.
Tycker också det är störtlarvigt att sitta och basha skit över en enskild återförsäljare så fort man får chansen. Inte direkt första gången det klagas från herr @badshroud, varför fortsätter du att handla från dom om du gång på gång blir irriterad?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

@Komplett Vad har ni för svarstider på supporten nu? Skrev ett mail i söndags och har inte hört något ännu. Fick ärendeID 1346266.

Tycker generellt om att ha med er att göra då det brukar gå lätt och smidigt, men mina senaste ordrar har inte gått speciellt bra, och upplevelsen är att det även går långsammare än tidigare att få svar när det är något som går snett.

edit* En chatt senare så har jag framgång i ärendet i alla fall även om det inte var helt hålt hållet jag ville

Visa signatur

Main: Strix B550-F | R9 5950X | 32GB@3600MHz | ASUS 3080 TUF | KC3000 | RM850 | LG 48CX
Server: Strix B450-I | R7 2700X | 64GB | 2x1TB 970 EVO Raid | 2TB BX500 | SF450

Permalänk
Avstängd

Rekommenderar chatten istället för mail. Svar direkt och bara bra erfarenheter än så länge.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Alldeles för svag för SFF 🥰

Permalänk
Medlem
Skrivet av lnd1437:

Rekommenderar chatten istället för mail. Svar direkt och bara bra erfarenheter än så länge.

Skickades från m.sweclockers.com

Jo jag brukar köra chatten men i det här fallet var det så pass mycket info jag ville få med så ett mail kändes lättare. Men ger mig på chatten i detta nu

Visa signatur

Main: Strix B550-F | R9 5950X | 32GB@3600MHz | ASUS 3080 TUF | KC3000 | RM850 | LG 48CX
Server: Strix B450-I | R7 2700X | 64GB | 2x1TB 970 EVO Raid | 2TB BX500 | SF450