Någon fått sitt 2080 ti från webhallen

Permalänk

Någon fått sitt 2080 ti från webhallen

så jag beställde ett 2080 ti från webhallen den tjugonde September och den har fortfarande inte kommit, har detta hänt någon annan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vikingskyr:

så jag beställde ett 2080 ti från webhallen den tjugonde September och den har fortfarande inte kommit, har detta hänt någon annan?

Jag saknar ett simpelt alternativ "nej, jag har inte beställt" som inte kommer med ett påstående, jag inte håller med om.

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem

Jag har inte beställt 2080ti så jag vore väldigt förvånad om webhallen skickade ett till mig.

Visa signatur

Endeavour OS(arch) - Cassini Nova

Permalänk
Skrivet av HoboCop:

Jag har inte beställt 2080ti så jag vore väldigt förvånad om webhallen skickade ett till mig.

Samma här, men jag fortsätter hoppas!

Visa signatur

i5 8400 / Gigabyte B360N Wifi / GTX 1080 / CoolerMaster NR200P / EVGA SuperNova GM 650 / Corsair Vengance LPX 16 GB DDR4 @ 2666mhz / Sandisk A110 & OCZ Trion 150 / Noctua NH-L12S

Permalänk

Ledsen över dom dåliga alternativen jag skängde bara ihop det här på någon minut, undrar fortfarande om webhallens leverans tid är värre än postnords ...

Permalänk
Permalänk
Medlem

Det är väl ingen som har fått sitt 2080 Ti från någon återförsäljare?

Permalänk

@Wezc: det är nog så men jag hoppades att någon lycklig själ hade fått sin åtminstonde

Permalänk

Det står att jag kan hämta ut mitt iaf.
Ska gå bort sedan och kolla.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wezc:

Det är väl ingen som har fått sitt 2080 Ti från någon återförsäljare?

Jag är tämligen säker att det har skrivits på forumet någonstans (Eller i en nyhet?) att någon hade börjat skicka ut lite kort, men det fanns inte för alla i kön.

Visa signatur

Endeavour OS(arch) - Cassini Nova

Permalänk
Medlem
Skrivet av heffaklumpmamma:

Samma här, men jag fortsätter hoppas!

Ja, eller hur? Det vore en trevlig överraskning såhär på en Torsdag att få SMS om att det finns ett paket att hämta ut och det är ett 2080ti

Visa signatur

Endeavour OS(arch) - Cassini Nova

Permalänk
Medlem

@Wezc: Nu menar du kanske förhandsbeställda?
Men Inet har haft hemma olika sorter från tid till annan. Jag fick hem mitt MSI Ventus OC 2080 ti förra torsdagen. Beställde på tisdagen samma vecka.

Permalänk
Medlem

Själv väntar jag på ett 2080 ti Strix OC beställt från inet.
Sedan jag la min beställning ( 22 Sept ), har de inte kunnat svara på exakt när.
Fick ett mail av dem för några dagar sedan 9 OKT:

Hej,

Vi kontaktar dig gällande din beställning på art: *******

https://www.inet.se/produkt/5406789/asus-geforce-rtx-2080-ti-...

Vi har för närvarande inget preliminärt leveransdatum på när produkten kommer in i lager till oss men vi uppdaterar dig löpande.

Om du önskar att vänta på leverans behöver du inte göra någonting och vill du istället byta till en annan produkt kan du göra det genom att svara på detta mail.

Ha en bra dag!

Permalänk

@Swindahl: Det där fick jag också men det är ett mer eller mindre automatiskt svar då jag fått identiska meddelande ett par gånger tidigare då jag beställt andra produkter utan bekräftad leveranstid.

Snackade med dom(inet) på chatten i måndags och då fanns de inga svar att ge mer än skvaller i lunchrummet vilket var "att det var en del leveranser på gång nu".

Permalänk

Jag fick mitt 2080ti utav webhallen idag. Lär bli en lååång helg

Permalänk
Medlem

@the_weird: Är tråkigt att det tar så lång tid ärligt talat med strix korten, verkar ju vara super ovanligt att några skickats, sedan så flyttar inet sitt lager och leverera inget till det 14nde nu heller, får väl hoppas på nästa vecka.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vikingskyr:

så jag beställde ett 2080 ti från webhallen den tjugonde September och den har fortfarande inte kommit, har detta hänt någon annan?

20:e September det är inte speciellt lång tid. Själv beställde jag den 22 Augusti

Permalänk
Medlem

hört från hallen att det kanske kommer en leverans 19th, verkar vara universellt datum för de flesta leverantörerna på ti korten, frågan är om det räcker till alla, jag väntar fortfarande på ett asus strix 2080 ti oc 11gb, beställde nångång i september..