Köpes 1150-moderkort med 4 DIMM-platser

Permalänk
Medlem

Köpes 1150-moderkort med 4 DIMM-platser

Hej,

Jag söker ett moderkort med socket 1150 till en i5-4670K.
Har 4st DDR3-minnen som jag gärna vill utnyttja, så det får gärna finnas 4 platser på moderkortet till dem.

Skicka gärna vad ni kan tänka er att sälja det för. Är inte intresserad av några alltför dyra kort, utan några som helt enkelt glömts bort, men fungerar lika fantastiskt ändå.

Finns i nordvästra Skåne, men är kortet och priset till belåtenhet, så är det inga problem med frakten.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Det är farligt att leva... man kan dö!

Permalänk

@JooJ: Tjenare torsdag nästa vecka kommer jag att få ett ASUS z97-p ifall det skulle vara intressant

Permalänk
Medlem
Skrivet av Glacialend:

@JooJ: Tjenare torsdag nästa vecka kommer jag att få ett ASUS z97-p ifall det skulle vara intressant

Allt är intressant..... det är ju lite priset som avgör till vilken grad det är intressant.

Vad vill du ha för det?

Visa signatur

Det är farligt att leva... man kan dö!

Permalänk

@JooJ: Kanske runt 400-500

Permalänk
Medlem
Skrivet av Glacialend:

@JooJ: Kanske runt 400-500

Kan du lösa 450:- inkl. frakt så köper jag gärna det. 🙂

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Det är farligt att leva... man kan dö!

Permalänk
Medlem

Om inte han köper den så gör jag gärna det då jag har en 4790k med förmodligen trasig moderkort då datorn går i loop 1 sekund efter start bor i Göteborg

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ASUS B450 Prime Plus| Ryzen 7 3700X| ASUS GTX 1660 TI DUAL OC| HyperX Fury 3200MHz 32GB| Norctua NH-D15| Samsung 970 EVO PLUS M.2 SSD 1TB| EVGA Supernova G3 650w| Fractal Design Define C| ASUS PCE-AX3000 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Glacialend:

@JooJ: Kanske runt 400-500

Hej igen... Kunde du lösa det? 🙂

MVH John

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Det är farligt att leva... man kan dö!

Permalänk

@JooJ: Vet inte, har en cpu i den och vill försöka få sålt båda tillsammans. Det är en snubbe jag vänta på och om han inte svarar så ska det nog gå att fixa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Glacialend:

@JooJ: Vet inte, har en cpu i den och vill försöka få sålt båda tillsammans. Det är en snubbe jag vänta på och om han inte svarar så ska det nog gå att fixa.

Okej... håll mig underrättad. Mitt bygge står still just nu nämligen.

Visa signatur

Det är farligt att leva... man kan dö!