Permalänk

Hitta billigare boende så att jag snabbare kan spara ihop till framtida husköp. Trivs inte i lägenhet där man måste lyssna på grannar och tänka på att inte störa dom.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Att få ta ut MC:en igen, alltid lika kul!

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

Världsomfattande protester mot planetförstöring med tiotals miljoner människor på gatorna som tvingar fram kännbara åtgärder för en människovänlig framtid. Hoppas på ett riktigt bra 2019 för homo sapiens!

Permalänk
Medlem

Installation av bergvärme i huset. Huset och varmvattnet har värmts upp enbart med ved i över 40 år nu. Relativt billigt men massa jobb.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk

Hm, det är att må bättre psykiskt. Trots jag har sambo och hus, så är det skit från barndomen som hänger kvar och ja, jag har sökt hjälp. Väntar på att få tid hos en psykoterapeut.

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Avstängd

Global finanskris eftersom jag tycker det är ganska intressant.
Sedan återhämta mig från ryggskada som börjar bli ganska bra men har också lagt på mig några kilon på köpet.