Playerunknown's Battlegrounds

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västerås
Registrerad
Apr 2017

Med andra ord så har inget gått framåt typ sen jag slutade spela i april?

Intel i7-7700K Corsair V 16 GB ASUS GTX 1070 OC Zowie XL2546 240hz
Anne Pro 2 Gat. Brown • Corsair Harpoon • RØDE NT-USB • Beyerdynamic DT 990 Pro • Behringer U-Phoria UMC22

CITERA FÖR SNABBARE SVAR

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Aug 2003
Skrivet av joppe:

Med andra ord så har inget gått framåt typ sen jag slutade spela i april?

Tråkigt nog nej.
Eller jo. Det går att köpa väldigt väldigt mycket dyra streamerskins och lootchests.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västerås
Registrerad
Apr 2017
Skrivet av ZyntaX:

Tråkigt nog nej.
Eller jo. Det går att köpa väldigt väldigt mycket dyra streamerskins och lootchests.

Så jävla tråkigt att se tbh, så jäkla kul spel när det väl funkar som det ska ..

Intel i7-7700K Corsair V 16 GB ASUS GTX 1070 OC Zowie XL2546 240hz
Anne Pro 2 Gat. Brown • Corsair Harpoon • RØDE NT-USB • Beyerdynamic DT 990 Pro • Behringer U-Phoria UMC22

CITERA FÖR SNABBARE SVAR

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Vimmerby
Registrerad
Nov 2003

Folk gnäller rätt mycket om denna patchen men egentligen funkar det mesta bra. När jag spelade i förrgår så fick jag matchning på låg ping Eu servrar varje gång, inget konstigt hände och jag blev bara dödad av fuskare en gång på kanske tio matcher. Jag tycker personligen att det var bättre när man kunde välja server själv och det verkar ibland ta orimligt lång tid att matcha när man väljer bana men det mesta gnället är oförtjänt.

Jag lyckades också för första gången med nåt jag aldrig gjort förut, att skjuta ner en sen hoppare i fallskärmen. Kändes rätt elakt.

"I live, I die, I live again!"

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2017

Ny patch till test servern. PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS :: PC 1.0 Update #23
https://steamcommunity.com/games/578080/announcements/detail/...

Lite nya grejjer. Men en desync eller performance fix får man tydligen vänta på...

Skickades från m.sweclockers.com

Asus Z170 Pro Gaming - Intel i5 6600K @4.8GHz - Noctua NH-D15 - Kingston HyperX FURY 16 GB DDR4 @3000MHz - MSI GTX980 - Corsair RM850I - Intel 335 SSD 240 GB - Fractal Design Define R5 - Asus MG248Q - Hyper X Cloud II

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Aug 2003
Skrivet av Bläjd:

Lite nya grejjer. Men en desync eller performance fix får man tydligen vänta på...

Kommer dessvärre aldrig att fixas. Kodpasta och gammal UE.
Bara gilla läget eller gå vidare tyvärr.
Men lösa problemen i pubg, den drömmen är det bara att släppa.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2017

Här är en bra post som sammanfattar det mesta som går att göra för att bättra på fpsen i PUBG. https://www.reddit.com/r/PUBATTLEGROUNDS/comments/9qf25x/pubg... credits till Magie007 på reddit

Asus Z170 Pro Gaming - Intel i5 6600K @4.8GHz - Noctua NH-D15 - Kingston HyperX FURY 16 GB DDR4 @3000MHz - MSI GTX980 - Corsair RM850I - Intel 335 SSD 240 GB - Fractal Design Define R5 - Asus MG248Q - Hyper X Cloud II