Borde jag uppgradera till xbox one s???

Permalänk
Medlem

Borde jag uppgradera till xbox one s???

Jag har den originala modellen och jag undrar om det är värt att uppgradera till xbox one s.

Permalänk
Medlem

Ja visst. Jag har S och är välidgt nöjd. Dock kanske det är värt att införskaffa XBOX one X, om du har en 4K-TV?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dawidos:

Jag har den originala modellen och jag undrar om det är värt att uppgradera till xbox one s.

Om DU borde göra det kan bara DU avgöra.
Sen kan du be om råd och fråga om det är värt uppgraderingen, men ingen kan säga vad du borde göra.

// Marcus

Visa signatur

🏬: Gigabyte Aorus X570 Master 🔲: AMD Ryzen R5 5600X ❄️: Cooler Master Hyper212 BE 🏴: ASUS RX 6700 XT DUAL
🗄️: Fractal Define 7 Compact 🔌: EVGA B5 850W 🎞️: 32GB HyperX Beast 3600Mhz 💾: Crucial 512 GB
🖥️: ROG STRIX XG27WQ 🖱️: Corsair Scimitar RGB Elite ⌨️: K70 RGB TKL CHAMPION SERIES 🎧: Corsair H55 📶: Archer C80

Permalänk
Medlem

alltså.. den tar ju mindre plats och du kan spela 4k UHD-filmer på den.

Men känns ju mer värt att hoppa till en One X om du ska uppgradera, antar att du sitter på en 4K-TV?

Visa signatur

Ducati Streetfighter 848, -2013
Yamaha FZR 1000, -1987

Permalänk
Medlem

Ta det väldigt lungt och hoppa bara på ett bra erbjudande när det kommer,
s erbjuder ju bara HDR och uBluRay så ett byte ger dig nog mest en fräshare konsol...

X säljs ju med RDR2 och BO4, men det kanske bara aktuellt om du absolut tänkt köpa de spelen.
Det är ju black friday och mellandagsrea snart också, om alla köper x för drygt 4000 nu kanske de blir stående med ett lager med s-bundles i januari...

Gamestop brukar ju också ha deals så det lär väl komma igen typ gammal xbox + två nyare fysiska spel = xbox x för 2500.-