Diverse komponenter / Garderobsrensning

Permalänk
Medlem

Diverse komponenter / Garderobsrensning

Dags att röja i garderoben. Har samlat på mig diverse datorkomponenter som nu ryker, då kontoret gradvis transformeras till barnrum för minstingen.
Allt utom skärm och kylsystem kan skickas och då helst med spårbar post, då jag av egen erfarenhet inte litar på postnords hantering av vanlig post.
Bud tas i kommentarfältet.

1) Be Quiet! pure power, 300W PSU.
Bud från 100kr

2) OCZ 600SXS, 600W PSU. Äldre modell som legat avställd några år, men som nyligen fick rycka in som surrogat-PSU i en HTPC och lirade fint.
Bud från 100kr

3) QPAD IOM-75, optisk mus.
Bud från 100kr

4) Phanteks 200mm chassifläkt (3-pin). Oanvänd fläkt som suttit i ett phanteks evolv mini-itx chassi.
Bud från 50kr

5) Inno3D MX400 64MB AGP graffikkort. Uråldrigt kort som jag inte har en aning om det ens fungerar.
Nästan antikvärde, så bud från 50kr

6) NZXT 120mm chassifläkt (PWM). Oanvänd fläkt som blivit över från ett bygge.
Bud från 50kr

7)D-Link DIR-868L. Router från tidigare boende där vi hade fiber. Numera har vi DSL, så routern får vila i låda. Fullt fungerande senast den var i drift.
Bud från 300kr

8) 12st kit med 8GB ECC DDR2. Gamla oöppnade server-RAM kit.
Bud från 200kr för allihop

9) 2st 128GB Samsung SATA M.2 SSD.
Bud från 200kr/st

En Benq 27" 1080p monitor. Tror att det är en TN panel. Liten kosmetisk defekt på plastramen, där den blivit utsatt för lite för höga temperaturer från en närgången skrivbordslampa. I övrigt fullt fungerande.
Bud från 200kr

En gammal Zalman Reserator 1. Pumpen är funktionstestad och spinner som en pumpad katt. Finns t.o.m. en nordbryggekylare i loopen som jag först misstog för en GPU-kylare.
Misstänker att det saknas vissa småkomponenter till byglarna som skall fästa kylblocken.
Bud från 200kr

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hur låter en pumpad katt :)?

Visa signatur

Moderkort: MSI B550 TOMAHAWK CPU: Ryzen 5600x Kylare: Corsay H115i Platinum RGB Interminne: G.Skill 16GB DDR3 3200mhz CL14 GPU:
EVGA 3070 XC3 ULTRA SSD:Samsung 960 EVO 250GB & KINGSTON SSDNow UV400 240GB OS: Windows 10 Monitor: LG Ultragear 32gp850

Permalänk

Börjar med 400kr plus frakt för båda ssd:erna

*EDIT* Totalt för båda alltså

Permalänk

Jag bjuder 400kr för skärm och minnen , men måste komma under fund med hur jag ska hämta dessa mvh

Visa signatur

-:Main:- Asus sabertooth X58 | 980X@3.4 | 24GB Corsair PC3-12800 | Gigabyte GTX480 | SB X-Fi Titanium Pro | Corsair SSD Force GT 120GB/WD30EZRX | Antec p183 | Corsair HX850 | Corsair H80 |

Permalänk

håller med om att jag är lite osäker på hur en pumpad katt låter, men jag lägger oavsätt 200kr + frakt för vattenkylnings kittet

Permalänk
Medlem

@Fervent: Budar 150kr inkl frakt för OCZ Nätagg!

Visa signatur

If it works, it works.

Permalänk
Medlem

DDR2 ECC Minnen 300kr plus frakt

Kör fortfarande gammalt Xeonjox som skulle må bra av mer minne (jag också..:)

//Lek

Visa signatur

Lek