Permalänk
Medlem

Asus N550J med trasigt batteri

Hej!

Inte använt denna på ett par år så batteriet vägrar ta laddning, fungerar dock med nätadaptern i.

Det är en Asus N550J(K?). Osäker på vilken sista bokstav som motsvarar denna konfiguration. Det är i var fall en i7-4700HQ, Nvidia 750M, 8GB RAM och sitter en Samsung 840 Evo 250 GB i som systemdisk. I övrigt är det 15.6" FullHD skärm. Finns ingen garanti kvar och kvittot, kartong och tillbehör förutom laddaren är slängda.

Om du tycker den är värd något skriv ett bud i tråden. Kommer inte skicka då den saknar kartong osv.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tjena jag budar 500 plus frakt, om du mot förmodan kan tänka dig skicka. Alternativt mötas på Arlanda eller i närheten.

Visa signatur

PC : SSUPD Meshiliocious Mesh Edition - 13600k - 32Gb 6200mhz DDR5 - 2x 2tb kingston m.2 - Asus ProArt RTX 4080 Super 16Gb - Asus ROG Strix LC II 280mm

Permalänk
Medlem

Avvaktar

Permalänk

Några andra problem utöver batteriet?

Visa signatur

2x Xeon E5 2697 v3 | 64GB | 6700 XT

Permalänk

600, var i stan kan man mötas? Odenplan?

Permalänk
Medlem

1000kr kan hämta

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rasmus123:

Några andra problem utöver batteriet?

Eftersom den behöver el kan man inte testa den på stan tyvärr. Jag bor dock 5 minuters gångväg från Odenplan.

Skrivet av Rasmus123:

Några andra problem utöver batteriet?

Juste, kom på när du frågade att det finns en kosmetisk skada vid Kensington låset. Inget illa, ska se om jag kan ta en bild på det när jag kommer hem. Borde kommit ihåg det till annonsen.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Har laddat upp en bild på den skada som finns vid låset för vajer. Ursäkta att jag glömde ta med det i annonsen innan men jag hade helt glömt bort att det fanns.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@Aktsu: Vad ligger budgivningen på för tillfället?

Permalänk
Medlem

Verkar vara 1000 kr om ingen ångrat sig.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Mitt bud gäller

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

1400

Visa signatur

ASUS AP201 - AsRock B650i Light Wifi - AMD R7 7700 - 4080 Super - 32gb Kingston Fury 6000Mhz - Kingston Renegade 2TB x2 - Corsair SF750 -

Permalänk
Medlem

Oj, glömde av tråden men vi tar och avslutar här då.

Skickades från m.sweclockers.com