Bilder på ditt senaste inköp (2018) [inga produktbilder]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dreijer:

Jodå, såg dig nog snoka runt med en kamera som försökte överrösta Papinniemi!

Gissa vem som lär honom hälften av all den här skiten. 😁

Kan ha varit Igor du sett också, han filmade tillsammans med Jacob.

Visa signatur

Bara fanboys kallar folk för fanboy!

Permalänk
Medlem

Då va den äntigen här efter att ha väntat på den i över en månad. Detta är en 7" laptop som man lätt kan ta med sig om man ska iväg nån stans. Nu blir det till att leka med arch linux och i3wm och hoppas allt går bra.

GPD Pocket 2

  • 7th Gen. Intel Core m3-7y30 Quad-Core 2.6Ghz CPU

  • ntel HD Graphics 615 GPU

  • 8GB RAM

  • 128GB Storage

  • 7" Inch H-IPS Multi-Touch Touchscreen

  • Bluetooth 4.1

// LLXT

Permalänk
Medlem
Skrivet av Masyve:

Jag var där, eftersom att jag jobbar på tyngre. Fotade bland annat HeatoN open. Tack för att du kom förbi!

(älskar era bars <3)

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Medlem
Skrivet av Masyve:

Gissa vem som lär honom hälften av all den här skiten. 😁

Kan ha varit Igor du sett också, han filmade tillsammans med Jacob.

Haha. Han börjar få till en fin produktionsnivå på sina klipp. Mycket skägg och hår i alla fall! Sorry för OT.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HlMSELF:

Fick för några veckor sen hem en Pioneer XDP100-R som jag tycker är trevlig. Både till funktion och utseende. En Fiio A5 på det... Använde Biltemas dubbelhäftande tejp och nu är det ett heeeeeelvete om jag skulle vilja få isär stacken. Nåväl...

Ooo.. "Geltejpen" med röd skydsplast utanpå?
Satte upp en varningsskylt med den som lossnade när en pall på truck kom för nära, inte för att tejpen släppte utan för att den drog bort färgen från betongväggen..

Den känns inte så stabil till att börja med men efter något dygn sitter den som satan..
Du borde kunna få isär den om du vrider, att bara försöka dra isär dem demonterar snarare något skal eller strukturellt..

Sorry för OT..

Permalänk
Medlem

moddad och klar, fighting spel är tillbaka!

Permalänk
Medlem
Skrivet av goa200:

Tänkte gå all out z-wave hemma.

https://i.imgur.com/5tQUNtt.jpg

Hur ingår LaMetric i planen ?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cholden:

Hur ingår LaMetric i planen ?

Skickades från m.sweclockers.com

Den går att styra via Athom homey. Men det var väl inte ursprungstanken. Lametric är ju bara nostalgiskt helt jäkla skönt cool samt onödig

Permalänk
Medlem

Äntligen så.
In med detta.

Och ut med detta.

Visa signatur

"NO! I dont wanna die. There are still too many things I don't own..."
I7 13700K | Asus Prime z690-a | 32GB DDR5 | Asus 3080ti | Samsung 970 m.2 250 + 2000 + några 1tb 870s | 3 x Asus 27´ 1440p 165hz
NAS Synology DiskStation DS920+ 4x12TB WDred / Ender 3 PRO / Ender 3 S1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Darkie:

Fet uppgradering

Visa signatur

Gammal gubbe

Permalänk
Medlem
Skrivet av Näbbdjuret:

Fet uppgradering

Ja jädrar va bra saker flyter nu.
Hade väl en 25fps i high i FC5 med 770 , nu runt 130 i ultra, i 1440p

Visa signatur

"NO! I dont wanna die. There are still too many things I don't own..."
I7 13700K | Asus Prime z690-a | 32GB DDR5 | Asus 3080ti | Samsung 970 m.2 250 + 2000 + några 1tb 870s | 3 x Asus 27´ 1440p 165hz
NAS Synology DiskStation DS920+ 4x12TB WDred / Ender 3 PRO / Ender 3 S1

Permalänk
Medlem

Efter mycket om och men så kom dom! Som jag väntat! Beställde från Master of Malt i UK. Har bara hunnit prova Hakushu än så länge men, hade tänkt bjuda över farsan så han får smaka dessa med mig

Visa signatur

Processor: Intel i9 9900K @ 4,7Ghz kyld av Noctua NH-D15 | Moderkort: Gigabyte Z390 Aorus Ultra | RAM: G.Skill Trident Z 16GB 3200Mhz | Grafikkort: MSI RTX 2080 Gaming X Trio | Chassi: Fractal Design Define S2 | PSU: Corsair RM750x | Hdd: Samsung 970 Evo 500GB & Seagate Barracuda 2TB |

Permalänk
Medlem

Nytt slutsteg och grafikkort. Kom igår.

Visa signatur

| ASUS ROG Crosshari VIII Dark Hero | AMD Ryzen 5950X | Noctua D15 Chromax | G.Skill TridentZ Royal Gold 32GB DDR4 @ 3600Mhz CL14 | Palit GeForce RTX 2080 Ti 11GB GamingPro OC | 2x WD SN850 1TB @RAID 0 + 2x Samsung 860 EVO 1TB @RAID 0 | Corsair HX 1000W | Corsair Obsidian 1000D | LG 34'' 34GN850 |

Monitor Audio Platinum PL100 II + Advance Paris X-P500 + Advance Paris X-A160
Klipsch R-115SW
Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

Vaknade tidigt och kollade PostNord appen var femte minut. Tog en dusch och satte på teven. Vid 10 tiden så plingade det till och spelet hade kommit till närmaste upphämtningsplats. Tog på mig jackan och gick snabbt upp och hämtade paketet. Nu är det bara att vänta två timmar på att allt installeras!

Permalänk
Medlem

Nu var de min tur att byta ut mitt gamla xbox one som varit med sen Sverige releasen 😍

Visa signatur

Msi b250m mortar|I7 7700k|Asus GeForce RTX 2070 ROG Strix Gaming OC|Corsair Vengeance RGB PRO 16GB|Corsair RM750X V2 750W|Samsung 960 Evo 500gb M2|Cooler Master ML240L V2 RGB|Nzxt H400i|ASUS ROG Strix XG49VQ 49" Super Ultra-Wide HDR
Hemmbio:
Epson EH-LS500B|Kingpin Short Throw Frame Screen 104"|Dali Blue 5.2.1 Dolby Atmossystem|Onkyo TX-NR676E Receiver|Xbox Series X

Permalänk
Medlem

Mycket hästspel nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FredriKkh:

Tänk om spel hade fått översatta titlar likt mycket film under 1900-talet, vad hade detta hetat då? "Till häst i väst 2"?

Visa signatur

Vad har jag i min dator? Kopparrör.

Permalänk
Inaktiv

Raka Rör?

Ger mig ett par timmar till av "nyrakad/barnrumpa" varje dag (jmf. med min Mercur 34C)

Permalänk
Medlem

@anon257891 Snyggt! Har samma hyvel och den rakar helt fantastiskt

Permalänk
Medlem

Tidig julklapp till mig själv

Permalänk
Medlem
Skrivet av kirayatail:

Tänk om spel hade fått översatta titlar likt mycket film under 1900-talet, vad hade detta hetat då? "Till häst i väst 2"?

Röda Döda Förlossning 2

Visa signatur

Seasonic Prime Ultra Titanium 1000 W | Z390 Asus Ws pro | G.skill trident Z DDR4 16x2 (32gb) CL-14-14-14-34 | M.2 Samsung 970 Pro 512 gb | Intel I9-9900k 8 cores / 16 threads | Nvidia Geforce RTX 2080 ti Asus Rog Strix Gaming OC | Asus rog 360 mm | Fractal Design r6 Gunmetal TG | Windows 10 Home 64 bit

Permalänk

Fick hem mina första ordentliga högtalare idag, använde mig av en liten bluetooth högtalare tidigare så det sluta med att jag satt med hörlurarna istället men nu får jag ta och ändra det. Dessutom är det en av de första sakerna jag köpte med mitt egna "vuxenkort".

Endast en är med på bilden men det är ett par och dom ligger på varsin sida av skärmen.

Klipsch R-14PM

Permalänk
Medlem

Tre spel till Nintendo Switch, Syberia 3, Okami(Japanska versionen, fullt stöd för engelska dock!) och Max: The Curse of brotherhood.
Tyvärr så var den sistnämnda skadad, med ett trasigt fodral och en reva på omslaget, så nu får man vänta på svar ifrån CDONs kundtjänst....

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Sålde min speldator och köpte en Macbook 12" basmodellen (Space Gray) till studier. Gillar den skarpt

(Ja, jag vet att det ryktas om nya Macbooks den 30 Okt)

Visa signatur

|Chassi Fractal Design North |CPU 7800X3D |Moderkort ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI
|RAM Kingston HyperX 32 GB |GPU Gigabyte RTX 3070 Eagle
|SSD Seagate FireCuda 510 2 TB NVMe |SSD Kingston Fury Renegade 2 TB NVMe
|PSU Corsair RM750e

Permalänk
Medlem

logitech g513

Permalänk

Lite uppgraderingar

Ryzen 2600
Asus Strix X470-F
Trident Z 2x8gb 3600mhz CL15
Noctua D15

Väntar på LG 34" ultrawide och Vega64 Nitro...

Permalänk
Medlem

En adventskalender från Ikea, chokladen kan ju inte vara äckligare än den i femkronorskalendrar, ser rätt goda ut tycker jag. Dessutom innehåller den två presentkort värda 50 kr styck (går att lösa in båda samtidigt). För 79 kronor tycker jag det är ett givet köp om man har vägarna förbi Ikea.

Sen så kunde jag inte motstå Lego-folkabussen när man fick med fyra Harry Potter-minifigurer på Toys r us.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

Impulsköpte en EOS M5 här nyligen för att ha som leksakskamera till vardags och komplettera min 1D X när jag vill ha något mindre seriöst. Här med EF-konvertör och en Sigma 20mm F1,4 ART på, och en testbild för att prova wifi remote-kontrollen från telefonen in genom fönstret.

Visa signatur

Bara fanboys kallar folk för fanboy!

Permalänk
Medlem

Så det kan gå när man går förbi Lego avdelningen....
Med motorer och sånt! På tok för svårt att motstå.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

😁

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |