Cooler Master lanserar vinklad adapter för snyggare anslutning av 24-pinskontakt

Permalänk
Medlem

En grej alla har tänkt borde finnas men ingen haft orken att ta fram, typ.

Borde väl dock gå att göras lite mer "hightech" än så kan man tycka.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Farthinder:

@bobzombie: Tycker alla produkter heter Gaming idag för att sälja bättre... får nästan hitta på något nytt typ:
ROG STRIX PISSED-OFF EDITION! and our new ROG STRIX ANGRY GAMER EXTRA FPS EDITION!
-ish

Ja det börjar gå för långt med hela gaming grejen. Men när jag såg kylpastan höll jag fan på att ramla ur stolen.

Ha det gött

Visa signatur

Intel 7700k | Asus StrixF | Asus 2080 Super Strix | Corsair Vengeance 16Gb 3000Mhz | 1,7Tb Ssd | Corsiar Rmx650w | Corsair H115i | Acer XB271HU 165Hz G-Sync | Corsair air 540 | Xbox One X | Ps4 Pro

Permalänk
Avstängd

Trevligt.
Men den borde ingå med nätaggregatet eller kosta 10 kr.

Permalänk
Skrivet av bobzombie:

Ja det börjar gå för långt med hela gaming grejen. Men när jag såg kylpastan höll jag fan på att ramla ur stolen.

Ha det gött

Aj då, så det blir inte bättre med gaming? jag som köpte över 10 stycken och hällde det över allt i datorn för få högre FPS (samt några tuber under kudden, för kunna spela i sömnen ).

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broken-arrow:

Aj då, så det blir inte bättre med gaming? jag som köpte över 10 stycken och hällde det över allt i datorn för få högre FPS (samt några tuber under kudden, för kunna spela i sömnen ).

Jo jag har hört att vinnare använder det som tandkräm oxå

Ha det gött

Visa signatur

Intel 7700k | Asus StrixF | Asus 2080 Super Strix | Corsair Vengeance 16Gb 3000Mhz | 1,7Tb Ssd | Corsiar Rmx650w | Corsair H115i | Acer XB271HU 165Hz G-Sync | Corsair air 540 | Xbox One X | Ps4 Pro

Permalänk
Medlem

@Rillsarn: Exakt min tanke också...

Permalänk
Avstängd

@deltascu: Men se bara på dom där pilliga små kontakterna för fronten. Kunde standardiserats för 20 år sedan - men nej. Är likadant med psu-tillverkare - nu fattas bara en drös unika patenterade kontakter mot psu. Vi får den patenterade BeQuiet - Module X(R) kontakten. Corsair Corax(R) kontakt. EVGA Power Connex(R) Osv.

Permalänk
Medlem
Skrivet av loefet:

Hade de inte kunna gjort en 180° version också, så hade man kunna dolt ATX kabeln totalt istället.
Annars smidigt.

Köp 2 så får du 180!

Permalänk
Skrivet av Kallamamran:

Kan man koppla samma två sådana här tro för att få en 180 graders vinkel på kabeln? Det hade varit grymt när man ska dra skiten bakom plåten

Det funkar alldeles utmärkt att kombinera två stycken