FZ testar Red Dead Redemption 2 – Rockstar levererar värld och handling utan motstycke

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Kaine_Uro:

Jo det är så sant. Lär nog dröja innan jag själv uppgraderar speldatorn nästa gång. Det är inte värt pengarna längre tycker jag.

Kanske bara är jag som är lite för bekväm av mig.

Nej, jag menar att det är galenskap att dual-boota enbart för att man inte vill ha Steam installerat på sitt "main operativsystem". Att köpa separat hårdvara för det är ännu mer galenskap.

Whatever floats your boat, I guess.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunder:

Nej, jag menar att det är galenskap att dual-boota enbart för att man inte vill ha Steam installerat på sitt "main operativsystem". Att köpa separat hårdvara för det är ännu mer galenskap.

Whatever floats your boat, I guess.

Jag brukar ha en specifik windowsinstallation för olika spel. Det är mindre risk att någon sparfil blir korrupt då.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.